het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 19-10-06, 15:54   #241
Forum Freak

Ik ben benieuwd naar het resultaat Maar onder genot (?) van pivo's, kan je dan nog wel serieus over voetbal praten?
Lukas15 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-10-06, 15:56   #242
Actief Lid

Raymond Veronika's avatar

Nationaliteit:
Kijk, misschien was m'n reactie in eerste instantie wel een beetje heftig. Ik denk dat Macek precies de spijker op z'n kop heeft geslagen. Het is "ingeburgert" bij het voetbal, dus zeggen mensen: "Tja, hoort nu eenmaal bij het spelletje." maar dat gaat mij veeeeeeeel te ver.

Ik vond het vooral misselijk dat hij stond te lachen en niet eens bij Cech ging kijken.......daar ben ik nog het meest kwaad om.......

en dan achteraf zeggen: sorry hoor, was echt mn bedoeling niet......

dan moet je niet gaan lachen, want daaruit maak ik echt op dat het je wel goed uitkwam dat hij van het veld gedragen werd.

en blijf erbij dat hij Cech had kunnen ontwijken als hij had gewild.
Raymond Veronika is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-10-06, 16:00   #243
Forum Freak

Dat zullen we nooit weten, ben het wel met je eens, dat lachen hoort echt niet! Of hij Cech had kunnen ontwijken? Mijn gevoel zegt van wel, mijn verstand van niet...
Oud 19-10-06, 16:15   #244
Forum Freak

Top 10 FIFA-wereldranglijst oktober 2006:
1. Brazilië
2. Italië (5)
3. Frankrijk (2)
4. Argentinië (3)
5. Engeland (4)
6. Duitsland (8)
7. Nederland (6)
8. Tsjechië (7)
9. Portugal
10.Spanje
Oud 19-10-06, 16:39   #245
Forum Freak

Op deze chatroom schijn je vanavond met David Jarolím te kunnen chatten. Of dat nu nog mogelijk is, weet ik niet, maar het is i.i.g. leuk om te weten
Oud 19-10-06, 16:40   #246
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Macek schreef:
Ik heb ook een voetbalnieuwtje, mijn buurman Zdenek Picman heeft in 1964 deelgenomen aan de olympische spelen in Tokio als speler van het toenmalige Tsjechesslowaakse elftal en DE ZILVEREN MEDAILLE gewonnen. Ze verloren de finale van Hongarije met 1-0 door een eigen doelpunt, dus met enige trots mag ik dit vermeldden nietwaar?
Na enig zoekwerk deze info gevonden over deze olympische voetbalfinale in Tokio 1964:

Gold Hungary
Ferenc Bene
Tibor Csernai
Antal Dunai
Janos Farkas
Jozsef Gelei
Kalman Ihasz
Benjamin Kaposzta
Sandor Katona
Mihaly Szentmihalyi
Imre Komora
György Nagy
Istvan Nagy
Ferenc Nogradi
Karoly Palotai
Deszö Novak
Pal Okosz
Arpad Orban
Gusztav Szepesi
Zoltán Varga

Silver Czechoslovakia
Jan Brumovsky
Ludevit Cvetler
Jan Geleta
Frantisek Knebort
Karel Knesl
Karel Lichtnegl
Vojtech Masny
Stefan Matlak
Ivan Mraz
Karel Nepomucky
Karel Zdenek Picman
Frantisek Schmucker
Anton Svajlen
Anton Urban
Frantisek Volosek
Josef Vojta
Vladimir Weiss

Gold Medal Match

October 2313:00 National Stadium, Tokyo Hungary - Czechoslovakia 2 - 1 (HT:0 - 0)

In a rather undistinguished Olympic final, Hungary won its second gold medal, edging Czechoslovakia, 2-1, on defender Josef Vojta's own goal and Bene's score in front of 80,000 in the National Stadium.

bron o.a. fifa.com
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-10-06, 16:41   #247
Forum Freak

De Tsjechische dames onder de 19 jaar hebben zich geplaatst voor de tweede kwalificatieronde voor het EK.

UEFA
Oud 19-10-06, 16:42   #248
Forum Freak

Citaat:
Freddy2005 schreef:
Na enig zoekwerk deze info gevonden over deze olympische voetbalfinale in Tokio 1964:
Wow, mooi zoekwerk Freddy Nou hoeft Macek dat niet allemaal meer aan zijn buurman te vragen, maar kan ie gewoon in de kroeg zitten zonder zich er druk om te maken.
Oud 19-10-06, 16:49   #249
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Lukas14 schreef:
Wow, mooi zoekwerk Freddy Nou hoeft Macek dat niet allemaal meer aan zijn buurman te vragen, maar kan ie gewoon in de kroeg zitten zonder zich er druk om te maken.
Macek heeft direkt de volledige Tsjechische ploeg in zijn bezit en kan nu nog meer met zijn buurman in de hospoda napraten.

Uitslag was wel 2-1 Macek !
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-10-06, 23:53   #250
VIP Lid

Nationaliteit:
nogmaals beelden spreken voor zich,en lukas geeft dit ook aan:die beweging met de knie om af te stoppen zegt genoeg.
in een fractie van een (honderste van een) second beslissen wat je gaat doen, snelheid van de keeper inschatten, welke beweging hij precies zal maken...mss had hij eerst eenw etenschappelijk onderzoek moeten doen,vooraleer hij achter die bal aan ging (geintje).
Hog en dan nog, er meer zijn gevallen gekend naar mijn weten, waarbij de keepers te ontstuimig ingaan op spelers,en waarbij de veldspeler een blessure oploopt.
Blijft een spijtig zaak natuurlijk,in eerste plaats voor de doelman zelf.

een kameraad van me heeft 2 weken geleden een schedelbreuk opgelopen,gevolgen kunnen ze maar later zien: doofheid(en oorpijn),blijvend hersenletsel(gelukkiglijk ziet hij er kerngezond uit nu)
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels