|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 |
|
Actief Lid
|
Mijn ervaring met deze campingeigenaar is niet zo positief. Onvriendelijke ontvangst. Zelf maar een plekje uitzoeken. Douchemuntjes, gemaakt in Nederland. Nee, dat zoek ik niet in Tsjechië.
Toen het op betalen aan kwam werd ons voor een tent een caravanplaats plus gebruik van electriciteit in rekening gebracht. Na hevig protest van mijn kant, ik mocht van hem tenslotte zelf een plek uitzoeken op de hele camping, bleef hij volhouden dat wij op een caravanplaats hadden gestaan en dus voor een caravanplaats moesten betalen. Ik heb geweigerd voor de electriciteit te betalen. Overigens moet ik wel kwijt dat het een mooie camping is aan het water. Frymburk op loopafstand. Wel erg veel Nederlanders maar dat is weer leuk voor de kinderen. Mijn conclusie geef mij maar een Tsjechische camping. Als ik dan belazerd moet worden dan liever door een Tsjech dan door een Nederlandse eigenaar. ![]() |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Frymburk met Easy a Tent!
Hallo!
Ik sta op het punt om in het hoogseizoen een tent te boeken bij easyatent op camping Frymburk. Nu ben ik op deze site aan het zoeken geweest over ervaringen betreffende deze camping maar dat gaat tot 2004. Mijn vraag is nu: heeft iemand recente ervaringen met deze camping en hoe zijn die ervaringen? En heeft iemand ook ervaring met de invalidenvoorzieningen? Mijn man zit nl. sinds kort in een rolstoel ivm. MS maar kan nog wel hele kleine stukjes lopen. We wten dat het een terassencamping is maar dat kan hij wel want hij is erg handig (en sportief) met de rolstoel. We hebben altijd gekampeerd met onze 3 kinderen (nu 9 jaar en een tweeling van 6,5 jaar) maar vanwege de rolstoel kunnen we niet meer met onze eigen tent. Toch wilden we graag ook vanwege de kinderen weer kamperen proberen vandaar dan maar een tent huren. Weet iemand ook of dat de tenten erg in de zon staan want vanwege mijn man zijn MS heeft hij last van de warmte. Jullie zien dat ik veel vragen heb maar ik hoop dat iemand mij kan helpen zoals jullie begrijpen is het allemaal erg spannend voor ons. Dus wie kan ons iets vertellen??? Ik hoor het heel graag!!! Groetjes en bedankt van Elles. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Forum Freak
|
Jammer genoeg heb ik geen informatie voor je over deze camping, maar ik vind jullie wel verschrikkelijk dapper!!
Ik wens jullie dan ook een prachtige vakantie toe!! |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Nieuw Lid
|
hallo elles
wij hebbenvorig jaar een tent gehuurd van easytent ze stonden op een mooi plek bijna aan het water als je een handicap hebt is het goed om te doen omdat de tent aan een pad ligt,verder stonden de tenten niet in de volle zon. over de camping ben ik minder te spreken,de eigenaar wordt een beetje gestresst als het hoogseizoen begint hij kan ook absoluut niet met pubers omggaan de avond eindigt dus gewoon om 10 in de avond als de kantine dicht gaat. de eigenaar is gewoon eenstreng christelijke meneer, die gevlucht is uit nederland.maar verder is het een hele mooie camping voor mensen met kinderen onder de twaalf jaar iedereen is ook gewoon aardig behalve de eigenaar. er is zoveel leuks van te maken . |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Nieuw Lid
|
Bedankt voor de bemoedigende woorden. Het zal vast wel gaan lukken! Het is ook vaak hoe je de dingen bekijkt een glas is bij ons altijd half vol ipv. half leeg. Maar ook voorbereiding is al het halve werk dus vandaar mijn berichtje.....
Groetjes van Elles. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi Edwin,
bedankt voor de snelle reactie en de toch positieve berichten. Door een gestresste campingeigenaar zal ik geen slechte vakantie krijgen en de rest klinkt goed dus op naar Frymburk!!! Waren er nog dingen in de tentuitrusting die je miste waarvan je zegt van goh, dat is toch handig om zelf van thuis mee te nemen? En was er inderdaad ook een parasol bij of is het ook slimmer om er zelf 1 mee te nemen (of daar te kopen?). In ieder geval bedankt voor de moeite! Groetjes van Elles. |
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Nieuw Lid
|
hallo elles
alles wat je nodig hebt zit in de tent,alleen zou ik kussens voor in de tuinstoelen meenemen.verder hadden wij een schoenenzak bij want dat is wel handig voor het fototoestel,wc papier verder wat van die boodschappenkratten,want de kastjes zijn te klein. een parasol zit standaard bij een huurtent. veel plezier edwin |
|
|
|