het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 29-07-08, 19:37   #91
Nieuw Lid

Wim S's avatar

Nationaliteit:
Kck

Ik geef ze nog 2 jaar en dan is deze camping gesloten.
Wij hebben er vorig jaar gestaan en die twee mensen zijn een drama. Zo asociaal. Zo ga je echt niet met mensen om. Op camping Valek waar wij dit jaar 3 weken stonden hoorde wij alleen maar negatieve verhalen over Camping 2000. Jammer, het had zo mooi kunnen zijn.

Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 29-07-08 om 19:44.
Reden: Bericht iets aangepast.
Wim S is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 29-07-08, 20:34   #92
Nieuw Lid

ben11111959's avatar

Nationaliteit:
Dus u gaat af op horen en zeggen i.p.v. eigen ondervinding ????

Ik heb van horen en zeggen dat het in het verleden niet zo best was, maar dat het nu n heel stuk beter is als het niet geweldig is.

welke bron heeft er nu gelijk ??? wie het weet mag het zeggen, maar dan wel uit eigen ondervinding (recent) en niet wat in de wandelgangen geroepen wordt.

garoeten Ben
ben11111959 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 29-07-08, 20:57   #93
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
ben11111959 schreef:
Dus u gaat af op horen en zeggen i.p.v. eigen ondervinding ????
Wel even goed lezen, Ben.

Citaat:
Wim S schreef:
Bericht bekijken
Wij hebben er vorig jaar gestaan en die twee mensen zijn een drama. Zo asociaal. Zo ga je echt niet met mensen om.
Maar wat wel steeds weer blijkt: waar de één gillend wegrent, is het een paradijs voor de ander.
Het is gewoon het aloude liedje: smaken verschillen - en daar valt kennelijk heel goed over te twisten.
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 29-07-08, 21:18   #94
Nieuw Lid

ben11111959's avatar

Nationaliteit:
damn dat je gewoon 2 keer gelijk kunt hebben in enkele zinnen.
ik moet idd iets zorgvuldiger lezen
ben11111959 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 30-07-08, 15:01   #95
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ben dit jaar op Camping 2000 geweest. Inderdaad zijn het laantjes waar je tegenover elkaar staat. De plaatsen zijn groot genoeg, maar er is erg weinig schaduw. Wij hebben zelf een volle week niets als regen gehad en veel kou. Het restaurant was pas open gegaan en het eten is er goed. Je kunt vanaf de camping diverse aangegeven wandelroutes volgen. De dichstbijzijnde grote supermarkt is in Liberec ong. 15 km, op ong 8 km is een kleine supermarkt. Er worden broodjes in het winkeltje verkocht.
rossifan is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-07-08, 16:43   #96
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ik weet nog niet wat er in de KCK staat maar,
We staan nu op de camping maar mijn bevindingen zijn:
Douche/wc ruimte achter op het veld gesloten vanwege kapotte waterpomp (horen zeggen kan een week duren) wachten af.
Restaurant duur tov omliggende restaurant
IJsjes duurder dan Nederland.
Broodjes 1 keer s'morgens gehaald (oud en bevroren)
Slechte weg naar achter toe (regen: modder, zon: veel stof)
Stroomuitval aantal keer.
Plek achter op het veld verder oke!
Tot dusver mijn reactie, nog 1 week te gaan.
Echt een bedrijf, geen goed hart.
Gr.Henk
henknella is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-07-08, 17:09   #97
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Het klinkt me allemaal bekent in de oren.
Niets veranderd sins verleden jaar
Sucses met zijn alle in een douche gebouw met te weinig warm water en een urinoir

gr Alex
debruin5 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 31-07-08, 21:00   #98
Nieuw Lid

We gaan het beleven...

We staan nu op een camping in Tanvald erg rustig, super snel draadlos internet (vandaar deze reaktie) maar onze kinders willen even iets meer vertier, elke dag de auto in om weer eens iets te bezoeken breekt me nu ook op, (het mooi weer nu trouwens)
Op internet hebben we Camping 2000 gevonden en gaan er morgen naar toe, maar als ik alle reakties op dit forum lees begin ik een beetje te twijfelen of dit wel zo'n leuke camping is.
Maar we geven het een kans we zien wel, we zijn zo weer weg hebben 2 kleine tentjes dus zo weer ingepakt.
toro57 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 03-08-08, 11:25   #99
Nieuw Lid

Nationaliteit:
camping 2000 januv dul

wij hebben van 13 juli t/m 30 juli op deze camping gestaan en er een super vakantie gehad. het is een erg gezellige camping, als je dat zelf maar wilt.

Volgens ons klopt het negatieve beeld welke van deze camping wordt gegeven niet. Wij hebben een aantal keren met de eigenaren van de camping gesproken en deze hebben ons altijd netjes antwoord gegeven op de vragen die we hadden. ook werden problemen direct verholpen (een aantal kampeerders weet niet in welk bakje de zeep moet bij een wasmachine, zullen ze thuis ook niet goed doen, en gooien dan alle bakjes maar vol met zeeppoeder)

Broodjes worden elke morgen rond 7.30 aangeleverd door de bakker uit Osecna, er zijn elke dag extra broodjes beschikbaar als je maar op tijd bent, voor nood ligt er altijd iets in de diepvries. De broodjes moeten een dag vooraf worden besteld. Ook de stroomuitval, hebben we 2 keer gehad in de eerste week, was verklaarbaar door het loude weer, in de 2de week is de stroom installatie uitgebreid en hebben wij geen uitval meer gehad.

Het weer in de eerste week was niet erg goed en dan krijg je modder op de camping op de paden, opwaaiend stof krijg je alleen als je te snel over de paden rijd, maar de snelheid is 5 km/h. als je daar last van hebt moet je de bestuurder aanspreken op zijn rijgedrag.

Jan en Ciska, super camping, tip: zorg voor wat meer was/douchegelgenheid en afwasgelegenheid.

groet,

Nico
nicopeize is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 04-08-08, 18:35   #100
Nieuw Lid

gisteren hebben we eerst een bezoekje gebracht aan de camping (onze spullen bleven in Tanvald) de receptie ziet er leuk uit, alleen jammer dat er niemand zat??
Toen maar de camping over gelopen en wat opviel was een enorme berg afval bij de containers.
Toen de kinders maar gevraagd of we hier heen zullen gaan, maar omdat er geen plek met stroom beschikbaar was het niet gedaan.
Volgend jaar maar weer eens proberen.
toro57 is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels