Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Algemeen - Sport & Ontspanning - Tsjechische Topsport
Tsjechisch voetbalseizoen 2007-2008

Tsjechisch voetbalseizoen 2007-2008

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 18-03-08, 00:09   #31
Gambrinus
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Sparta is inderdaad weer op stoom geraakt, wat goed nieuws is voor de gehele competitie, de strijd om het kampioenschap blijft spannend. Wat mij vooral verheugt, is dat Slepicka in de basis speelt in plaats van 'kopyto' Dosek, en het zeer goed doet. Ook the Young Guns van ACS spelen op goed niveau, voor zover dat gezegd kan worden over de Gambrinus Liga.
Maar ook SKS haalt de punten en ik zie ze niet zomaar punten verliezen in de komende wedstrijden. Bohemians had daar veel kans toe afgelopen weekend, helaas werd het uiteindelijk toch 2-1 voor de 'Sesivany'.
Banik heeft verloren en zal het moeilijk krijgen een plaats in europa te veroveren naar mijn mening, net als Viktorka plzen... helaas is Viktorka na een zeer goede seizoensstart minder gaan presteren en wie weet waar ze zullen eindigen...
Zizkov boekte dit weekend een knappe 2-0 overwinning in eigen huis en laat zien dat alle 4 de Praagse clubs recht hebben in de 1. Liga te spelen.
Gambrinus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-03-08, 08:15   #32
SE16
Actief Lid

SE16's avatar

Toch lijkt slavia in de huidige vorm wel het eerste team dat punten kan gaan morsen. De recente overwinningen zijn met name verschillen met 1 doelpunt en dan is een kleine kanteling in de wedstrijd al voldoende om puntverlies op te leveren. Ik denk ook dat bij slavia de zenuwen een rol gaan spelen nu ze zo dichtbij de titel zijn. Wat dat aangaat zijn de recente resultaten van sparta een stuk overtuigender.

Alhoewel je de titelstrijd niet aan 1 wedstrijd mag gaan ophangen, kan de komende slavia-sparta wel een psychologische impact gaan hebben. Gebaseerd op de huidige stand en een eventuele overwinning van slavia dan lijkt de strijd mij beslist in het voordeel van slavia. Bij een gelijkspel of overwinning van sparta denk ik dat alsnog sparta met de titel gaat strijken.
SE16 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-03-08, 10:23   #33
mathijs_cz
Actief Lid

mathijs_cz's avatar

Nationaliteit:
het komt, denk ik ook omdat vlcek vertrokken is, die toch echt voor de doelpunten daar zorgde, strihavka,blazek en toleski zijn wel goede aanvallers, maar dat kan je niet vergelijken met vlcek die toch wel en stuk beter is naar mijn mening, en zowieso als je kijkt naar az, die dit seizoen ook 3 nieuwe aanvallers heeft aangetrokken, die bakken er ook weinig van, dus misschien dat de goals over een tijdje pas komen

wat ik wel een goede zet van slavia vond, is dat ze 'jarda' Cerny aangetrokken hadde, naar mijn mening een zeer goede aankoop, evenals (ookal ben ik daar niet blij mee!) Abraham van sparta, die toch wel een belangrijke schakel kan worden, alleen geeft de coach meer het voorkeur aan de jonge spelers, wat ook best goed is, ik bedoel als ze geld willen gaan verdienen moet dat door de jeugd goed te maken en daarna te verkopen aan een duitse/engelse suptopper...
mathijs_cz is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-03-08, 20:26   #34
mathijs_cz
Actief Lid

mathijs_cz's avatar

Nationaliteit:
Sparta nummer 1!

Sparta praag staat voor eventjes( laten we zeggen 2 dagen) weer op de 1e plek,

Er werd vanavond met(kielekiele) 1-0 gewonnen van FK Jablonec
Slepicka zorgde voor het doelpunt in het begin van de wedstrijd, waarna Jablonec niet voor de gelijkmaker kon zorgen.

Slavia moet nu maandag in Zlin spelen om de koppositie weer te veroveren, mocht dat niet het geval zijn, dan loopt Sparta met 1 punt voor, en komt de beslissing volgende week maandag in Strahov, waar naar mijn mening de kampioenswedstrijd word gespeeld, wie die wedstrijd wint, wint naar mijn mening de Tsjechische Gambrinus liga,

En laten we maar van uit gaan dat Sparta wint , en hopen dat ze weer in de Champions League gaan spelen, want dat is alleen maar mooier voor het tsjechische voetbal.

aldus een Sparta fan!
mathijs_cz is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-04-08, 18:31   #35
Gambrinus
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
SKS - Viktorka Zizkov 0:3
En Slavia weer een strafschop gemist, hierdoor komen ze op een mooi resultaat van 4 gemiste penalty's in 4 wedstrijden.
Ze laten straks de 2e plek ook nog aan zich voorbijgaan en zullen ze blij mogen zijn met de Uefa cup...
Oud 27-04-08, 00:39   #36
stef
VIP Lid

Nationaliteit:
ja slavia hun terugronde,niet om over naar huis te schrijven... en sparta doet gewoon wat ze moeten doen winnen.... . Dit weekend kan er een 6puntenkloof ontstaan in het voordeel van sparta.
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-04-08, 11:26   #37
Stijn
Actief Lid

Stijn's avatar

Nationaliteit:
Het is ongelooflijk maar waar, maar Sparta is plots weer de favoriet voor de titel. Ik gun het Slavia, maar verliezen bij Zizkov is er ook om vragen... Helaas helaas.. Misschien dat Bohemians er een stokje voor kunnen steken?
Stijn is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-04-08, 11:38   #38
stef
VIP Lid

Nationaliteit:
Wees gerust Stijn, de bohemaci zullen er alles aan doen om de vrienden van slavie te helpen.... .
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-04-08, 12:32   #39
Ckoen
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Al was het alleen maar omdat ze zichzelf nog veilig moeten spelen.
Ckoen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-04-08, 14:44   #40
Gambrinus
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
stef schreef:
Bericht bekijken
Wees gerust Stijn, de bohemaci zullen er alles aan doen om de vrienden van slavie te helpen.... .
Ik ben benieuwd... help het je hopen, maar denk het niet...
De vrienden van ACS uit Praha 3 hebben in ieder geval hun steentje bijgedragen, zichzelf naar een betere positie gespeeld en Sparta de titel bezorgd...
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed