het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 24-10-06, 12:35   #271
Forum Freak

Dat valt nog wel mee hoor, dit soort dingen gebeuren vaker, alleen dan zijn de gevolgen gewoon veel minder. Dan kan de keeper gewoon verderspelen, na korte behandeling. Omdat dit zo extreem was, komt dit in het nieuws.
Lukas15 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-10-06, 15:55   #272
VIP Lid

Nationaliteit:
Citaat:
Laura schreef:
Toch ga ik maar eens reageren... Iedereen hier heeft zijn mening al vast staan maar ik eigenlijk nog niet. Ik denk dat het moeilijk oordelen is omdat het ook over "onze" Tsjechische keeper gaat. Eerste moment toen ik het hoorde had ik ook zo iets van wat een klootzak die het heeft gedaan. Die moet gestraft worden etc.. Heb de beelden nu best wel vaak gezien van verschillende hoeken en ik mag toch aannemen dat het geen opzet was. Als je met zo'n afstand op een keeper af komt rennen en je probeert te stoppen (remmen) zak je ook automatisch door je knieen heen. Als je de overtreding ziet, ziet het er ook niet uit dat de gevolgen ervan zo ernstig zouden zijn. Ik denk ook niet dat iemand dat gedacht heeft. Het is moeilijk om dan door iemands hoofd te kijken.
Al met al hoe erg het ook is, als het om een andere keeper zou gaan zou het ook erg zijn maar zou de ophef er over niet zo groot zijn.
heb ik meermaals aangehaald...

je laatste zin: nagels met koppen,en daar ging het oorspronkelijk over,ze hebben die arme tsjech aangevallen... hog ze zouden es moeten weten hoeveel keepers ervoor dood zouden bijliggen ,arbiter heeft zijn kop gedraaid en keeper weer springlevend,tuurlijk, zijn ploeg staat voor en weer 1 minuut extra gewonnen. Helaas realiteit.
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-10-06, 15:58   #273
Forum Freak

Citaat:
stef schreef:
en daar ging het oorspronkelijk over,ze hebben die arme tsjech aangevallen... hog ze zouden es moeten weten hoeveel keepers ervoor dood zouden bijliggen ,arbiter heeft zijn kop gedraaid en keeper weer springlevend,tuurlijk, zijn ploeg staat voor en weer 1 minuut extra gewonnen. Helaas realiteit.
Precies. Als Cech zo blijft liggen dan weet je zeker dat er iets aan de hand is, maar het klopt wel, het spelletje is verdorven. Ook bij de veldspelers overigens. Het maakt het alleen minder leuk om te kijken.
Oud 24-10-06, 18:51   #274
Legende

Vašek's avatar

Nationaliteit:
Cech ontslagen uit ziekenhuis

Chelsea-doelman Petr Cech is ontslagen uit het ziekenhuis. In een persbericht laat de club weten dat de keeper prima vorderingen maakt in zijn herstel.

Volgende week zal Cech al terugkeren op het trainingscomplex van de Blues voor een lichte training. ,,Het herstel van een schedelbasisfractuur neemt drie maanden in beslag. Dat is dan ook de tijdslimiet waar wij ons als club aan houden voordat we terugkeren naar een volledig trainingsprogramma.", aldus de website van Chelsea.

Bron: voetbal24.nl
Vašek is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-10-06, 08:30   #275
Legende

Marcel's avatar

Nationaliteit:
bron : nu.nl

Chelsea-keeper Cech uit ziekenhuis

Uitgegeven: 24 oktober 2006 20:52
Laatst gewijzigd: 24 oktober 2006 20:52

LONDEN - Chelsea-keeper Peter Cech is ontslagen uit het ziekenhuis. De doelman, die herstelt van een operatie aan zijn schedel, mocht dinsdag weer naar huis.

Op 14 oktober liep hij na een charge van Reading-speler Stephan Hunt een schedelbasisfractuur op.

