![]() |
|
|
#81 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
wij staan vanaf 29-6 tot 17-7 op Chvalsiny. Dit wordt voor ons de 3de keer op de camping. We hebben ook pubers mee. Een dochter van 17 en een van 14. We komen je vast tegen. Wij hebben eeen Eriba caravan. groetjes Carin ![]() Laatst aangepast door Carin en Peter; 02-06-08 om 17:30. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Nieuw Lid
|
chvalsiny
Hoi wij gaan ook naar deze camping en ben zeer benieuwd hoe het allemaal zal zijn. Heb je de weg er naar toe een vignet nodig?
Groetjes Carola |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Wij zijn op deze camping van ca 13 aug tot 25 aug met twee kinderen van 13 en 15 wie zijn er nog meer in deze periode ???
Gr Alex ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Nieuw Lid
|
we hebben er een wereldtijd gehad
heerlijk zo'n nederlandse camping whahahahahahaha goed verzorgd, net sanitair, genoeg te doen voor de kinderen (4 en 9) en het meertje was geweldig voor die kinderen vooral frans en petra heel erg bedankt voor alle zorgen |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Ik kan niet anders zeggen dat deze camping geweldig is
het sanitair is goed en de plaatsen mooi ruim Wij hadden geboekt voor 15 nachten maar besloten om toch een nachtje eerder weg te gaan en wat schets mijn verbazing dat de camping eigenaar s'morgens langs kwam om het geld van dit nachtje terug te geven. verleden jaar op camping 2000 geweest en toen viel dat erg tegen. wat de eigenaren daar te kort schoten maakte deze alles goed. Groetjes Alex ![]() |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum en heb al zo'n beetje van alles gelezen, lijkt me een top camping, hadden eerst camping 2000 maar deze blijkt veel negatieve meningen te hebben, zeker qua sanitair. En dit vind ik toch zeer voornaam, hoor alleen maar positieve dingen over deze camping, zijn dus van plan om in 2009 hier naar toe te gaan. Kan iemand mij nog zeggen welke plaatst je het beste kunt reserveren op deze camping en is dit mogelijk???? Heeft iemand nog tips voor ons qua omgeving, wij houden van natuur, marktjes, water, bezichtigingen enz. Laat maar wat van jullie horen. gr. Desiree |
|
|
|