het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 05-12-06, 16:41   #341
VIP Lid

Kajuna's avatar

Nationaliteit:
Ik denk dat ie niet zou misstaan in her rijtje Cruyff, Pele, Zidane
Kajuna is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-12-06, 17:04   #342
Forum Freak

Alleen hebben Cruijff en Pele niet zovaak rood gekregen..Nedved krijgt, door zijn gedrevenheid en positie relatief veel kaarten.

Sneijder is nog lang niet te vergelijken met Nedved en zal dat denk ik ook nooit worden.
Lukas15 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-12-06, 20:21   #343
Volwaardig Lid

Lucka's avatar

Nationaliteit:
dat bedoel ik ook maar nedved heeft ook bereikt dat hij een beste voetballer van het jaar beker had gehad en ik denk dat sneijder van der vaart davids en seedorf dat niet sullen behalen :P
Lucka is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-12-06, 20:50   #344
Actief Lid

mathijs_cz's avatar

Nationaliteit:
rosicky

rosicky moet weer voor 3 weken afhaaken van een hamstringblessure ik soek nog wel wat extra info er nog over op
mathijs_cz is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-12-06, 20:54   #345
Forum Freak

Alweer??? Tja...het gaat niet goed zo...geen wonder dat Arsenal zo slecht gaat.
Oud 05-12-06, 20:56   #346
Forum Freak

Dit bericht bedoelde je?

Citaat:
Hamstringblessure kost Tomas Rosicky weken

5/12/2006 19:42

Naast Thierry Henry moet Arsenal het de komende weken rooien zonder Tomas Rosicky, die door een hamstringblessure voorlopig niet aan spelen toekomst.
Rosicky werd niet opgenomen in de selectie voor de wedstrijd tegen FC Porto, omdat hij drie weken nodig heeft om te herstellen van een hamstringblessure. 'Het is vervelend voor hem, want het is zijn derde blessure dit seizoen', zei coach Arsène Wenger.
'Wat opmerkelijk is, is dat het precies dezelfde blessure is als hij heeft gehad, maar dan aan zijn andere been', aldus Wenger. 'Misschien heb ik hem tegen Fulham te snel ingezet.' Arsenal moet woensdag tegen FC Porto een plaats in de knock-outfase van de Champions League zien te bereiken. Henry ontbreekt door een blessure en schorsing, terwijl William Gallas nog niet hersteld is van een dijbeenblessure.
Voetbal International
Oud 05-12-06, 21:04   #347
Actief Lid

mathijs_cz's avatar

Nationaliteit:
okeej rosicky is een echte regiseur maar met henry en adebayor en van persie , en walccott en ljungberg heb je dan nog een steeds goede team maar se hadden viera niet moeten verkopen dat is wel een hele goede verdedigendemiddenvelder die een goeie ervaring had en die spelers als senderos en platini een beetje ervaring kon laten opdoen

flamini sorry :P:P
Oud 06-12-06, 08:47   #348
Geblokkeerde account

Juventus moet het in de Serie B maar liefst vijf wedstrijden stellen zonder middenvelder Pavel Nedved. De Tsjech werd dinsdag voor vijf wedstrijden geschorst naar aanleiding van zijn rode kaart tegen Genoa afgelopen vrijdag. Nedved kreeg direct rood nadat hij met opzet op de enkel van verdediger Francesco Bega was gaan staan.
Juve-coach Didier Deschamps toonde zich teleurgesteld over het besluit van de Italiaanse voetbalbond, maar wilde niet te veel kwijt over de straf. "Het is een zware straf", sprak hij tijdens een persconferentie. "Ik heb echter geleerd bij dit soort berichten eerst tot tien te tellen en dan pas te reageren. Ik ga er wel vanuit dat Juventus beroep aantekent tegen de schorsing." De Franse oefenmeester werd op zijn wenken bediend. Juventus meldde dinsdagmiddag in een verklaring op zijn website dat de clubleiding de straf "buitenproportioneel groot vindt en daarom zeker in beroep gaat

Bron: Chello sport
Vonny is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-12-06, 16:22   #349
Actief Lid

mathijs_cz's avatar

Nationaliteit:
ik heb net op een site gelezen dat nedeved misschien gaat stoppen ,omdat hij laaiend over de rode kaart is
Oud 06-12-06, 16:28   #350
Actief Lid

mathijs_cz's avatar

Nationaliteit:
Nedved dreigt te stoppen met voetbal
06 december 2006, 14:40
Door: Dave van Kooten
Pavel Nedved legt zich niet neer bij de schorsing, die hij gisteren opgelegd kreeg. De middenvelder van Juventus kreeg een schorsing van maar liefst vijf wedstrijden opgelegd, voor zijn overtreding in het duel met Genua (1-1).
De Tsjech heeft echter al laten weten niet met deze straf akkoord te gaan. "Zinedine Zidane kreeg ook maar drie wedstrijden voor het uitdelen van een kopstoot. Waarom krijg ik dan nu plots een schorsing van vijf wedstrijden? Als dit de huidige gang van zaken is, stop ik meteen met voetballen", aldus een gefrustreerde Nedved.

Naast Nedved heeft ook zijn werkgever Juventus al laten weten niet met de schorsing akkoord te gaan.
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels