|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Re: camping Osika
Van uit emmen is het ongeveer 950 km , wij gaan altijd via, osnabruck, hannover, magdeburg, dresden, praag, brno, humpolec, pelhrimov, jindrichuv hradec, nova bystrice.
Wij zelf rijden dit wel in 1 dag. Ongeveer 12 uur rijden. Nee het is niet veel verder dan het lipno meer. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Je mag zelf weten hoeveel ruimte je in beslag neemt, maar als je weggaat met de auto/camper en je legt verder niks op de plek van de auto neer heb je kans dat als je terug komt van een dagje uit dat de plek van de auto in beslag is genomen, wij zelf leggen altijd wel iets op de plek van de auto, dan heb je er geen last van.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
toch bang voor het onbekende?
mvg Kohout |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
Ik zelf schat de camping op zo'n 27ha. Precies weet ik het ook niet.
Ik heb zo geen foto's van de camping bij de hand. Wij zelf hebben deze ervaring niet, om 10 uur worden er een aantal slaapliedjes op een trompet gespeeld en daarna is het helemaal stil op de camping, tuurlijk zit er altijd nog wel wat jeugd bij de waterkant maar daar heb je helemaal geen last van. |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Volwaardig Lid
|
Klinkt goed. Als we gaan dan komen we eind july.
Bdankt voor alle info. Dieneke ![]() Citaat:
Ben met de tent en kan zo weer verkassen, maar dat is niet onze hobby. We staan liever in 1 keer goed. Dieneke ![]() |
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Volwaardig Lid
|
Wij zijn 2 jaar geleden op de bonne fooi naar tsjechie (we kenden tsjechie al wel beter door de eerdere vakanties) gegaan. Op de kaart zagen we deze camping dat gelegen lag aan een meer, klinkt mooi. Daarom waren wij erop af gegaan. Nu blijkt dat zo goed te hebben uitgepakt, dat we vorig jaar weer zijn gegaan en dit jaar vanaf 30 juli weer gaan ![]() |
|
|
|