![]() |
|
|
#51 |
|
Actief Lid
|
Wij zijn vorig jaar naar Karolina geweest en ik kan niet anders zeggen dan dat het een geweldige camping is. Vladimir en zijn vrouw doen er alles aan om er voor de gasten een geweldige vakantie van te maken en daar slaagt hij bijzonder goed in. En inderdaad is het zwembad wel eens niet schoon of het sanitair een beetje vies. Maar dat gaat Vladimir echt aan het hart en hij doet er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Tijdens onze vakantie heeft hij dagen besteed aan het zwembad met als resultaat dat het water weer kraakhelder was. En als wij nu, zelfs na een vakantie op een superluxe spaanse camping, aan onze kinderen vragen wat ze tot nu toe de leukste vakantie vonden.... dan zeggen ze Tsjechie, op de camping bij Vladimir. Gezelligheid, saamhorigheid en vooral de inzet van iedereen om er een geweldig verblijf van te maken. De barbeques van Vladimir zijn befaamd en ik heb hem leren kennen als een zeer integer en betrouwbaar persoon die altijd voor je klaarstaat. Van ons geen enkel negatief woord over camping Karolina, gewoon helemaal super!!
Fam. Bartels |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Nieuw Lid
|
Speciaal voor ex-campingasten van camping Karolina in Brod nad Tichou heb ik de camping Karolina-hyves opgericht!!!
Hopelijk zullen zich hier in de toekomst vele ex-vakantievierders en toekomstige gasten gaan aanmelden en kunnen we met elkaar, ook na de vakantie, nog gezellig in contact blijven?!! Wie weet kunnen contacten die inmiddels alweer zijn verwaterd, weer nieuw leven worden ingeblazen?? Mocht u zelf nog contacten hebben met mensen die u op camping Karolina in Brod nad Tichou hebt ontmoet, mail ze dit berichtje dan a.u.b. even door en vraag ze zich ook aan te melden?? Veel plezier en........... foto's van de camping of uw vakantie daar zijn natuurlijk van harte welkom!!! Ook als u een leuke poll wilt plaatsen of iets te melden hebt dan hoor ik het graag!!! Hopelijk snel tot ziens op de camping Karolina-hyves!!!! Groetjes, Yvonne Nieuwland (13 juli t/m 1 augustus 2008) http://campkarolina.hyves.nl/ |
|
|
|