![]() |
|
|
#151 |
|
Actief Lid
|
FC Zwolle slaat slag
Drie dagen voor de start van de Jupiler League heeft FC Zwolle een flinke slag op de transfermarkt geslagen. Drie proefspelers, waaronder de Tsjech Radek Görner, hebben een contract getekend. De 25-jarige Görner maakt de overstap van 1.FC Slovácko. Hij heeft een eenjarige verbintenis met een optie op nog twee seizoenen gekregen. De Overijsselse club verkeert nog in het ongewisse of zij de spelers vrijdag tegen MVV al op kan stellen. Ze zijn nu nog niet speelgerechtigd. Voetbalvandaag.nl Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 07-08-08 om 13:19. |
|
|
|
|
|
#152 |
|
VIP Lid
|
en hradec kralove(bwah) heeft ook grootste plannen met hun stadion, was een tijdje geleden in de tsjechische media.... .
Matthijs, je weet toch dat pekhart aan de rand van de doorbraak staat bij de spurs(ook bwah )?Lastuvka is van donetsk naar west ham united(mijn favo engelse ploeg, ik ga er elk seizoen minstens 1x heen, dit seizoen tegen sunderland). West ham had eerder ook al een tsjechische talentvolle keeper aangetrokken van 16 jaar ofzo. |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Actief Lid
|
je bedoeld Marek Stech, die hebben ze 2 jaar geleden overgekocht van Sparta Praag, voor ik meen 300 000 euro, hij is nu 18 jaar en zit al 2 jaar in het eerste van West ham.
En hradec kralove, een nieuw stadion , ik heb er niks over gehoord, en ze hebben trouwens een van de grootste voetbalstadions in heel tsjechie, namelijk voor 28000 toeschouwers, maar het is wel een alles stadion dus niet alleen voor voetbal, vraag me af waarvoor ze een nieuw stadion hebben, omdat er toch niet zoveel fans van zijn , tog? |
|
|
|
|
|
#154 |
|
VIP Lid
|
zal eens p het net zoeken naar info over dat stadion in mechov(hradec kralove).
http://www.europe-re.com/system/main...rticleid=11710 http://www.praguemonitor.com/en/349/7/23656/ http://zpravy.hradeckralove.cz/clanek.php?id=1833 Dat ene Miklosko keepertrainer is bij de hammers zal wel niet vreemd zijn dat lastuvka(in een vorige periode onsuccesvol bij fulham dacht ik) en die stech (is idd dat jong talent) daar rondlopen.5Lastuvka is wel maar voor een jaar geleend, al betwijfel ik dat hij een schitterende doelman als Green uit het eerste elftal kan spelen. (off topic: ik zie het somber in dit seizoen voor onze hammers, teveel uitgaande transfers... pantsil, ljungberg, dat kan je niet zomaar in 1 2 3 opvangen). Laatst aangepast door stef; 07-08-08 om 13:21. |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Actief Lid
|
Anderlecht denkt aan verkoop sterspelers
De vroege uitschakeling in de Champions League heeft mogelijk catastrofale gevolgen voor de sportieve ambities van Anderlecht. De Brusselse club lijkt zijn sterspelers te moeten verkopen. Door de uitschakeling in de voorronde van de Champions League (tegen BATE Borisov red.) moet Anderlecht zijn begroting met vier miljoen euro terugschroeven. Daardoor lijkt er geen financiële ruimte om sterspelers als Mbark Boussoufa en Jan Polak vast te houden. Deze worden mogelijk op de transferlijst gezet. Boussoufa zelf ziet een dergelijke constructie niet zitten. "Ik wil blijven, ook zonder Europees voetbal", zegt de spelmaker tegen Sporza. "Dat heb ik aangegeven door eind vorig seizoen mijn contract te verlengen. Maar ik weet niet wat Anderlecht wil. Als de club mij wil verkopen, komt er misschien toch een transfer van." |
|
|
|
|
|
#157 |
|
Actief Lid
|
Jarolim volgt Van der Vaart op als HSV-captain
David Jarolim is benoemd tot eerste aanvoerder van Hamburger SV. De middenvelder volgt daarmee de naar Real Madrid vertrokken Rafael van der Vaart op. "Ik voel me zeer vereerd", aldus de Tsjech op de clubsite van de Duitsers. "Het is een grote eer voor mij", zo vertelt de 29-jarige controleur. "Ik heb veel zin om het team in het komende seizoen als aanvoerder omhoog te helpen." Trainer Martin Jol, die Joris Mathijsen als reserve-aanvoerder aanwees, vindt de keuze voor Jarolim logisch. "Jaro is een zeer goede aanvoerder. Hij speelt al een tijdje voor de club en is door zijn goede instelling volledig geaccepteerd |
|
|
|
|
|
#158 |
|
Actief Lid
|
Real Betis meldt zich voor Baros
Nu Olympique Lyon zich heeft versterk met Frédéric Piquionne, mag Milan Baros vertrekken bij de landskampioen. Real Betis heeft daar wel oren naar. De Spaanse club zal dan wel eerst moeten afrekenen met het Turkse Galatasaray en Al-Ittihad uit Saudi-Arabië. Ook zij zouden de Tsjechische aanvaller graag inlijven, meldt L'Équipe. Eerder kwam de 26-jarige Baros al uit voor onder meer Liverpool en Aston Villa. In Frankrijk kon de aanvaller zich echter nooit onderscheiden. Het afgelopen halfjaar kwam hij op huurbasis uit voor Portsmouth |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Actief Lid
|
Tsjech Michal Danek bij ADO op proef
ADO Den Haag hoopt de defensie en de aanval deze maand nog te kunnen versterken. Komende week zal de Tsjech Michal Danek meetrainen met de promovendus. Laatst aangepast door PuNkEnStEiN; 10-08-08 om 21:15. Reden: Bericht ingekort tot terzake doende gedeelte. |
|
|
|
|
|
#160 |
|
Actief Lid
|
zoo zoo
ik had laatst een stuk gelezen op idnes, en de eigenaar van Danek wil dat hij gaat spelen, en hij zelf natuurlijk ook, wat dus niet gebeurt bij West Bromwich, want daar is hij 2e keus, dus ze waren bezig een nieuwe club voor hem te zoeken, en dan heeft ado een zeer goede keeper aan de haal dan als het door gaat, want hij is de Gambrinus liga al voorbijgegaan met kwaliteit, en de Gambi liga is niet zo slecht meer zoals het was |
|
|
|