|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Camping La Rocca (Konstantinovy Lázně)
Hallo wie kan mij wat meer informatie geven over camping la rocca ik heb de internet site bekeken en het zag er wel leuk uit maar wie heeft ook ervaring met deze camping.
www.larocca.cz OOk wil ik weten hoe ik contacht kan krijgen met deze camping heb al geprobeerd te mailen maar tot nu toe nog reactie gekregen en ook geprobeerd te bellen naar alle nr's die op de site staan maar krijg continu zo een toon van verkeerd nr . alsvast bedankt voor de informatie jose |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Forum Freak
|
Hallo Jose
ik lees op deze site dat de camping pas op 1 mei opengaat. Misschien dat je na 1 mei wel contact kunt krijgen met de camping? Alvast een fijne vakantie gewenst Jeanne |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
hallo Jeanne
Op de site die je me doorgaf stond een ander telefoonnr. hier kon ik wel iemand op bereiken en heb in iedergeval wat informatie kunnen krijgen al was het wat moeilijk hij sprak een beetje engels en mijn duits was niet optimaal maar we zijn er uit gekomen. In ieder geval bedankt jose verder hoop ik dat ik nog wat informatie krijg over hoe de camping verder is wij gaan heen met twee kinderen van 2 en 6 |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forum Freak
|
Graag gedaan Jose.
Die site die ik je doorgaf is een camping-zoeksite. En ik ontdek zojuist nog iets nieuws op deze site. Als je nl. een camping gevonden hebt, dan zie je bij de gegevens over deze camping, rechts bovenin, een aantal icoontjes staan. Bijv. een landkaart met locatie van de camping - een overzicht met wat links naar památky / historische monumenten in de directe omgeving van de camping en een icoon om een email naar de camping te versturen. Soms staat er ook nog een prijslijst bij. groetjes Jeanne |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Moderator
|
E.e.a. maar even samengevoegd met de reeds bestaande topic.
De zoekfunctie doet wonderen, dames en heren! ![]() |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
|
hallo,
is er dan niemand die de indeling van de huisjes weet. Ik heb ook interesse in de huisjes op camping La Rocca Is er trouwens genoeg te doen voor pubers is er iemand de afgelopen zomer geweest een hoop vragen maar ik ben nieuw op dit forum nog een vraagje het meertje bij de camping is dat vlakbij en kun je er in zwemmen? groetjes tossa |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nieuw Lid
|
hoi tossa
Ik heb geen foto of omschrijving van de huisjes maar in welke periode wil jij naar die camping want ik heb vorige week gebeld voor de eerste of de tweede week van augustus en alles was vol geboekt pas weer vanaf half augustus of de eerste twee weken van jullie hadden ze wat vrij. groetjes jose |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
Op de site van la Rocca las ik dat ze een verblijf hebben voor groepen jeugd. Ik vraag me af of deze groepen niet voor overlast zorgen ?
Groet, Sterre |
|
|
|
|
|