|
|
#501 |
|
Forum Freak
|
De Tsjechische deelnemer aan de Intertoto-competitie zal het moeten opnemen tegen een team uit Georgië of Kazachstan in de tweede ronde. Als men dat overleeft, dan wacht een Grieks team. De winnaar van de derde ronde stroomt in in de tweede voorronde UEFA-cup.
http://www.uefa.com/competitions/int...id=530408.html |
|
|
|
|
|
#502 |
|
Legende
|
|
|
|
|
|
|
#503 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#504 |
|
VIP Lid
|
hij leek er niet veel hinder van te ondervinden gisteren
hilde |
|
|
|
|
|
#505 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#506 | |
|
Forum Freak
|
De selectie van Wales voor het EK-kwalificatieduel tegen Tsjechië op 2 juni.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#507 | ||
|
Forum Freak
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
|
|
#508 |
|
Forum Freak
|
Tsjechen in Europa
In Italië speelde Juventus gelijk tegen Cesena. Ondanks een doelpunt van Pavel Nedved, eindigde de wedstrijd in 2-2. FC. Nürnberg verloor met 1-0 in Gelsenkirchen van Schalke 04. De koploper kwam op 1-0 door een doelpunt van international Kuranyi. Ze hadden vervolgens nog maar weinig te vrezen van de club uit Nürnberg, omdat Tomas Galasek rood kreeg voorgehouden. Geheel onterecht, want het 'slachtoffer' van de Tsjech zijn tackle maakt een onvervalste schwalbe. Petr Cech verspeelde met Chelsea de laatste kans op de landstitel. De doelman keepte een prima partij, maar uiteindelijk eindigde de wedstrijd wel in 1-1, waardoor Manchester United nu niet meer te achterhalen is voor de equipe van Mourinho. |
|
|
|
|
|
#509 |
|
Forum Freak
|
Patrik Berger krijgt een nieuw contract aangeboden van Aston Villa. De Tsjechische vleugelspeler, die eerder bij Liverpool onder contract stond, heeft genoeg indruk gemaakt op manager O'Neill. Eerder werd hij nog verhuurd aan Stoke City, vanwege disciplinaire problemen.
Prague Daily Monitor http://www.supersoccer.co.za/default...soccer/england |
|
|
|
|
|
#510 |
|
Actief Lid
|
jarda blazek
jaromir blazek heeft vorige week een contract getekend voor 2 jaar bij fc nurnberg, graag zou ik willen weten heeft sparta hier nou geld aan verdient en zoja hoeveel en gaan ze met het geld nieuwe spelers uit het buitenland contracteren ???
graag zou ik ook willen weten , ( me oma zij vorig jaar dat ze een nieuw stadion gingen bouwen) wanneer sparta een nieuw stadion gaat bouwen hoeveel zitplaatsen het krijgt en of er foto's van zijn en of het gerucht van mijn oma waar is. bedankt alvast |
|
|
|