![]() |
|
|
#171 |
|
Actief Lid
|
Zeurders heb je juist op dit soort Nederlandse campings.
![]() Verwachten altijd heel veel van de eigenaar. En vinden het geweldig als ze de eigenaar met de voornaam mogen aanspreken. Niks voor mij.
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Nieuw Lid
|
Hoi allemaal,
wij zijn misschien van plan deze zomer naar camping 2000 te gaan, maar hebben eerst nog even een vraagje. Mijn 2 kinderen lijkt het ook wel wat, maar ze vragen zich af of er voldoende te doen is voor tieners (zoon van 13 en dochter van 16). Ik las ergens om 12 uur alles stil en vooral dat spreekt mijn dochter natuurlijk net niet aan .
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
VIP
|
Hoi Jeanine,
Ben er twee keer geweest ( 2007 en 2009) en ga er dit jaar weer heen. Ik kan je oprecht vertellen dat er speciaal voor de jeugd echt veel te doen is. Mijn jongste was 17 vorig jaar en heeft zich uitstekend vermaakt. Zeker niet altijd stil om 12 uur, maar echt nachtwerk wordt het zeker ook niet op deze camping. Nou denk ik dat op veel campings het dagritme iets anders is dan het dagritme van de hedendaagse jeugd die vaak pas om 23.00 uur de deur uitgaat om te gaan stappen. |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Nieuw Lid
|
Zolang er een hang/klets/zo nu en dan dansplek is, is het al snel goed, al houden ze bij mij ook wel van actieve dingen, daarnaast leek een dag (of dagen) stadten in Praag haar ook wel wat.
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Lid
|
Een camping is een camping en geen disco o.i.d.
Je dient rekening te houden met andere mensen die niet tot zo laat op willen blijven. Op onze camping mag iedereen het zo laat maken als men wil, maar GEEN overlast bezorgen aan andere mensen. Als het goed is liggen in ieder geval de kleine kinderen al op bed. Men moet met iedereen rekening houden, als men op een "gemengde" camping verblijft. Wil men na bijv. 22.00 á 23.00 uur nog feesten, dan hoor je op een jongerencamping thuis, of ga naar de kroeg in het dorp. Ik heb nog nooit van een "gemengde" camping gehoord dat je na 0.00 uur nog rumoerig mag zijn. Op de meeste campings moet het na 22.00 á 23.00 uur stil zijn op de camping. Wij hebben een kantine, terras en tafeltennisruimte waar de jeugd zich langer kan vermaken als er behoefte voor is. Laatst aangepast door Kukle; 28-02-10 om 21:30 Reden: Toevoeging van laatste zin na het lezen van reaktie Jeanine1967 |
|
|
|
|
|
#176 |
|
Nieuw Lid
|
Waar zeg ik dan dat ze lawaai willen maken???
![]() Sorry, maar vreemde reactie hoor. Ik vraag alleen of het een leuke camping is, ook voor tieners, een hangplek hoeft geen lawaaiplek te zijn, ik heb het niet over feesten of wat dan ook gehad. Gewoon gezellig met een aantal andere tieners kletsen, maar in mijn optiek kan dat ook op een gewoon gezellige manier, zonder rotzooi of andere mensen te storen. (Zelf ga ik op vakantie ook wel eens later dan 12 uur naar bed....) Maar als ik deze reactie lees dan weet ik niet of het wel zo gezellig op jullie camping is (en ik was nog wel zo enthousiast) ![]() Een voorbeeld wat ik bedoel om na 12 uur nog samen te mogen zijn, is dat we vorig jaar op een camping waren, waar na 23 uur een stukje buiten de camping de jongeren bij elkaar kwamen om gezellig samen te zijn (zonder drank trouwens), zodat niemand er last van had. Ook als ze terug kwamen werd gewoon rustig gedaan (anders had die van ons de volgende dag zeker niet meer gemogen). Een andere camping werden ze zo ongeveer weggescholden als ze rond 12 uur terug liepen en dat vonden we ook niet helemaal terecht. En juist om overlast of andere dingen te voorkomen, vraag ik dit soort dingen. Sommige campings geven heel duidelijk aan gericht te zijn op kinderen tot een jaar of 12, nou dan hebben wij daar niets te zoeken. Andere geven juist aan ook rekening te houden met wensen en interesses van pubers. Nogmaals een gewone vraag en ik verwacht(te) ook een gewoon antwoord...... |
|
|
|
|
|
#177 |
|
VIP
|
wow ff voor de duidelijkheid.
de camping van Kukle is NIET camping2000 !!!!!!! en onze kids (ouder dan 12-15) hebben zich uitstekend vermaakt op camping2000 EDIT En wij lagen op camping200 NOOIT voor 12 uur op bed Laatst aangepast door feertje22; 28-02-10 om 22:03 Reden: toevoeging |
|
|
|
|
|
#178 |
|
Lid
|
Nee, wij zijn niet Camping2000. Ik ken Camping2000 ook niet.
Maar ik maakte uit uw woorden op dat u bedoelde dat de jeugd na 0.00 uur nog maar kon doen wat ze wilde. En ik zeg ook dat bij ons eigenlijk alles kan en mag zolang niemand er last van heeft. Maar het is een feit, dat op een verder doodstille camping het geluid heel ver draagt. Ligt men in zijn tent, dan is snel ieder geluid hoorbaar. Natuurlijk zit de jeugd of volwassenen hier vaak tot ver na middernacht, nadat de ouders en anderen al even op bed liggen, gezellig bij een kampvuur. Maar dan is zelfs het met elkaar praten al snel te luid. Nogmaals: wij zeggen niet dat het om 22.00 uur ofzo stil moet zijn, maar willen niet dat iemand last heeft van een ander. |
|
|
|
|
|
#179 | ||
|
VIP
|
Citaat:
Citaat:
Daarbij vind vind ik dat je ten onrechte de indruk wekt dat het gaat om camping2000 EN dat het off topic begint te worden. Topic gaat over Camping2000. |
||
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Lid
|
Precies zoals je zegt Feertje22: het hele verhaal ging de verkeerde kant op.
Maar ik vind ook dat we alle drie (jij, Jeanine1967 én ik) de woorden van de ander op onze eigen manier interpreteert. Ik stel voor om het nog eens opnieuw te proberen. Citaat:
En volgens mij heeft iedere camping één of ander regeltje in zijn/haar reglement te staan over het RUSTIG zijn op de camping na 22.00/23.00/0.00 uur. Dat betekent natuurlijk niet dat het dan STIL moet zijn en dat iedereen op bed moet liggen. Maar wel dat je dan geen geluidsoverlast meer mag bezorgen aan de andere campinggasten. Houdt iedereen (jeugd én volwassenen) zich hier aan, dan zul je naar mijns inziens geen commentaar krijgen van de campingeigenaar. Feertje22 jullie zijn er vaker geweest en zoals je al zei lagen jullie echt niet altijd voor 0.00 uur op bed. Hebben jullie daar ook last gehad van geluidsoverlast na 0.00 uur, en was er controle op? Ik denk dat Jeanine1967 dan haar antwoord heeft gekregen op haar vraag. |
|
|
|
|
![]() |
| Onderwerp-opties | |
|
|