|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#21 | ||
|
Actief Lid
|
Citaat:
Citaat:
en de balans tussen prijs/kwaliteit !! |
||
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
ik heb tijdens mijn speurtocht ook zelf meegemaakt dat de prijsverschillen soms enorm zijn. tuurlijk de nederlandse bemiddelaar mag ook wat verdienen maar in het genoemde voorbeeld is het verschil toch wel erg fors. wellicht zit er "standaard" de oprichting van een s.r.o. bij (die in veel gevallen niet meer nodig is) maar dan nog. ben het helemaal met je eens dat je verliefd moet raken op een pand maar, denk niet, dat je ook je hoofd moet verliezen om maar even in dezelfde beeldspraak te blijven. we hebben het er al eerder over gehad met een goede tsjechische advokaat kom je ook een heel eind en voor het geld dat je uitspaart kan je je huis aardig laten verbouwen ! maar goed zo heeft een ieder zijn mening daar kom je, denk ik, toch niet echt uit ! ron |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Nieuw Lid
|
de beste investering
Hallo forumleden.
Het is komende vrijdag (23-2-07) zover. We gaan een aantal woningen bekijken in de buurt van Pisek en Ceske Budejovice. Wij gaan al jaren in de Zuid-Bohemen op vakantie en hebben nu beslist dat wij in die buurt een 2e woning gaan kopen. Tot nu toe zijn de contacten met Kamila prima. Zij regelt veel voor ons en gezien de referenties die ik heb gebeld zal dit contact in de toekomst ook nog goed gaan lopen. Als ik terug ben heb ik misschien nog wel meer te verhalen over onze bevindingen van komend weekend. Gr. Ruud |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nieuw Lid
|
Vandaag (2 dagen voor vertrek) kregen wij te horen dat 1 van de huizen (Netolice) waar wij zo weg van waren verkocht was, maar niet getreurd. Kamila kwam direct met alternatieven zodat we a.s. zaterdag toch een vol programma hebben.
Gr. Ruud |
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Beste Kreidlerruud,
Doe Kamila ook de groeten van mij. Kijk rustig rond en onthoudt: Bij twijfel niet doen. En als je verliefd wordt op een huisje, aanbidt haar dan met hart en ziel en het huis zal je niet teleurstellen. En lukt het vandaag niet? Morgen beter. Succes toegewenst van een vroegere Puch rijder Kukel. |
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Nieuw Lid
|
Begeleiding door De beste investering.
Goedemiddag allemaal.
Hier weer een berichtje van mij aangaande de begeleiding door Kamila van het "Beste". Het weekend van de 22e februari ben ik naar Tsjechie afgereisd om een zestal huizen te bekijken. Zowel de begeleiding als het pension (in Pisek) was tot in de puntjes geregeld. Bij terugkomst in NL aan Kamila aangegeven dat een vakantiehuis in Kolodeje ons wel aanstond. Vervolgens is door tussenkomst van Kamila een aantal biedingen gedaan waarvan de laatste is geaccepteerd. De aankoop van het huis en verblijfsvergunning loopt nu. Gr. Ruud |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Super Lid
|
Leuk nieuws, Ruud.Fijn dat het allemaal zo vlotjes verlopen is.
Ik ben natuurlijk wel 'n beetje benieuwd naar jullie huisje. |
|
|
|