|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#51 |
|
CZ Moderator
|
kan je er niet aan helpen Juan... maar ik wens je nog veel plezier tussen de eeuwige tweeden van Praag
http://www.youtube.com/watch?v=2-wORsHY0Dc |
|
|
|
|
|
#52 |
|
VIP Lid
|
liever mss eeuwige tweede,dan supporteren voor een ploeg waar de arrogantie ervan afdruipt en vol met gloryhunters zit
. Ja zelfs enkele spartafans dat ik ken hebben dat laatste met spijt in het hart toegegeven,toen ik vroeg hoe komt het dat sparta vb op het icehockey alleen in de derby,en de playoffs alleen een vol huis hebben,en voor de rest een schamele 6207 als gemiddelde.... |
|
|
|
|
|
#53 |
|
CZ Moderator
|
Ik hoop dat je snapt dat Sparta voor vele fans hun club is waar ze loyaal aan zijn, het is de club voor mensen uit de buurt, die er al generatieslang heen gaan en een gezamenlijke geschiedenis hebben.
Natuurlijk zijn er overlopers op Letná, welke topclub heeft dat niet? kijk maar naar AZ, waar iedereen opeens al 'trouw fan' van is sinds vorig jaar. Maar over deze figuren heb ik het niet, en zal ik het nooit hebben, dat zijn geen fans! Het gaat om de kern, niet alleen de harde kern die elke wedstrijd achter het doel staat, ook de ouderen die al jarenlange banden hebben met de spartaanse traditie, zulke mensen, díé maken Sparta! |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Forum Freak
|
Zoals het eigenlijk bij elke club werkt, toch?
![]() |
|
|
|
|
|
#55 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
CZ Moderator
|
Dacht er ook al aan iets in te zenden naar de jury whaha
Hierbij wil ik ook U een prettig pinksterweekend wensen, met een spannende ontknoping in de Tsjechische competitie. En ook dank aan Budejky, dat toch een groot aantal mooie/leuke wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen! |
|
|
|
|
|
#57 |
|
VIP Lid
|
Ach, de laatste paar jaren is het met AJAX ook 'eeuwige' 2e, haha. Heb niet zoveel met Sparta. Wedstrijden van hun tegen AJAX waren ook niet om aan te zien. Komend seizoen ben ik op Zuid te vinden @ Strahov.
Weer eens wat anders dan Vak410 en de Curva Nord. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Nieuw Lid
|
Sparta praag
Ik ga met 4 vrienden naar Praag en misscehien kan jij me helpen.
Ik wil graag naar een voetbal wedstrijd van Sparta Praag. 17:00Sparta Praag tegenJablonec 97info Die is op zaterdag 22 maart! Weet jij waar ik kaarten kan halen in Praag? en heb je nog iets van een club card nodig of kan je gewoon deze wedstrijd bezoeken? Bvd gr Max |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Actief Lid
|
re
nou, ik denk dat omdat ze ook tegen jablonec spelen, je makelijk aan kaarten kan komen op de wedstrijd dag zelf, dus je hoeft je daar voor niet te overhaasten, denk je nou toch van ik wil liever een paar dagen van te voren paar kaarten hebben kan je het beste naast het stadion bij de info center kaarten kopen( bij de macdonalds aan de overkant, maar dat sie je dat wel
) en zowieso denk ik dat er niet meer dan 10000 supporters naar de wedstrijd gaan wat ik overigens erg jammer vind maarjaveel plezier iedergeval als je gaat, en vertel je ook nog hoe het was?? groeten Mathijs |
|
|
|