![]() |
|
|
#241 |
|
Forum Freak
|
Ik ben benieuwd naar het resultaat
Maar onder genot (?) van pivo's, kan je dan nog wel serieus over voetbal praten? ![]() |
|
|
|
|
|
#242 |
|
Actief Lid
|
Kijk, misschien was m'n reactie in eerste instantie wel een beetje heftig. Ik denk dat Macek precies de spijker op z'n kop heeft geslagen. Het is "ingeburgert" bij het voetbal, dus zeggen mensen: "Tja, hoort nu eenmaal bij het spelletje." maar dat gaat mij veeeeeeeel te ver.
Ik vond het vooral misselijk dat hij stond te lachen en niet eens bij Cech ging kijken.......daar ben ik nog het meest kwaad om....... en dan achteraf zeggen: sorry hoor, was echt mn bedoeling niet...... dan moet je niet gaan lachen, want daaruit maak ik echt op dat het je wel goed uitkwam dat hij van het veld gedragen werd. en blijf erbij dat hij Cech had kunnen ontwijken als hij had gewild. |
|
|
|
|
|
#243 |
|
Forum Freak
|
Dat zullen we nooit weten, ben het wel met je eens, dat lachen hoort echt niet! Of hij Cech had kunnen ontwijken? Mijn gevoel zegt van wel, mijn verstand van niet...
|
|
|
|
|
|
#244 |
|
Forum Freak
|
Top 10 FIFA-wereldranglijst oktober 2006:
1. Brazilië 2. Italië (5) 3. Frankrijk (2) 4. Argentinië (3) 5. Engeland (4) 6. Duitsland (8) 7. Nederland (6) 8. Tsjechië (7) 9. Portugal 10.Spanje |
|
|
|
|
|
#246 | |
|
Legende
|
Citaat:
Gold Ferenc Bene Tibor Csernai Antal Dunai Janos Farkas Jozsef Gelei Kalman Ihasz Benjamin Kaposzta Sandor Katona Mihaly Szentmihalyi Imre Komora György Nagy Istvan Nagy Ferenc Nogradi Karoly Palotai Deszö Novak Pal Okosz Arpad Orban Gusztav Szepesi Zoltán Varga Silver Jan Brumovsky Ludevit Cvetler Jan Geleta Frantisek Knebort Karel Knesl Karel Lichtnegl Vojtech Masny Stefan Matlak Ivan Mraz Karel Nepomucky Karel Zdenek Picman Frantisek Schmucker Anton Svajlen Anton Urban Frantisek Volosek Josef Vojta Vladimir Weiss Gold Medal Match October 2313:00 National Stadium, Tokyo Hungary - Czechoslovakia 2 - 1 (HT:0 - 0) In a rather undistinguished Olympic final, Hungary won its second gold medal, edging Czechoslovakia, 2-1, on defender Josef Vojta's own goal and Bene's score in front of 80,000 in the National Stadium. bron o.a. fifa.com |
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Forum Freak
|
De Tsjechische dames onder de 19 jaar hebben zich geplaatst voor de tweede kwalificatieronde voor het EK.
![]() UEFA |
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Nou hoeft Macek dat niet allemaal meer aan zijn buurman te vragen, maar kan ie gewoon in de kroeg zitten zonder zich er druk om te maken. ![]() |
|
|
|
|
|
|
#249 | |
|
Legende
|
Citaat:
Uitslag was wel 2-1 Macek ! |
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
VIP Lid
|
nogmaals beelden spreken voor zich,en lukas geeft dit ook aan:die beweging met de knie om af te stoppen zegt genoeg.
in een fractie van een (honderste van een) second beslissen wat je gaat doen, snelheid van de keeper inschatten, welke beweging hij precies zal maken...mss had hij eerst eenw etenschappelijk onderzoek moeten doen,vooraleer hij achter die bal aan ging (geintje).Hog en dan nog, er meer zijn gevallen gekend naar mijn weten, waarbij de keepers te ontstuimig ingaan op spelers,en waarbij de veldspeler een blessure oploopt. Blijft een spijtig zaak natuurlijk,in eerste plaats voor de doelman zelf. een kameraad van me heeft 2 weken geleden een schedelbreuk opgelopen,gevolgen kunnen ze maar later zien: doofheid(en oorpijn),blijvend hersenletsel(gelukkiglijk ziet hij er kerngezond uit nu) |
|
|
|