Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Algemeen - Onroerend Goed - Makelaars
RK CzechBizz

RK CzechBizz

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 12-09-07, 14:17   #11
kukel

kukel's avatar

Nationaliteit:
Ik ken Chezzbizz niet, de heer Olierook niet. Hetgeen wat hij doet, of misschien wel wat hij niet doet wordt nu beoordeelt op dit forum.

Ik heb geen mening of er goede of slechte zaken zijn gedaan met dat bedrijf.

Maar........het lijkt mij toch aardig als de heer Olierook zich rechtstreeks op dit forum zou kunnen verdedigen. Ik weet dat hij er af geknikkert is, maar geef hem de gelegenheid om zich te verdedigen.

Als ik een bedrijf had en ze zouden mij via een forum aanpakken, dan zou ik heel boos worden. Bestaat de gelegenheid of is eens er af vooraltijd en eeuwig er af?
kukel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 12-09-07, 14:31   #12
PuNkEnStEiN
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
kukel schreef:
Bestaat de gelegenheid of is eens er af voor altijd en eeuwig er af?
In dit specifieke geval het laatste, kukel. Punt, uit.
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-09-07, 14:50   #13
Yvonne Roelofsen
Actief Lid

Yvonne Roelofsen's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Yvonne Roelofsen schreef:
Bericht bekijken
bedankt voor de aanvulling david.
ik heb het afgelopen jaar ook al vele emails van czechbizz ontvangen met aankondigingen omtrent op handen zijnde rechtzaken wegens laster, smaad, familieleden die hij kon inschakelen, de fiscus die hij op mijn dak zou sturen kortom een heel scala, dit naar aanleiding van het geven van mijn mening omtrent zijn bedrijf op forums. het is echter nooit tot een rechtzaak gekomen en dat zal nu ook niet plaatsvinden. de vrijheid van meningsuiting is een groot goed in nederland (en daarbuiten) daarnaast is de heer olierook, in mijn visie, iemand met een dubbele agenda. namelijk op zijn forum in de rubriek "makelaars onder de loep" mag hij blijkbaar wel van alles en nog wat over andere makelaars publiceren veelal ongenuanceerd en doorspekt met toespelingen en veronderstellingen.. ik zou zeggen wie kaatst....

ron
voordat de geachte lezer denkt "die roelofsen reageert op niet bestaande postings". de heer david belien heeft er voor gekozen zijn eerder geplaatste berichten met ervaringen over czechbizz te verwijderen....... dit na "overleg" (" " is mijn interpretatie) met het genoemde makelaarskantoor. aangezien dit al de tweede persoon is in korte tijd die tot deze aktie overgaat, kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er nogal wat druk wordt uitgeoefend (door czechbizz) op personen die hun mening over dit kantoor geven en niet zonder succes moet ik zeggen. de topic wordt steeds korter.....

ron
Yvonne Roelofsen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-09-07, 15:27   #14
Tsjechie.net
Administrator

Tsjechie.net's avatar

Even ter ondersteuning van het bovenstaande verhaal: ook het forumbeheer is door Robert Olierook onder druk gezet om diverse berichten over RK CzechBizz te verwijderen. Buiten de diverse mailtjes is Pasqual, onze administrator, zelfs thuis telefonisch lastiggevallen over deze kwestie. Uiteraard gaan wij hier niet op in.

Een zeer belangrijk onderdeel van dit forum is het onderling uitwisselen van ervaringen, zowel in positieve als in negatieve zin. Het kan niet zo zijn dat forumleden dusdanig onder druk gezet worden dat zij zich gedwongen zien hun berichten aan te passen of zelfs helemaal te verwijderen. Dan is het eind zoek.
Tsjechie.net is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-09-07, 17:37   #15
jolanda berben
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Wacht effe, dus als ik het goed begrijp, is het wel toegestaan dat de heer Olierook op "zijn" forum van alles over zijn concurenten schrijft, maar als hier iemand ervaringen deelt over zijn bedrijf, vind hij dat niet kunnen?
Nou, ik denk dat ik dus genoeg informatie heb over czech bizz.
jolanda berben is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-09-07, 17:40   #16
perun
Actief Lid

perun's avatar

Nationaliteit:
jolanda,
idd, soms is het leven zo simpel.
sommige proberen het moeilijk te maken, maar vaak ligt de waarheid voor je neus.
perun is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-09-07, 15:32   #17
Sandra
VIP Lid

Sandra's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
tsjechie.net schreef:
Bericht bekijken
Even ter ondersteuning van het bovenstaande verhaal: ook het forumbeheer is door Robert Olierook onder druk gezet om diverse berichten over RK CzechBizz te verwijderen. Buiten de diverse mailtjes is Pasqual, onze administrator, zelfs thuis telefonisch lastiggevallen over deze kwestie. Uiteraard gaan wij hier niet op in.
Wat zal de heer O. het druk krijgen met websites na te bellen: http://www.commentaar.nl/review.qsp?...81523&p_id=363
Sandra is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 29-09-07, 08:15   #18
PuNkEnStEiN
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Nou, hij heeft z'n best gedaan, en kennelijk met succes. Kijk nog maar eens naar die link:

Knipsel.JPG
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 29-09-07, 08:37   #19
Yvonne Roelofsen
Actief Lid

Yvonne Roelofsen's avatar

Nationaliteit:
ik weet dat de beheerder van "commentaar.nl" in de loop der tijd ook is bestookt door de heer olierook met emails, telefoontjes, bedreigingen waarschijnlijk werden ze er zo "moe" van dat ze de berichten maar hebben verwijderd

frappant is overigens wel dat de heer olierook doorgaans verbolgen is over het feit dat hij geen commentaar kan geven (aangezien hij van twee forums verbannen is) op www.commentaar.nl kon hij wel gewoon een ieder van repliek dienen.... maar blijkbaar stonden de reaktie's die hij op zijn antwoorden kreeg hem toch niet aan....

een tijd geleden stond er ook een bericht bij tros kieskeurig en ook deze is inmiddels verwijderd. ach ik denk altijd maar aan het spreekwoord van "de leugen" en "de waarheid"..

ron
Yvonne Roelofsen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 29-09-07, 09:56   #20
Esthertje
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Yvonne Roelofsen schreef:
Bericht bekijken
ach ik denk altijd maar aan het spreekwoord van "de leugen" en "de waarheid"..
Ja maar alleen zijn dan telkens mensen weer de dupe. Ik vind het ongelooflijk dat hij dit kan doen. En dat er geen stappen worden genomen tegen zijn gedreig, begrijp ik ook niet.
Esthertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed