het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 21-03-08, 18:36   #51
Actief Lid

Riannah's avatar

Nationaliteit:
Knieblessure blijft Rosicky parten spelen

Het is nog altijd volstrekt onduidelijk wanneer Tomas Rosicky zijn rentree kan maken in de hoofdmacht van Arsenal. De Tsjechische middenvelder staat al sinds januari buiten spel met een knieblessure en heeft nog steeds last van zijn gewricht.

"Het is behoorlijk irritant, maar ik kan nog steeds niet trainen", zegt de technische middenvelder van de Londense club op zijn officiële website. "Voorlopig kan ik niets anders doen dan rust houden en hopen dat de klachten verdwijnen."

Door zijn blessure speelde Rosicky (27) dit seizoen pas negentien competitiewedstrijden voor Arsenal, waarin hij zes doelpunten maakte.

fcupdate.nl
Riannah is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-03-08, 20:05   #52
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Rosicky heeft vreemde blessure

Arsenal FC kan Tomas Rosicky goed gebruiken in de eindfase van de Premier League en Champions League. De Tsjechische middenvelder staat echter op non-actief sinds eind januari. De medische staf weet niet wanneer Rosicky terug inzetbaar is.

"Rosicky kampt niet met een ernstige blessure, wel met een vreemde blessure", verklaarde Arsenal-manager Arsene Wenger. "Er is weinig progressie merkbaar. Rosicky is al zeven weken uit en het is onmogelijk om er een datum op te plakken wanneer hij terug is. Dat is frustrerend voor mij en voor hem."

voetbalbelgie.be
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-03-08, 11:24   #53
Actief Lid

mathijs_cz's avatar

Nationaliteit:
Grygera meldt zich af bij Brückner

25 maart 2008

Zdenek Grygera doet woensdag niet mee in de vriendschappelijke interland van Tsjechië tegen Denemarken. De oud-Ajacied, die tegenwoordig zijn brood verdient bij Juventus, heeft in de topper tegen Inter (1-2) een voetblessure opgelopen.

Grygera (27) stapte afgelopen zomer over van Ajax naar Juventus. Dit seizoen kwam hij in competitieverband al achttien keer in actie voor de Oude Dame.
mathijs_cz is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-03-08, 15:11   #54
Actief Lid

Riannah's avatar

Nationaliteit:
Tsjechie heeft woensdagavond gelijkgespeeld tegen Denemarken. In Herning werd het 1-1. Bendtner opende de score voor de Denen in de 25e minuut, Jan Koller maakte in de 42e minuut gelijk.
Oud 02-04-08, 17:59   #55
Actief Lid

mathijs_cz's avatar

Nationaliteit:
red bul salzburg

Stuttgart versterkt selectie met Zwitser en Tsjech

02 april 2008

Co Adriaanse heeft volgend seizoen bij Red Bull Salzburg niet de beschikking over Clemens Walch. De 20-jarige jeugdinternational vertrekt transfervrij naar VfB Stuttgart, waar hij een driejarig contract tekent. De Duitse kampioen laat het talent eerst rijpen bij het filiaal in de Regionalliga.

Sportdirecteur Horst Heldt van Stuttgart bevestigde woensdag ook dat de transfer van Jan Simak in een afrondende fase is. De Tsjechische international van Carl Zeiss Jena is persoonlijk al akkoord. Als zijn huidige club degradeert mag de 29-jarige spelbepaler voor slechts 250.000 euro weg.

Stuttgart heeft daarnaast de transfersom van Mario Gomez verhoogt. De aanvaller heeft nu een prijskaartje van liefst 50 miljoen euro om zijn nek hangen.
Oud 02-04-08, 18:00   #56
Actief Lid

mathijs_cz's avatar

Nationaliteit:
Jarolim

Greep in kruis kost Jarolim vier wedstrijden

02 april 2008

David Jarolim is vier competitieduels geschorst door de Duitse voetbalbond. De middenvelder van Hamburger SV greep zaterdag tegen Arminia Bielefeld tegenstander Markus Schuler bij zijn genitaliën. Jarolim moet ook een boete van 10.000 euro betalen.

