Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Kamperen - Noord Bohemen
Camping 2000 - Januv Dul (bij Liberec)

Camping 2000 - Januv Dul (bij Liberec)

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 14-01-07, 00:18   #11
Corrie
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Ik ben zelf nog nooit naar deze camping geweest maar al wel heel erg vaak in Tsjechie.
Als ik dit allemaal doorlees (zeer vluchtig) dan zie ik een heel open terrein, maar ook weet ik dat het in Tsjechie niet zo veel waait als hier in Nederland, geen zee tenslotte in de buurt!!

Het zwembad ziet er goed uit en de reacties zijn niet al te slecht, dus komop Antje, gewoon reserveren en proberen!!

Heel veel plezier met jullie vakantie.
Corrie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-01-07, 08:58   #12
Vfreaky
Nieuw Lid

Vfreaky's avatar

Nationaliteit:
Volledig mee eens. Reviews zijn natuurlijk best een aardige indicatie, maar nooit zaligmakend. Meningen verschillen gigantisch over 1 en hetzelfde onderwerp. Kamperen is uiteindelijk toch toch een beetje avontuur en gezelligheid moet je zelf maken. Voor wat betreft het sanitair, dat vind ik ook belangrijk en ik heb ze dan ook gewoon gebeld (Nederlands nummer!) en een bevredigend antwoord gekregen. Dus ik zou zeggen: doe zoals wij en probeer het gewoon. After all: how bad can it be?!

Wat ik dus bedoel is, zodra ik over een bepaald onderwerp al totaal uiteenlopende meningen hoor, weet ik al dat er plaats is voor nuances. Hollanders kunnen nl echte azijnpissers zijn (excuse my English). Als je 5 sterren behandeling verwacht, ga dan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Maar goed, ook op deze camping heb ik zoiets van: laten we maar gewoon gaan en het eens proberen, het zal er best leuk worden. Het is tenslotte vakantie he (helaas nog lang niet, haha)

Veel suc6 en alvast een prettige vakantie!!
Grtz. Pascal
Vfreaky is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-01-07, 09:15   #13
antje
Nieuw Lid

antje's avatar

Nationaliteit:
Hallo mensen,

Iedereen bedankt voor de reacties! Over elke camping zijn de reacties natuurlijk verdeeld. En sommige mensen kunnen overal een punt van maken natuurlijk. Maar wij hebben de knoop doorgehakt en geboekt! vanaf half juli zullen wij 2 weken op camping 2000 verblijven. Nou ben ik het internet al aan het doorspitten, op zoek naar dagtrips. We houden erg van wandelen, maar ook cultuur. Dus, wie er nog suggesties heeft, ik hou me aanbevolen.
Oh ja, nog even dit...heeft deze camping een eigen winkel of is er in de directe buurt een supermarkt?

Groetjes, Annet
antje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-01-07, 17:50   #14
feertje22
Actief Lid

feertje22's avatar

Nationaliteit:
Hallo Antje,

Wij zijn dus ook nog nooit op die camping geweest en zelfs nog nooit in Tsjechië. Een kennis van ons wel en die heeft ons deze camping aangeraden, maar wat hij goed vind vindt een ander nog niet goed. Is gewoon een kwestie van smaak ook.
Tja en ik mag Zwitserland niet vergelijken met Tsjechië of je moet alles meenemen. DWZ dus ook andere prijzen naast misschien iets minder deftig.

Ik lees ondertussen dat je geboekt hebt. TOPPIE.
Ook ik ben internet aan het doorspitten en heb al erg veel gevonden.
Ik weet nu ook bijv. dat er, ik geloof in Trutnov, zelfs een filiaal is van AH.

Ik neem nog wel eens contact met je op als ik mijn info bij elkaar heb, dan kunnen wij elkaar misschien van dienst zijn.

grt.

Feertje22 (Martin)
feertje22 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-01-07, 21:04   #15
Harm L
Nieuw Lid

stappen voor de jongeren

Wij zijn ook weer van plan naar Tsjechië te gaan, met 2 meiden van 13 en 2 van 18.

Mijn vraag: Is er voor de meiden van 18 genoeg te beleven op, of bij de camping?? Zijn er b.v. meerdere jongeren die gaan stappen in b.v. Liberec.

Greotjes Harm L.
Harm L is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-01-07, 08:55   #16
hansbrinkel
Nieuw Lid

hansbrinkel's avatar

Nationaliteit:
Hygiene en vissen op karper

Hallo

Dit jaar voert onze gezinsvakantie ons voor het eerst naar Tsjechie .
Onze belangstelling gaat uit naar camping 2000
Hygienne van sanitair is belangrijk en de berichten hieromtrent op een ander forum dat dateert van 2005 is hieromtrent ronduit negatief .

Graag zouden wij willen weten of dit in de loop der jaren (2005>>2007) ten goede is gekeerd .

Bedankt voor de info

mvg
Hans
hansbrinkel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-01-07, 12:53   #17
erik1963
Nieuw Lid

Nationaliteit:
camping 2000

wij gaan dit jaar naar camping 2000 wie heeft er tips om zo snel mogelijk en de korste weg te rijden van emmen nederland we zitten nu alleen te wachten op bevestiging van de camping en wie weet of er een animatie team aanezig is voor de kids
erik1963 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-02-07, 17:29   #18
Krulletje
VIP Lid

Krulletje's avatar

Nationaliteit:
Het is zaak om er snel heen te rijden, want het is een leuke camping, zo te zien. De eigenaar stond op de Caravana. Had heeele grote foto's mee van een enorm zwembad met grote glijbaan. Heb je geen kind meer aan je kinderen bij mooi weer.
Krulletje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-02-07, 19:46   #19
hansbrinkel
Nieuw Lid

hansbrinkel's avatar

Nationaliteit:
Zo enorm groot lijkt me dat zwembad ook weer niet hoor, maar met een groothoeklens kun je blijkbaar wel veel bereiken
hansbrinkel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-02-07, 20:39   #20
oene v d iest
Nieuw Lid

Nationaliteit:
hallo allemaal.

camping 2000 is een goede camping met een vriendelijke leiding. jan en zijn vriendin siska zijn vriendelijke mensen. ze doen er alles aan zodat het voor iedereen een geslaagde vakantie word. alleen het weer kunnen ze nog niet regelen.

de camping is schoon en netjes, het zwembad is echt groot met een mooie glijbaan en een kinderbad voor de kleintjes.
je kan met de bus naar praag voor een zacht prijsje. niet in een oude boemel, maar in een moderne nieuwe bus met vriendelijke chauffeur en in praag een gids.
in de kantine kun je biljarten, darten, kaartspelen, om de open haard zitten en er is regelmatig live muziek.
in de directe omgeving zijn leuke restaurantjes.
een woord: goed vertoeven daar.
zijn er zelf geweest in 2006 met twee kinderen 10 en 14 jaar. hebben zich reuze vermaakt.

vr groet

oene vd iest leeuwarden
oene v d iest is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed