Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Kamperen - Centraal Bohemen
Camping Bucek (bij Nove Straseci)

Camping Bucek (bij Nove Straseci)

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 09-08-07, 13:42   #41
aukje
Nieuw Lid

Camping Bucek

Ik weet niet wat de mensen toch allemaal hebben te klagen over de eigenaar van Camping Bucek - Jan Wilsink. Wij hebben er kort geleden bijna 2 weken gestaan en hij was tegen ons vriendelijk. Kijk, hij heeft natuurlijk van mensen af te blijven en zeker van kinderen. Maar als er b.v. niet meer als 2 kinderen op de trampoline mogen dan heeft hij zich daar wel aan te houden. Als er meerdere personen op spelen en er gebeurd iets met een kind, wie is dan de gebeten hond? Camera toezicht heb ik alleen maar vernomen in het zwembad. Het is hier in Nederland toch ook zo, eerst te douchen en dan pas het bad te betreden. Ook toezicht is hier verplicht als het bad dieper als 1.4 meter is. De toiletrollen weggehaald, wat denken jullie van misbruik wat dan
verstoppingen veroorzaakt. En dat er mensen zijn die dan nog gauw even naar een winkel moeten gaat er bij mij niet in, je hebt toch sowieso toiletpapier bij je, want bij heel veel camping hangt er geen toiletpapier. Ik denk dat ouders maar eerst de hand in eigen boezem moeten steken. Ik heb het zelf meegemaakt dat er werkelijk enorm veel toiletpapier in het toilet en toiletruimte lag. Ook de spoelknop van een toilet was weg. Er is schunnige taal over Wilsink op toiletmuren geschreven. Deurklinken gemold. En natuurlijk wil ik ook niet alle ouders c.q. kinderen over één kam scheren, maar als ouders en kinderen het daar niet leuk vinden, waarom pak je als ouders zijnde dan niet op en ga opzoek naar een andere camping, waar wel genoeg voor de kinderen is te doen. Met andere woorden opzouten, wegwezen, opkrassen i.p.v. de boel te vernielen. Ik heb ingelogd onder de naam van mijn vrouw, maar onderteken met mijn eigen naam. De vriendelijke groetjes van Albert
aukje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-08-07, 15:39   #42
esther70
Nieuw Lid

Nationaliteit:
gelukkig zijn er ook tevreden klanten, en met het inchecken werd er wel degelijk met de camera ingezoomed naar onze plek ,waar mijn man net bezig was om de vouwwagen op te zetten, die we, toen jan met zijn grasmaaier langskwam weer moesten verschuiven omdat we 10 cm verkeerd stonden. we hebben toen de vouwwagen zo neer gezet dat we niet meer te zien waren op de camera. ik vond het wel vreemd ja, om zo bekeken te worden.
en even voor de duidelijkheid, ik houd ook niet van vernielingen enzo
en als er meer dan 2 kinderen op de trampoline zitten mag hij er ook rustig wat van zeggen (op een normale manier dan)
regels zijn regels en daar is zeker niets mis mee,maar een beetje vrij gevoel te hebben op vakantie is ook niet verkeerd.
toen wij er waren was het zwembad er nog niet en als ik lees dat een muntje 1 euro kost ,vind ik dat absurd wij zijn met zijn 6en ,ik zou geen 6 euro betalen voor een zwembad, nee gelukkig hoef ik niet meer naar die camping en ga ik gewoon naar een camping waar zwemmen gratis is
esther70 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 09-08-07, 16:15   #43
ronkol100
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Ik ben het er mee eens dat er regels moeten zijn, maar ik vindt dat Jan Wilzing een beetje doorgeschoten is. Ik heb geen problemen met hem gehad maar ik vraag mij af of als je overal zo moeilijk over doet je geschikt bent om een camping te runnen. Verder zou het misschien ook klantvriendelijker zijn om het zwembad gratis te meken. Als je als ouders met je kindje wilt gaan zwemmen ben je toch alweer drie euro lichter. Als je het zwembad verlaat en bijvoorbeeld s'middags nog een keertje wil gaan zwemmen, kassa, weer drie euro.
ronkol100 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-08-07, 22:55   #44
parlies
Actief Lid

parlies's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
esther70 schreef:
en als er meer dan 2 kinderen op de trampoline zitten mag hij er ook rustig wat van zeggen (op een normale manier dan)
waarom zet je in vredesnaam een trampoline op een "kindvriendelijke"camping waar maar twee kinderen op kunnen.Hollandse zuinigheid,.... Laat die man zo'n springkussen aan schaffen zoals ze in Denemarken hebben, dat is pas kindvriendelijk, en ook beter voor zijn eigen gemoedsrust, ik ken hem niet maar ik heb de indruk dat hij héél gespannen is. Het is voor mij wel duidelijk, daar gaan wij niet heen.
parlies is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-08-07, 23:19   #45
cor
Super Lid