De 27-jarige Tsjech heeft inmiddels bij trainer Huub Stevens excuses aangeboden voor zijn opmerkelijke actie. "Hij heeft in duidelijke woorden gezegd dat mijn overtreding hem verbaasde. We hebben echter respect voor elkaar en dat blijft zo", aldus Jarolim.
Oud 07-04-08, 16:01   #57
Actief Lid

mathijs_cz's avatar

Nationaliteit:
Cech na operatie niet tegen Fenerbahçe

07 april 2008

Petr Cech doet komende dinsdag niet mee in de Champions League-terugwedstrijd tussen Chelsea en Fenerbahce. De Tsjechische doelman van Chelsea heeft een operatie moeten ondergaan, nadat hij tijdens de training zijn kin en lip openhaalde.

Wanneer Cech weer terug kan keren tussen de palen, is onduidelijk. "We hopen dat Petr zo snel mogelijk weer kan spelen", schrijft Chelsea op haar website.
Oud 08-04-08, 22:06   #58
Actief Lid

mathijs_cz's avatar

Nationaliteit:
Pavel Nedved

Nedved mag weer gaan trainen

08 april 2008

Pavel Nedved mag weer gaan trainen van de dokter. De ervaren Tsjech werd in het ziekenhuis onderzocht, aangezien hij afgelopen weekend tijdens het duel met Juventus tegen Palermo ongelukkig in botsing kwam met Roberto Guana.

Artsen maakten een MRI-scan en onderzochten de conditie van zijn hersenen. Ook een chirurg keek Nedved na om kwetsuren uit te sluiten. De doktoren hebben besloten dat de routinier weer mag trainen, mits hij voorlopig rustig aan doet. Woensdag zal hij weer present zijn bij de eerstvolgende training van 'de oude dame'.
Oud 10-04-08, 08:23   #59
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Cech: 'Ben Haim scheurde mijn gezicht open'

'Ik weet niet hoeveel hechtingen ik heb, dat heb ik niet gevraagd. Voor mij is het resultaat veel belangrijker, dat is geweldig. De plastisch chirurg heeft prachtig werk verricht', vertelt Petr Cech over zijn nieuwe blessure.

Zondag kwam de doelman van Chelsea tijdens een training nogal onzacht in aanraking met Tal Ben Haim. 'We wilden allebei een doelpunt voorkomen. Hij wilde de bal wegschieten en tegelijkertijd dook ik ernaar. We botsten op elkaar en hij scheurde mijn gezicht open. Het was pure pech, dit soort situaties komt vijftig keer voor tijdens elke training.'

Cechs gezicht lag flink open. Hij onderging een operatie van twee uur, waarbij de plastisch chirurg vijftig hechtingen in zijn gezicht naaide. 'Ik heb een litteken van mijn lip naar mijn kin. De plastisch chirurg heeft goed werk verricht, het lijkt nu op een kleine blessure. Het kan niet worden vergeleken met de staat van mijn gezicht toen ik het ziekenhuis in kwam.'

Cech draagt al een jaar een helm sinds hij vorig seizoen een schedelbreuk had opgelopen. De kans is groot dat hij binnenkort extra bescherming draagt. 'Mijn gezicht is genaaid, dus we moeten een manier zien te vinden het te beschermen. Zodra dit probleem is opgelost, zal ik de training hervatten. Maar hoe lang dat duurt, weet ik niet. De club zegt dat ik binnen twee weken terug zal zijn, ik denk het ook', aldus de Tsjech op de website van zijn club.

vi.nl
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-04-08, 17:02   #60
Actief Lid

Riannah's avatar

Nationaliteit:
Marek Jankulovski is voornemens na het EK van komende zomer te afscheid te nemen als international. De speler van AC Milan wil zich dan volledig gaan richten op zijn club, meldt de Tsjechische krant Sport Wednesday.

De 30-jarige international spreekt in het dagblad de wens uit meer tijd met zijn familie door te brengen en bovendien niet meer averij op te lopen aan zijn knie. Dit seizoen kwam de verdediger slechts tien keer in actie voor de Italianen.

Ook het aanstaande afscheid van bondscoach Karel Brückner speelt een rol in het beëindigen van zijn interlandcarrière. Jankulovski debuteerde in 2000 in het national elftal van Tsjechië en speelde tot dusverre 62 interlands.
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels