![]() |
|
|
#11 |
|
Nieuw Lid
|
Brozany
Ik kan de website niet vinden. Als ik google op brozany wordt ik alleen doorverwezen naar sites waar Brozany is genoemd. De eigen site is volgens mij toch echt verdwenen of heeeeel goed verstopt.
![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Moderator
|
Klopt, rbo. Ook ik kan niet (meer) op de site komen. Internet Explorer geeft dan een foutmelding.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nieuw Lid
|
Wat is er aan de hand ?
Ik heb de afgelopen 3 dagen geprobeerd telefonisch contact te krijgen met camping Brozany. Dit is niet gelukt. De telefoon gaat wel over maar wordt niet opgenomen. Ik ben erg benieuwd wat er aan de hand is.
![]() |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Hoi wij willen deze zomer ook naar camping Brozany
Zijn ze nou failliet of niet? We hebben wel gemaild en gewoon reactie gehad vorige week. We willen zo wie zo op zoek naar een andere extra camping voor het geval de camping erg tegenvalt of als er geen plaats meer beschikbaar is. We horen en lezen helaas veel negatieve reacties over de camping. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Nieuw Lid
|
De camping is volgens zeggen overgenomen door Nederlanders uit Nijverdal en dus gewoon open. Of ze de camping op dezelfde voet voortzetten weet ik niet.
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Heb 20 mei een berichtje van ze gehad maar kreeg antwoord in Engels.
Had namelijk in Nederlands gestuurd, maar kreeg het verzoek om in Duits of Engels te mailen. Beetje vreemd als het Nederlandse eigenaren zijn. Of het is pas na 20 mei overgenomen door Nederlanders dat zou kunnen.. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Nieuw Lid
|
dit is de nieuwe website, alleen niet in het nederlands:
www.kempbrozany.cz |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Nieuw Lid
|
camping niet failliet
Ik wil graag aan alle duidelijkheid een eind maken. De camping is niet failliet maar gaat over in andere handen. De nieuwe eigenaar komt overigens niet uit Nijverdal maar uit de buurt van Lemelerveld. Zojuist nog gebeld met Hans en Ina, de 'oude eigenaren'. Dus geen geruchten meer, je kunt de camping gewoon bezoeken.
Gaan wij ook doen vanaf komende vrijdag. |
|
|
|