![]() |
|
|
#22 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
daar hebben we jaren gekampeerd,leuke camping hoor |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Geblokkeerde account
|
Spookycat,
De camping heet inderdaad Osika, wij zijn vorige maand over de campingplaats gewandeld,zij hadden toen een beetje water overlast na 36 uur regen, de camping en sanitair zag er goed onderhouden uit, ik heb geen Nederlanders kunnen ontdekken, wie weet volgend jaar wel. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
VIP Lid
|
oei,das raar vonny,we kampeerden er 5 keer met nl vrienden en iedere keer stonden er toch een heleboel nederlanders hoor als belgen waren we altijd alleen
sektor c is voorbehouden voor caravans daar stonden we altijd,en ja het sanitair was prima |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Geblokkeerde account
|
Tja, misschien niet met mijn neus alle nummerborden af gestruind, fijn te weten dat er een speciale caravan plaats gemaakt is,is deze lokatie aan de waterkant?, en gelden daar andere tarieven ?.
Wat deden jullie daar gedurende jullie vakantie en zijn er leuke plaatsten te bezichtigen op fiets afstand. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
VIP Lid
|
aan de rechterkant van sektor c is de asfalt weg aan de linkerkant loopt het weggetje naar het meer en nee er zijn geen andere tarieven
het dorp is op fietsafstand daar kan je ook lekker eten volgens mij zijn er vanuit hotel perslac verschillende fietsroutes en daar eet je ook lekker klaster is een ruine en ook lekker eten,nagerecht chocoladefondue heerlijk nog vragen vuur maar af |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Geblokkeerde account
|
Hotel Perslac ben ik langs gekomen op mijn fietsje vanuit Trebon, het is een erg groot hotel,waar zij ook golfspullen verkopen.
Vandaar uit zijn er inderdaad fietsroutes aan gegeven en je zit ook zo in Oostenrijk. Sector C grenst aan het meer met kampvuur plaatsten ivm de muggen ?.. hoe zwaar is er de E-aansluiting?. Volgend jaar zal ik zeker wat aanvullende vragen hebben. ![]() |
|
|
|
|
|
#28 |
|
VIP Lid
|
klopt maar er zijn daar overal vuurplaatsen,en de muggen viel altijd nogal mee
de E aansluiting weet ik niet maar we hadden nooit problemen,we hebben wel 2 ijskasten bij en ooit hebben we ook savonds een elektrisch vuurtje moeten aandoen |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Lid
|
camping Osika
Hallo,we zijn net weer terug uit Tsjechie en natuurlijk volgend jaar weer!
We willen dan naar camping Osika, heb al op de site gekeken, maar weet niet wat ik ongeveer kwijt ben voor 4 personen per nacht. Het zal altijd goedkoper zijn dan in Nederland maakt ook niet veel uit maar door verhalen van mensen die er geweest zijn en ook dat het er nog geen Hollandse enclave is lijkt deze camping ons leuk. Had ook begrepen dat het er wel leuk is voor jeugd? Onze jongens van dan 14 jaar en waarschijnlijk die van 18 jaar gaan mee, die van 18 wordt ook al aangestoken met het Tsjechie virus. Ook lijkt camping Sever ons wel leuk toe.Dus als jullie ervaringen en tips hebben ik houdt me van harte aanbevolen! Vriendelijke groetjes Katootje.![]() |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Nieuw Lid
|
Camping Osika
Wie kan iets vertellen over Camping Osika in de buurt van Nova Bystrice.
Hoe zijn de staplekken voor een caravan. Hoe is het sanitair, meer e.d. |
|
|
|