![]() |
|
|
#12 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
er is een klooster, en een glasblazerij in de buurt.
Vorig jaar ging Jelly mee omde weg te wijzen,en bleef er ook bij. Was erg gezellig en ongedwongen |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lid
|
Wij vertrekken zondag a.s. (met de nieuwe tuut, zie http://www.tsjechie.net/board/f34/cl...bia-19243.html) naar Horejany en hopen maandag aan te komen voor een verblijf van drie weken. Dat alle zooi nu een keertje WEL past, mijn vrouw zegt als je het plat maakt, het dan geen ruimte inneemt
. Ik geloof haar niet meer......Laatst aangepast door RonK; 16-07-08 om 19:12. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nieuw Lid
|
geweldig
We zijn vannacht teruggekomen van Horjany. Wat een leuke vakantie en wat een leuke camping. De eerste aanblik dachten we o, maar je wordt harstikke leuk ontvangen door Arthur en Jelly. En wat een grote plekken. Ze doen er alles aan om je het naar de zin te maken. Heb mijn kinderen niet zien vervelen. Leuke mensen daar ontmoet en er hing een gezellige leuke ontspannen sfeer. Verder werd er elke morgen vers brood geleverd. De kantine is gezellig en ook de BBQ, en de muziekavond was erg leuk.
gr |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
Wij zijn het met de schrijver eens.
Toch nog graag een aanvulling: De visvijver op een paar honderd meter. Voor 50 kronen per dag kun je hier heerlijk vissen op karper en ruisvoorn. En beet heb je elke 3 minuten als je mais gebruikt. Veel gevangen , en veel plezier aan het water gehad. ![]() |
|
|
|