In de eerste minuut kwam Petr Cech in botsing met Stephen Hunt van Reading. Hunt trof de doelman met zijn knie. De Tsjech verliet het veld per brancard.
In de slotminuten, toen Reading probeerde de achterstand van 0-1 weg te werken, botste Cechs vervanger Carlo Cudicini met Ibrama Sonko. Cudicini werd minutenlang op het veld behandeld.
Ook de Italiaanse doelman werd op een draagbaar afgevoerd en naar het ziekenhuis gereden.

Geluk ?
Coach Jose Mourinho van Chelsea hekelde de hardheid van de tegenstanders. Hij zei: "Ze zijn allebei bewusteloos geweest. Petr Cech heeft geluk gehad dat hij nog leeft. Profvoetballers dienen elkaar met respect te behandelen. Dat was bij Cech niet het geval. Het tweede incident was een ongeluk. Ik ben benieuwd wat de voetbalbond hieraan doet."
Mourinho vreesde zijn beide keepers niet te kunnen inzetten in het Champions Leagueduel tegen FC Barcelona. Derde doelman is de Portugees Henrique Hilario.
Marcel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-10-06, 08:37   #276
Forum Freak

Citaat:
Marcel schreef:
NB : toeval ... toch of expres ????
Zie je een complot erin Marcel? Volgens mij gewoon toeval, welke ploeg is nou zo gemeen dat ze 2 keepers uit de wedstrijd trappen?
Oud 25-10-06, 22:17   #277
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Koller geblesseerd

De Tsjechische aanvaller Jan Koller is zeker twee weken uitgeschakeld. De voetballer van AS Monaco raakte dinsdagavond tijdens de na penaltys gewonnen bekerwedstrijd tegen tweedeklasser Reims geblesseerd aan zijn hamstrings.

Het is dezelfde kwaal die Koller opliep tijdens het WK voetbal in Duitsland.

Door zijn blessure mist hij in ieder geval het degradatieduel, die Monaco zaterdag speelt tegen het eveneens zeer laag geklasseerde FC Nantes. Deze week werd de trainer van Monaco, Laszlo Bölöni, ontslagen. Hij werd vervangen door Laurent Banide.

gva.be
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-10-06, 19:11   #278
Forum Freak

Citaat:
Marek Jankulovski heeft zijn club AC Milan voor het eerst in 4 wedstrijden weer eens een zege geschonken. De Tsjech zette het eerste en enige doelpunt op het scorebord met een knal van 25 meter.
VI
Oud 26-10-06, 19:13   #279
Forum Freak

Citaat:
HSV verlengt contracten Jarolim en Kirschstein

Naast de sportieve malaise, boekte Hamburger SV buiten de krijtlijnen wel een succesje. David Jarolim (27) en Sascha Kirschstein (26) verlengden hun contract bij Die Rothosen. 'Ik heb besloten in Hamburg te blijven. Ik wil hier nog het een en ander bereiken', aldus Jarolim, die bijtekende tot medio 2010. De Tsjechische middenvelder is in de AOL Arena bezig aan zijn vierde seizoen
VI
Oud 27-10-06, 17:43   #280
Forum Freak

Cech heeft gat in geheugen
Citaat:
Voetbalprimeur schreef:
Chelsea-doelman Petr Cech kan zich niets meer herinneren van zijn botsing met Reading-aanvaller Stephen Hunt. De Tsjechische sluitpost is een deel van zijn geheugen kwijt, bekent hij op de website van de Londenaren.

"Ik weet niks meer van de botsing. Vanaf het begin van de wedstrijd tot mijn ongeluk kan ik me niks meer herinneren", vertelt de Tsjech. "Soms word ik wakker en heb ik een gigantische hoofdpijn, dan moet ik even m’n medicijnen nemen. Gelukkig ben ik weer thuis, dat scheelt al een hoop. Ik heb hier iedereen om me heen waar ik van hou."

Cech werd na zijn botsing opgenomen in het ziekenhuis met een schedelbasisfractuur. Een operatie moest de penibele situatie verbeteren, aangezien de doelman zelfs even in levensgevaar verkeerde. Tevens werd gevreesd voor zijn verdere carrière, maar uit de laatste verwachtingen spreken positieve signalen.
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels