het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Chinese Croatian Czech Danish Dutch English Estonian Finnish French German Hebrew Italian Japanese Norwegian Polish Portuguese Russian Serbian Slovak Slovenian Spanish Swedish Ukrainian Vietnamese

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 24-07-06, 22:53   #11
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ietwat ongenuanceerd, wie weet. Maar de douches waren destijds tweemaal daags een uurtje warm. Dergelijk postcommunistisch genoegen zal argeloze campingbezoekers wellicht hedentendage bespaard worden.
joost1969 is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 11-08-06, 15:27   #12
Nieuw Lid

Nationaliteit:
In Juli zijn wij naar deze camping geweest. Het was een hardstikke leuke camping waar wij (6 pers) het prima naar ons zin hebben gehad. volgens mij zijn de prijzen niet erg veranderd, voor een volwassene betaal je maar Ckz 45. het sanitair was ook prima de hele dag door warme douches ( Ckz 10).

Een aanrader voor gezinnen met kinderen.
natas67 is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 07-06-08, 02:15   #13
Nieuw Lid

chermily's avatar

Nationaliteit:
Kan iemand mij misschien iets vertellen over de bereikbaarheid per openbaar vervoer voor deze camping? En als er een halte in de buurt is, wat is de frequentie?
Wil graag samen met mijn 5 jarige dochter "een weekje hier, een weekje daar" doen en de ervaring van vorig jaar (Lisci Farma in Vrchlabi) leert me dat als er een bushalte staat dat niet daadwerkelijk betekent dat er regelmatig eentje komt
chermily is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 29-11-08, 19:41   #14
Nieuw Lid

Luuk's avatar

Nationaliteit:
Hoi Chermily, Er is een bushalte recht tegenover de ingang van de camping. Super fijne camping hoor! Mooi zwemmeertje erbij en je kunt zo het bos in lopen en een hoop bessen plukken. Veel Hollanders, dat wel. Ik ben er in 2004 en 2005 geweest en dit jaar nog eens langs geweest met m'n vriendin, die ik daar in 2004 heb ontmoet!... 's Avonds gaat de camping dicht en loopt er een bewaker rond, maar die verdwijnt meestal met z'n zaklamp zo rond 23:00 in een hutje en rond 01:00 zie je dat lichtje weer waggelend naar buiten komen. Aan de receptie wordt Duits gesproken. Sanitair is goed en vooral voor Tsjechische begrippen! Het is een camping, die in de middelmaat valt qua prijsklasse. Kortom leuk om daar eens te gaan kamperen of te verblijven in zo'n typische Tsjechische chata .
Luuk is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 29-11-08, 21:32   #15
Nieuw Lid

chermily's avatar

Nationaliteit:
Hoi Luuk, bedankt voor je reactie.
Ik heb m'n vraag afgelopen zomer ook bij de camping zelf neergelegd (wat betreft de frequentie van het openbaar vervoer) en vanwege het antwoord toch maar besloten om niet naar Rybnik te gaan ("The bus goes from Nepomuk to the camp at 6.23 / 13. 47 / 16.43 and from the camp to Nepomuk at 4.52 / 7.30 / 14.35 / 15.56.") maar in de omgeving van Praag te blijven.

Ik sprak onderweg wat Denen over deze camping en die hadden zoiets van 'eens maar nooit weer'. Het blijft vreemd hoe de een ergens zo positief over kan zijn terwijl een ander het heel anders ervaart.
chermily is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 29-11-08, 22:10   #16
Forum Freak

Tabe's avatar

Nationaliteit:
Jammer dat je besloten hebt niet naar deze camping te gaan. Tussen 1990 en 1995 hebben we met ons gezinnetje daar de vakantie doorgebracht. Elk jaar komen we wel even op de camping om te zien hoe het er nu is. We pikken dan altijd even een terrasje, pivootje etc.

Zie in de rubriek MOOIE VERHALEN, zomervakantie 1990.

Overigens is Nepomuk niet zo ver weg en een taxi is daar nog best betaalbaar.
Tabe is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 30-11-08, 15:37   #17
Nieuw Lid

Luuk's avatar

Nationaliteit:
He wat jammer dat je er niet bent geweest. Het is werkelijk waar een mooie camping hoor! Waarschijnlijk hadden die Denen niet door dat het geen Centerparks-kwaliteit is. Dit zijn campings nooit. Campings in Tsjechië zijn soms goed, soms bagger. Maar deze is echt wel vergelijkbaar met de doorsnee-camping met 3 sterren in bijvoorbeeld Frankrijk. Het dorpje Nepomuk ligt op 10-15 minuten lopen van de camping, er is een keuken, waar je gratis gebruik van kan maken en gewoon goed sanitair.... Maarja, misschien iets voor een volgende vakantie? :-)....

Groeten, Luuk
Luuk is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 26-06-09, 13:29   #18
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Novy Rybnik

Zomer 2004 in Novy Rybnik geweest, vond het een leuke camping. Water met zandstrandje ideaal voor zowel jong als oud. Mij viel een duidelijke tweedeling op: Bij binnenkomst aan links oud toiletgebouwtje met aanwezigheid van vooral Tsjechen (zaten wij toen ook, niks mis mee - alleen wat luidruchtig). Bij binnenkomst aan rechts vind je een modern toilet-/douchegebouw, Ruim opgezet terrein met voornamelijk caravans.
CZ-fan is offline   Bericht citeren in antwoord top
Oud 26-06-09, 13:49   #19
Actief Lid

Fam. Veen's avatar

Citaat:
cor schreef:
Bericht bekijken
wat is er nu tegen open douches? we zijn toch allemaal hetzelfde. ik begrijp daar hele maal niks van.
je hebt gelijk Cor, ik vind het juist smerig als dat vieze (fris zien ze er meestal niet uit!) douchegordijntje constant tegen je aan wappert. Ik laat deze dan ook meestal open staan. Wel erger ik me dan, als er mensen achter het gordijntje hebben staan douchen, als ze klaar zijn, de deur van het douchehok niet achter zich sluiten,
terwijl ik nog sta te douchen!

Brenda
Fam. Veen is offline   Bericht citeren in antwoord top
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels