![]() |
|
|
#131 |
|
Legende
|
Afscheid Pavel Nedved
Een officieel afscheidsfeest wordt voorzien ter gelegenheid van de EK qualificatiewedstrijd tegen Duitsland op 24 maart 2007 in Praag.
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Jammer dat ik net 7 september naar Praag ga. Maar goed Gryga heeft niet eens een basisplaats bij een club en hij wordt wel geselecteerd? het wordt tijd dat er wat nieuwelingen komen bij het nationaal elftal. Er moeten ene paar jonkies verkassen naar het buitenland en hopen dat er een top speler uit voort groeit. Het niveau van de Tsjechische competitie is erg laag. |
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Geblokkeerde account
|
Maar goed Gryga heeft niet eens een basisplaats bij een club , nog steeds AJAX, vlg geruchten is hij komende week rond met Torino
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Lukas |
|
|
|
|
|
|
#135 |
|
Geblokkeerde account
|
Lukas,
Ik heb de laatste jaren Grygera vaak zien spelen, van een verdelende speler is hij achteruit gegaan naar een af-en terug spelende voetballer, geen splijtende pass zie je meer van hem. Hij heeft wel een aardig koppie en kontje LOL ![]() |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Forum Freak
|
Vonny,
Ik denk dat dat ook komt door de vele trainers die hij heeft gehad die niet genoeg vertrouwen in hem hadden. Ik denk dat hij bij een andere club weer helemaal gaat opbloeien. En dat laatste intresseert mij niks eigenlijk Lukas |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Geblokkeerde account
|
Tja ::::: als al 4 trainers het niet zitten in de zonder vertrouwen spelende Grygera , ligt het aan de trainer.
Zijn uiterlijk hoeft jou ook niet te interreseren ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Forum Freak
|
Karel Bruckner ziet het blijkbaar wel in hem zitten, en ik vind hem bij Tsjechië wel goed spelen.
En nee...dat interesseert mij ook niks, als ie maar voetbalt Lukas |
|
|
|
|
|
#139 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Vonny, heeft die niet een lekkere kop en een lekker kontje ??Is het dezelfde Stam die ooit bij Cambuur heeft gevoetbald????? |
|
|
|
|
|
|
#140 |
|
Geblokkeerde account
|
Yes, een goede voetballer , volgens mij zijn zelfs zijn tegenspelers bang voor hem.
![]() |
|
|
|