![]() |
|
|
#141 |
|
Nieuw Lid
|
U hebt gelijk
ja natuurlijk hebt U gelijk dat is het voordeel ervan ,En ik denk ook dat er wat van wordt opgestoken om het nog beter te maken .
Maar het kan natuurlijk ook hart en alles wordt afgebroken |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Volwaardig Lid
|
Hallo Dees,
Ga volgend jaar gewoon lekker naar Januv Dul en ervaar zelf Camping 2000. Wij waren er vorig jaar en hadden best terug willen gaan, zeker na een heel erg leuke derde week toen. Het weer is onvoorspelbaar in Tsjechië. Dit jaar hadden we meer geluk wat dat betreft in onze periode in Tsjechië maar over het algemeen is het vergelijkbaar met Nederland. Misschien iets stabieler daar. De campingeigenaren zijn hardwerkende mensen die iets minder goed met stress-situaties om kunnen gaan misschien, maar als je de camping over het algemeen gebruikt om te slapen en wat te chillen bij je caravan, met je buren, dan heb je weinig met ze te maken, dus ook geen last van ze, toch? Ik hoop alleen voor jullie zoontje dat ze het zwembad volgend jaar WEL verwarmen, want dat is bibberen en tandenklapperen daar, of je moet van de ijsberen afstammen, dan zal het wel meevallen. ![]() Jan en Ciska, heel veel succes met Camping 2000, wie weet komen we nog eens die kant op! Oh ja, vanuit Januv Dul moet je eigenlijk alles met de auto doen want voor de fiets ligt het iets te veel in The middle of nowhere. Maar er is genoeg te ondernemen als je een uurtje rijden niet erg vindt. |
|
|
|
|
|
#143 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
We gaan er nog een keertje naar toe. Zoals Daniel in dit topic eerder al schreef mag kritiek best als het maar de intentie heeft om het beter te laten worden. In 2006 zijn we er geweest. In 2007 niet en komend jaar dus weer wel. En geloof me ik zal na de zomervakantie alle positieve verbeteringen wel weer melden en....ook de dingen die nog verbeterd kunnen/moeten worden. Laat niet onverlet, Wat de een juist zoekt, wordt door de ander verafschuwd, want mensen verschillen nu eenmaal van smaak en dat is maar goed ook |
|
|
|
|
|
|
#144 |
|
Nieuw Lid
|
januv dul
Ook wij zijn afgelopen zomer ruim 1 week op camping januv dul geweest. Inderdaad is de camping flink aan de prijs maar wel mooi gelegen en schoon sanitair. Helaas heeft de eigenaar dit jaar een eigen restaurant geopend en bedacht in dit restaurant Hollandse prijzen te rekenen. Verder heb ik van diverse gezinnen vernomen dat de kwaliteit van het eten gewoon onvoldoende was én dat er van te voren moest worden afgerekend. Dit vindt ik niet erg slim aangezien er dicht bij de camping diverse goede en goedkope Tsjechische restaurantjes te vinden zijn (Golfbaan, div pensionetjes).
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Nieuw Lid
|
wij ook daar geweest
wij zijn ook dit jaar moet toeval daar geweest .is ons wel goed bevallen, maar dit heb ik al eerder hier vermeld, was voorjaar en het was prachtig daar net de betuwe want alles stond er in bloesem. maar nu over het restaurant . toen wij daar waren was dat nog niet klaar .we zijn met nog enkele andere camping gasten ,waar we trouwens een hele dag mee zijn rijden ,in de avond uren in het dorpje links af van de camping gaan eten bij een plaatselijk restaurantje ,en ja hoor heerlijk gegeten lekkere pottenbier erbij was ook gezellig ook nog met de plaatselijke bevolking en betalen??? was dacht ik 22 of 28 euro voor ons vier bij elkaar .dus wat raad ik aan lekker daar op de camping maar eten als je zelf een dag niet zelf wilt koken lekker naar de plaatselijke restaurantjes gaan
|
|
|
|
|
|
#146 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Tenzij.............het zo chaotisch is in de bediening dat hij wel moet omdat hij anders absoluut niet meer weet wie wat moet betalen of......dat hij bang is dat ze gillend weglopen VOORDAT ze betaald hebben vanwege de kwaliteit ![]() Nee maar echt....dit zou ik graag bevestigd of ontkracht willen zien want ik kan me dat dus echt niet voorstellen. |
|
|
|
|
|
|
#148 |
|
Nieuw Lid
|
Ik kan deze berichten gelukkig ontkrachten. Ik vind het al niet slim om hier kommentaren te schrijven "van hebben horen zeggen". Zeker niet als dat over de boterham van een ander gaat.
Wij hebben van de zomer ruim twee weken op deze camping gestaan en een aantal keer heerlijk in het restaurant gegeten. De prijzen zijn misschien iets hoger dan we in Tsjchie gewent zijn maar zeker nog niet van het nivo hier in Nederland. Waar eet ik in nederland voor EURO 40 met vier personen twee gangen per persoon met drinken en koffie na. Daarbij is het restaurant ontzettend gezellig ingericht en is echt een grote aanwinst voor deze leuke camping. |
|
|
|
|
|
#149 |
|
VIP Lid
|
Goed om te horen.
Gaan er komend jaar weer naar toe en dan wil je wel weten hoe het zit. |
|