![]() |
|
|
#102 |
|
Nieuw Lid
|
Heerlijke vakantie gehad
Wij begrijpen echt niet waar al die negatieve reacties voor staan. Wij hebben van 16 Juli tot 3 Augustus op Camping 2000 gestaan en we hebben het heerlijk gehad. Lekkere grote plek voor de tent, hele leuke buren en vriendjes en vriendinnetjes voor onze 3 kinderen, wat wil je nog meer!! Natuurlijk, het weer werkte in de eerste week nietmee, maar dat kan je niemand aanrekenen, het zwembad is koud, het sanitair kan wat beter. Allemaal verbeterpuntjes waar in de toekomst misschien wat aan gedaan kan worden. We hebben aan Daniel aangegeven of een ideenbus misschien een idee is. Campingeigenaren kunnen ook over iets heen kijken en wat is er dan makkelijker dan dat gasten hun op ideeen brengen. Het gezeur over stoffige of modderige wegen begrijp ik ook echt niet, moeten er geasfalteerde wegen komen soms? Dan kunnen ze zeker harder over de paden rijden. Het nieuwe restaurant vonden wij ook niet verkeerd, wij hebben er twee maal gegeten en wij vonden het prima, ondanks dat het dan misschien wat duurder is dan omliggende eetgelegenheden, je kan wel lekker alletwee (in ons geval) alcohol drinken. Ik wil maar zeggen, er is overal wat. Wij zijn echte Zuid-Europa vakantiegangers en geloof me, daar valt ook de stroom uit of heb je een dag geen water. Jan, Ciska en het hele team, wij komen gegarandeerd een keer terug, want wij hebben een hele leuke tijd bij jullie gehad.
Familie van Bloois |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Nieuw Lid
|
Camping 2000
Hallo allemaal,
![]() Ik heb dit jaar weer voor de 3e keer op Camping 2000 gestaan van 12 Juli t/m 5 augustus. De eerste week was wat minder van weer maar voor de rest mogen we niet klagen . Mijn dochter van 9 heeft het goed naar haar zin gehad, en als die het naar haar zin heeft heb ik het ook. Het nieuwe restaurant zag er schitterend uit, en het eten was ook lekker , wat duurder dan in de omgeving maar lekker en vriendelijke bediening . Nu de stroomaansluiting opgeknapt is geen problemen meer ( zolang iedereen maar waterdichte stekkers heeft ). Het sanitair is wat aan de mindere kant met zoveel mensen en mag wel wat beter schoongemaakt worden , maar dat gaat allemaal goedkomen en een chemische stortplaats bij de achterste toiletten zou niet weg zijn.Dat bij nat weer de wegen slecht zijn en bij droog weer stoffig zijn, dat heb je bij die grond, maar er werd aan gewerkt heb ik horen vertellen. Maar ja, klachten zal je altijd blijven houden en als je beter wilt kan je ook voor €50 per dag naar Spanje of Frankrijk rijden. Nou mijn petje af voor Jan, Ciska en de Crew, ik weet dat het zwaar is, heb zelf 25 jaar gecampeerd en weet wat het is.Nou als het aan mij ligt ben ik volgend jaar weer van de partij. Groetjes van Corné, Carla en Cynthia. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Nieuw Lid
|
Wij zijn gisteren terug gekomen van vakantie op camping 2000.
Wij hebben verbaasd gestaan van sommige reactie's op dit forum. Wij hebben de camping eigenaren ervaren als hard werkende mensen die ook hun boterham proberen te verdienen. Wij hebben het er in ieder geval prima naar onze zin gehad. Jammer dat er niet meer mensen met positieve reactie's op dit forum staan, maar ja, meestal als mensen willen zeiken zetten ze dit op een forum. |
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Er zijn een aantal mensen geweest die het niet of minder naar hun zin hebben gehad op camping 2000. De redenen hebben ze heel duidelijk vermeld. Dat kan jij afdoen als gezeik omdat jij het wel leuk gehad hebt, maar iets meer respect voor mensen met andere ervaringen zou geen kwaad kunnen, zeker als je net ergens komt kijken. Dank je wel. |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Nieuw Lid
|
Reactie van een bezoeker van vorig jaar.
Ik ben zeer blij dat de bezoekers van dit jaar over het algemeen tevreden zijn.
Ik concludeer hieruit dat Jan en Ciska lering hebben getrokken uit de negatieve berichten van vorig jaar. Vorig jaar was het duidelijk dat Jan en Ciska de drukte op de camping niet aankonden, dit bleek uit de diverse aanvaringen die menigeen heeft gehad met hun (inclusief mijzelf, Jan heeft onze hond een schop verkocht) Waar ik wel een beetje van baal is dat mensen die dit jaar een positieven ervaring hebben, afgeven op de mensen die vorig jaar een negatieve ervaring hadden. In dit forum worden ervaringen uitgewisseld, zowel positief als negatief. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Nieuw Lid
|
Natuurlijk mag iedereen zijn eigen mening hebben, maar ik word er een beetje ziek van dat men alleen maar aan het zeuren is over wat niet goed is.
