![]() |
|
|
#191 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#192 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Stomme website...had de fout zelf niet gezien...bedankt Corrie ![]() Ze moeten afrekenen met Bosnië - Herzegovina ![]() |
|
|
|
|
|
|
#193 |
|
Legende
|
Rode Duivels oefenen tegen Tsjechië
De Rode Duivels zullen volgend jaar op woensdag 7 februari een oefeninterland afwerken tegen Tsjechië. Waar de wedstrijd in België zal plaatsvinden is nog niet bekend gemaakt. De laatste confrontatie tussen België en Tsjechië draaide op een serieuze kater uit voor Jan Koller en ploegmaats. De Duivels kwalificeerden zich toen verrassend voor het WK 2002.
voetbalkrant.com |
|
|
|
|
|
#194 |
|
Forum Freak
|
De bondscoach van Tsjechië, Striz, kijkt vooruit naar de kwalificatieronde voor het EK Futsal. De Tsjech zegt veel vertrouwen te hebben zijn team, dat uitkomt tegen Kazachstan, Cyprus en Georgië. "Ik denk dat we het goed kunnen doen tegen hen, vooral omdat we thuis spelen."
UEFA.com |
|
|
|
|
|
#195 |
|
Forum Freak
|
Drobny genoemd bij Dinamo
Jaroslav Drobny, vorig seizoen nog onder de lat bij ADO Den Haag, wordt genoemd bij het Oekraïense Dinamo Kiev. De doelman staat onder contract bij Fulham, maar is daar na de komst van Jan Lastuvka overbodig geworden. De Oekraïense runner-up Dinamo Kiev heeft volgens verscheidene media serieuze belangstelling voor Jaroslav Drobny. ''Ik kan op het moment niks zeggen, aangezien de deal nog niet rond is'', zegt zijn zaakwaarnemer Pavel Zitka mysterieus. Jaroslav Drobny is in Engeland op een zijspoor beland na het aantrekken van Jan Lastuvka en Antti Niemi. Ondanks de geringe speelminuten in Londen kon hij rekenen op interesse van Newcastle United en Sigma Olomouc, afkomstig uit zijn vaderland. Beide clubs werden echter niet concreet. De 27-jarige doelman speelde in het verleden voor onder meer Ceské Budejovice en Panionios Athene. Het afgelopen seizoen was hij te bewonderen op de Nederlandse velden, waar hij onder de lat stond bij ADO Den Haag. Voetbalprimeur |
|
|
|
|
|
#196 |
|
Legende
|
30 genonimeerden voor Wereldvoetballer van het Jaar
De Fifa heeft donderdag een lijst met dertig voetballers bekendgemaakt die 18 december in Zürich kans maken om te worden uitgeroepen tot Wereldvoetballer van het Jaar 2006. Titelverdediger Ronaldinho, die dit jaar met FC Barcelona de Champions League won, moet zien af te rekenen met onder anderen de Italiaan Fabio Cannavaro en de Fransman Zinedine Zidane.
Vorig jaar hield Ronaldinho Frank Lampard en Samuel Eto'o achter zich. De Engelsman en de Kameroener maken ook dit jaar kans op de eretitel. Wie de trofee wint, wordt bepaald door voetbalcoaches over de hele wereld. Zij hebben inmiddels een stemformulier van de Fifa ontvangen. De trainers kunnen niet stemmen op Nederlandse voetballers: zij ontbreken op de lijst. Lijst met genomineerden: Adriano (Brazilë), Michael Ballack (Duitsland), Gianluigi Buffon (Italië), Fabio Cannavaro (Italië), Cristiano Ronaldo (Portugal), Petr Cech (Tsjechië), Deco (Portugal), Didier Drogba (Ivoorkust), Michael Essien (Ghana), Samuel Eto'o (Kameroen), Luis Figo (Portugal), Gennaro Gattuso (Italië), Steven Gerrard (Engeland), Thierry Henry (Frankrijk), Kaká (Brazilië), Miroslav Klose (Duitsland), Philipp Lahm (Duitsland), Frank Lampard (Engeland), Jens Lehmann (Duitsland), Alessandro Nesta (Italië), Andrea Pirlo (Italë), Franck Ribery (Frankrijk), Juan Roman Riquelme (Argentinië), Ronaldinho (Brazilië), Wayne Rooney (Engeland), Tomas Rosicky (Tsjechië), Andriy Shevchenko (Oekraïne), Lilian Thuram (Frankrijk), Patrick Viera (Frankrijk), Zinedine Zidane (Frankrijk). PS: ik zie geen Nederlanders. Of kijk ik er over heen ![]() |
|
|
|
|
|
#197 |
|
Forum Freak
|
Nee je ziet ze inderdaad niet, het is echt jammer dat er geen Nederlanders meer gekozen kunnen worden en een middelmatige voetballer als Lahm en een duikelaar als Ronaldo wel gekozen kunnen worden.
|
|
|
|
|
|
#198 |
|
CZ Moderator
|
Helaas geen Nederlander(s)... maar laten we eerlijk wezen... wie (op één naam na) zou je selecteren in de top 30 van de wereld?
Die ene naam, die wel... de aanvoerder van Oranje, Edwin van der Sar, hij verdient het! Maar de rest... het spijt me, maar ik vind het niet meer dan logisch dat er een Nederlander ontbreekt. En lukas, Philipp Lahm zou voor het Nederlands elftal, en ieder ander team, een hele goede versterking zijn Namen die er van mij niet bij hoefden zijn oa: Gattusso, Figo, Klose, Ribery en Rooney. Allemaal goede voetballers, maar niet de beste van de wereld. Het is jammer dat er niet zo'n enquete is voor beste Keeper van de wereld, de goalie is toch iets anders dan een veldspeler. |
|
|
|
|
|
#199 |
|
Forum Freak
|
Vind ik ook Gambri, vam der Sar hoort er zeker bij. Maar toch vind ik Lahm een middelmatige speler. Ik vind het een speler die je er bij wil hebben, maar niet een die echt veel toevoegt
Gattuso wordt zwaar onderschat hoor, die hoort er w.m.b. absoluut wel bij, spelers als Figo, Rooney enz. worden juist overschat. Maar dit soort verkiezingen zijn allemaal politiek ![]() |
|
|
|