![]() |
|
|
#121 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Geloof het of niet: mensen hebben soms echt reden tot klagen. En gezien de steeds terugkerende veelheid aan klachten over dezelfde tekortkomingen bij deze camping, kan je onmogelijk volhouden dat er niets aan de hand is en dat dit allemaal verwende zeurkousen zijn. Hoe vervelend je het ook vindt: er zijn mensen die deze camping heel anders ervaren dan jij. En ook die mogen hun ei kwijt op dit forum. |
|
|
|
|
|
|
#122 | ||
|
VIP Lid
|
Citaat:
Dat kleine supermarktje op 2,8 km van de camping ![]() Citaat:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#123 |
|
Volwaardig Lid
|
ook wij waren er even
wij stonden twee nachten op deze camping. moet eerlijk zijn het is niet de soort camping die ik zoek. zou net zo goed een overvolle camping in nederland kunnen zijn. Maar wij moesten op de terugreis ergens overnachten, en daar stonden kennissen van ons.
Hoe Nederlands: alle tekst op deuren en info is nederlands je wordt in het nederlands aangesproken (nederlandse eigenaar) We hebben broodjes kroket en frikandel gegeten (in Tsjechie??) Eerlijk - was wel lekker hihihi Je kon zelfs een portie bitterballen bestellen. Maar goed. De voorste toiletgebouwen zijn goed. douches lopen ongeveer 3 tot 5 minuten. en dan kun je even later opnieuw aanzetten - gratis. toilleten zijn nieuw en schoon. Maar vindt er wel weinig voor zo'n grote camping. De achterste gebouwen zijn net nieuw. het warme water kan je heel gemakkelijk heel heet zetten, dus erg oppassen met kids. (staat ook op de deur, maar dat kunnen de kids zelf niet altijd lezen). Het zwembad ziet er erg mooi uit. De glijbaan staat alleen maar aan bij voldoende annimo. (een simpel sensortje kan dit oplossen als je hem niet altijd aan wil hebben staan) Het water is ijs en ijskoud. Er was geen stroomuitval, heb ik niets van gehoord. Wel blijkt er een dag geen water te zijn geweest. Erg vervelend als je nodig moet. Het annimatieteam organiseert van alles voor de kids en volwassenen. Ze hebben een grote kantine waar je kunt poolen. In een schuur staat een tafeltennistafel. Er is een voetbalveld en een volleybalveld. Een nadeel is dat je telkens als je weg wilt de berg af moet rijden naar liberec. Dit is wel een goede weg, maar wel een erge slingerweg die hier en daar erg stijgt met haarspeldbochten. Je kunt nog wel op een andere manier naar de camping, vooral met caravan er achter is dat een betere route. Hiervoor moet je er niet af bij de afslag Jested, maar doorrijden naar beneden (ben even de naam kwijt van het plaatsje waar je moet afslaan, maar met caravan is deze route tien keer beter te doen). Ik geloof dat het een prima camping is voor mensen met kinderen die er zeker van willen zijn dat er genoeg andere nederlandse kinderen zijn. Maar wij hebben liever een meer gemengde camping met iets meer tsjechische trekjes. |
|
|
|
|
|
#124 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Volwaardig Lid
|
nee via osecna is een nog grotere ramp hihi. (is hier de winkel niet)
je rijdt vanaf liberec richting turnov. dan afslaan bij Hodkovice Nad Mochelkou dan via Cesky Dub en dan Januv Dul als ik het zo goed heb. deze weg is zonder haarspeldbochten en zonder stijle hellingen. Ideaal met de caravan. |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Volwaardig Lid
|
@ Jan en Ciska:
Wat jammer dat het zwembad ook dit jaar nog steeds IJS maar dan ook IJSKOUD is. Daar is op een niet al te kostbare manier echt wel iets aan te doen. Het water via een pomp (met filter) door zwarte radiatoren laten stromen die op een zonnige plaats bij het zwembad moeten staan. De zon maakt het water binnen 'no time' heerlijk warm. Na sluiting het water afdekken met isolatiezeil zodat het bad 's nachts niet te hard afkoelt en schoon blijft. Het is een (kleine) investering maar zal de gasten meer tevreden stellen! Deze tip is in ieder geval gratis. ![]() |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Nieuw Lid
|
Goedenavond,
Hier vanuit Januv Dul..
Eindelijk lid geworden na jaren van meelezen en vol bewondering de klachten en complimenten op deze site waar genomen te hebben.. Wat op dit forum ook gezegd wordt, ik kan jullie verzekeren overal wordt aan gewerkt en met de loop de jaren wordt het vanzelf beter.. Dit blijkt wel uit het feit dat de verhouding klachten/complimenten elk jaar meer in het voordeel van de camping uitvallen.. Hetgeen niet wegneemt dat er nog voldoende punten te verbeteren zijn.. Alleen een vraag aan de moderator"Punkenstein".. U bent overal in de omgeving geweest.. o.a Bij onze Belgische vrienden in Krizany.. Hier hebben wij u nog nooit gezien.. Dus ik vraag u, kom met eigen ogen uw bevindingen doen en uw conclusies trekken.. Bij deze ben u van harte uitgenodigd.. Met vriendelijke Groet.. Daniel San Miguel p.s Wel leuk trouwens dat wij één van de meest gelezen onderwerpen op dit forum zijn.. Of het nou positieve of negatieve berichten zijn, er wordt wel over je gepraat.. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Nieuw Lid
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Nieuw Lid
|
super
hallo wij zijn nu voor de tweede keer naar camping 2000 geweest maar ik moet zeggen we hebben het goed naar ons zin gehad en hbben alweer geboekt voor volgend jaar groetjes daar en jan ciska en de rest tot volgend jaar
|
|
|
|