|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 |
|
Lid
|
Gefeliciteerd!
Beste Ruud,
Van harte gefeliciteerd met de aankoop en fijn dat je zaken met Beste Investering tot nu toe niet tegen zijn gevallen. Heel veel plezier ermee en hou ons op de hoogte. Groeten, Brenda |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nieuw Lid
|
Jolanda.
Ik heb een paar foto's van ons huis op de fotogalerij gezet. Dit geeft een kleine indruk. Gr. Ruud |
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Super Lid
|
Leuk Ruud, ik denk dat jullie daar heel erg veel plezier aan gaan beleven.
![]() |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Actief Lid
|
Ik lees nu net dit onderwerp. Ik ben het met jullie eens dat je inderdaad niet op de laatste euro moet kijken, maar toch zijn inderdaad de prijsverschillen tussen de makelaars enorm.
Niets te nadele van "de beste investering" want daar kan ik geen oordeel over geven. Bericht 30-05-07 om 22:41 aangepast door PuNkEnStEiN. Reden: Deel over andere makelaar verwijderd; dit topic gaat over "De Beste Investering". ;) |
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Actief Lid
|
reactie kukel
Citaat:
en over het algemeen is men hier aan het zeuren over bemiddelingskosten, laat het dan wat kosten je moet in CZ wel goed op de hoogte zijn wil je dit zelf doen dus een goede bemiddeling mag wel wat kosten vind ik, en zeker als dit goed en gedegen gebeurt. En dan ook de taal is ook niet de makkelijkste om ffe te leren. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nieuw Lid
|
Inmiddels zijn we driekwart jaar in het bezit van ons huis in Kolodeje. We zijn er in totaal een week of 6 geweest en hebben veel werk verzet, maar het resultaat is er dan ook naar. We hebben ook goede contacten opgebouwd met onze buren die er de periode dat wij er niet zijn, regelmatig gaan controleren. Een paar weken geleden met dhr. Rejsek (onze begeleider in Pisek) wat financiele zaken en een incasso bij de bank voorde E-on geregeld. Ook nu nog belt Kamila (Beste investering) nog regelmatig hoe het gaat en of er nog wat geregeld moet worden. Dus niets dan lof voor haar en Rejsek. Ik ga proberen om wat foto's op de site te plaatsen zodat jullie een idee hebben waar wij mee bezig zijn.
|
|
|
|