![]() |
|
|
#121 |
|
Actief Lid
|
voetbal
Zijn er mensen op dit forum, die wat meer weten over de voetbalclub FC Jablonec? Het enige wat ik weet is, dat ze in de hoogste afdeling spelen en een mooi stadion hebben, ook dacht ik te weten dat FC Liberec ook in de hoogste afdeling speelt. Aangezien we dichtbij beide plaatsen wonen en ik een echte voetballiefhebber ben(geboren Rotterdammer dus dan weten jullie het wel), lijkt het me leuk om eens bij 1 van deze clubs te gaan kijken. Zijn er fans van deze clubs op het forum en wordt Liberec tegen Jablonec gezien als een streekderby?
henk1948 |
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Legende
|
Citaat:
fkjablonec.cz fcslovanliberec.cz |
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Actief Lid
|
wat mij is laten vertellen, dat : Bohemians 1905 het eerste team is, en dat fc bohemians ( strizkov ) het 2e team van de club is, ik weet niet of dit waar is, dus misschien komen er nog meer reacties, ik weet wel dat bohemka 1905 dolicek als stadion heeft en fc bohemians een stadion van 1500 toeschouwers.
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Legende
|
Tsjechische tester bij Kortrijk
Voor de spelers van promovendus KV Kortrijk staat er vandaag en morgen een mini-stage aan de kust op het programma, daarin zullen twee oefenwedstrijden afgewerkt worden.
Kortrijk maakt van de mini-stage gebruik om een nieuwe speler te testen, het gaat om de 23-jarige Tsjech Lukas Bajer. Hij zal in beide partijen meespelen. Bajerkomt van Sigmy Olomouc. Er was ook interesse voor hem in AZ Alkmaar. voetbalkrant.com |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Actief Lid
|
Toppmöller niet nieuwe bondscoach Tsjechië
De Tsjechische voetbalbond heeft bevestigd dat Klaus Toppmöller niet de nieuwe bondscoach zal worden. Ook de oefenmeester zelf heeft inmiddels laten weten dat de onderhandelingen gestopt zijn. "De baan was sportief zondermeer uitdagend geweest, maar we konden het op twee punten niet eens worden ", aldus de 56-jarige Duitser tegenover Trierischer Volksfreund. Ten eerste zou hij moeten gaan wonen in Tsjechië en daarnaast mocht hij niet zijn gewenste drie assistenten meenemen. Dat was voor de coach voldoende reden om af te zien van het aanbod. Toppmöller legde drie maanden geleden zijn werk als bondscoach van Georgië neer. Bij de Tsjechen had hij Karel Brückner moeten opvolgen. Naar eigen zeggen is hij nog wel kandidaat voor het bondscoachschap van Ghana. Voetbalprimeur.nl |
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Legende
|
Rosicky moet ook competitiestart missen
Het herstel van Tomas Rosicky wil nog niet echt vlotten. De Tsjechische middenvelder miste al het EK met zijn land en zal ook het begin van de competitie met Arsenal aan zich voorbij moeten laten gaan.
"Ik weet dat ik de start van het nieuwe seizoen zal missen. Als alles goed gaat, kan ik in september mijn rentree maken", vertelt Rosicky aan het Tsjechische Daily Sport. De 67-voudig international heeft al sinds januari geen wedstrijd meer gespeeld, nadat hij een knieblessure opliep. Arsenal speelt op 16 augustus, zonder Rosicky, de eerste competitiewedstrijd tegen promovendus West Bromwich Albion. fcupdate.nl |
|
|
|