Natuurlijk zijn er verbeter punten, maar als men wil klagen doet men dit eerder hier, dan dat men iets goeds te melden heeft. Als je het percentage negatieve en positieve reacties naast elkaar houdt, zullen de negatieve het ruimschoots winnen van de positieve. Mijns inziens wordt er geen rekening gehouden met de omstandigheden in Tsjechie en gaat men ervan uit hetzelfde te verwachten als in andere landen. |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Nieuw Lid
|
We zijn nu voor de derde maal in Tsjechie geweest, eerste maal in Chvalsiny, vorig jaar Januv Dul en dit jaar Camping Valek (plaatsnaam ben ik ff vergeten)
Het grootste probleem, voor ons, was niet de camping, maar de eigenaren. Elke camping heeft idd verbeterpunten en die waren twee jaar geleden en ook dit jaar bespreekbaar met de eigenaren, maar dat was absoluut niet bespreekbaar met Jan en Ciska. Ik heb ook in vorige berichten vermeld, dat de camping absoluut potentie heeft, maar dat de communicatie tussen de eigenaren en de gasten beneden peil was. Ik begrijp nu dat dat een stuk verbeterd is, dus lof voor Jan en Ciska. |
|
|
|
|
|
#109 |
|
Moderator
|
McCraft, je moet dit onderwerp maar eens goed doorlezen, dan zal je zien dat er zowel positieve als minder positieve recensies zijn. En dat minder positieve werd nog eens benadrukt, omdat achteraf bleek dat een aantal zogenaamde campinggasten met opvallend positieve verhalen, familie en kennissen van de campingeigenaren waren.
Het is hoe dan ook niet netjes om afwijkende meningen af te doen als gezeik, McCraft. Wat nu opvalt, zijn de positieve recente berichten over camping 2000. Dat kan twee dingen betekenen: de campingeigenaren hebben lering getrokken uit de kritiek (dat zou pleiten voor de eigenaren en daarnaast ook het bestaansrecht van dit forum nog eens bevestigen) of er is gevraagd vooral positief op dit forum te schrijven over de camping. ![]() Ik ga vooralsnog uit van het eerste. ![]() |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Nieuw Lid
|
Camping 2000
Helaas zijn wij niet zo enthousiast over Camping 2000, wij hadden gereserveerd van 21 juli tot 6 augustus. Bij aankomst vond ik het ontvangst al niet erg vriendelijk. Bij binnenkomst van de receptie die helemaal vol stond was de eigenaaresse bezig met inschrijven van nieuwe gasten, duurde erg lang toen ging ze ook nog een meelopen om de plek aan te wijzen. Daar heb je normaal plattegronden voor of iemand anders helpt je verder. Bij ons idemdito en er werd niet eens gevraagd of je een goede reis hebt gehad, een kleine moeite en komt een stuk vriendelijker over.
Elke dag zaten we wel een keer zonder stroom wel een uur lang. De eerste woensdag was er de hele dag (van 10.00 tot 15.00 uur) geen stroom. Dit was de dag ervoor wel aangekondigd d.m.v. een briefje maar wat er niet bij stond was dat je ook geen water had. s' Morgens wilde ik eerst gaan douchen omdat ik de nacht daarvoor het vreselijk koud had gehad. Kom je om half negen bij de douches, koud water omdat het stroom eraf ging, maar dat zou pas om 10.00 uur zijn. We zijn die dag weggeweest bij terugkomst om 21.00 uur hoorde wij dat ze pas om 19.45 uur weer water hadden. Dit kan toch niet in het hoogseizoen. Ook het toiletgebouw met douches vond ik erg klein en te weinig voor zo'n grote camping, dit waren containers ingericht voor sanitair. Als het geregend had waren de paden zo blubberig dat je uit moest kijken dat je niet uitglijdt, als je met je caravan zou vertrekken zou je dat waarschijnlijk niet voor elkaar krijgen. Ook van verschillende mensen gehoord dat zij niet de plek kregen die op het reserveringsformulier staan. Wat ons ook tegenviel was dat je overal ver vandaan zit, als je boodschappen wilt gaan doen, moet je 23 km rijden naar Liberec. En als je een kind hebt die niet tegen bergachtigwegen kunt moet je dus dagelijks een reispil innemen. Al met al zijn wij dus een week eerder vertrokken en als ik naar de prijs kijk wat ik voor de camping betaal. En dit vergelijk met Camping Osebos in Gulpen die 1 Euro duurder is, kunnen Jan en Cynthia nog leren van Jo en Karin van camping Osebos. Want daar krijg je pas waar voor je geld. Ik had er minder moeite mee gehad als het van Tsjechische eigenaren was geweest, maar omdat het in Nederlandse handen is had ik er wel meer van verwacht. |
|
|
|