Nationaliteit:
1x wezen kijken in het hoogseizoen.het hoefde niet voor ons.maar ja als anderen er met plezier staan,dan is het voor hen toch goed.
cor is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-08-07, 23:35   #46
parlies
Actief Lid

parlies's avatar

Nationaliteit:
idd, maar ik ben blij dat ik door dit forum, dit te weten ben gekomen.Jammer voor hen, deze negatieve berichten.
Oud 17-08-07, 17:45   #47
wobbe
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wat een gezeur.
Wij zijn net weer terug van camping Bucek, met drie kinderen van 6, 12 en 16 en ze hebben zich allemaal heel goed vermaakt.
Ik denk dat de ouders eerst eens goed naar zichzelf moeten kijken en dan moeten beginnen te klagen.
Onze kinderen hebben we goed verteld wat wel en niet mag van de beheerder en van ons. Als de regels zo zijn, dan hebben ze zich daaraan te houden. Veel mensen denken dat het in Tsjechie schijnbaar niet geldt.
Zo ook die camera's. Die worden natuurlijk niet zomaar geplaatst, er is veel vernield door de campinggasten.
Het is een prachtige camping met vriendelijke beheerders, met netjes sanitair. Misschien niet zoals je in een hotel gewend bent, maar daarvoor zit je op een camping voor nog geen 30€ per nacht voor 5 personen, en dat is inclusief een nachtwaker!!
Wat wil je nog meer!

gr fam v/d Vaart, die volgend jaar zeker weer teruggaat naar camping Bucek!!

P.S.: En wat de dames van het restaurant betreft, volgens mij ben je in Tsjechie.....
En met handen en voeten kom je een heeeel eind.
wobbe is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-08-07, 21:14   #48
parlies
Actief Lid

parlies's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
wobbe schreef:
Wat een gezeur.
Als de regels zo zijn, dan hebben ze zich daaraan te houden. Veel mensen denken dat het in Tsjechie schijnbaar niet geldt.
Tuurlijk! regels zijn er niet voor niets, en ik ga ook niet naar tsjechie om alles aan mijn laars te lappen onder het mom van:nu is het vacantie, maar ik proef uit alle berichten dat het niet een ontspannen campingbeheerder is.Gelukkig zijn er ook mensen die wel een leuke vacantie hebben gevierd daar, en volgend jaar weer gaan.Want dit soort "reclame" kan geen een camping gebruiken.
Oud 18-08-07, 23:57   #49
ronkol100
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Het lijkt nu net alsof de mensen die problemen hebben met het strenge regime op camping Bucek vinden dat alles maar moet mogen. Ik kan jullie verzekeren dat dat wat mij betreft absoluut niet zo is. Mijn kinderen moeten zich wel degelijk aan geldende regels houden. Mijns insziens zijn de regels die op camping Bucek gelden een beetje overdreven. Misschien is dat voor sommige mensen juist een aanbeveling om daar naar toe te gaan. Als dat zo is moet je zeker gaan. Ik vond dat de strenge regels ten koste gingen van de sfeer dus ik ga daar niet meer heen. Dit blijft een persoonlijke mening. Ik ben nu verder klaar met Camping Bucek. Dit Forum is er volgens mij om eventuele Tsjechie gangers van info te voorzien dus ik zou zeggen doe er je voordeel mee.
ronkol100 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-08-07, 00:19   #50
doni
Actief Lid

doni's avatar

Nationaliteit:
Een camping met cameratoezicht......om te controleren of je wel goed op je plek staat...Het moet niet gekker worden.
Op mijn werk zijn ze daar ook drie jaar geleden mee begonnen,binnen 3 maanden waren de camera's weg omdat de werknemers hier niet blij mee waren, geen enkele privacie meer en de het kwam de werksfeer niet ten goede!!
Deze campingeigenaar wil op deze manier personeel uitsparen en toch de vinger aan de pols houden om te kijken wat er op zijn terrein gebeurt.
doni is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed