|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#141 |
|
Legende
|
Michaëlla Krajicek toont ambities
Michaëlla Krajicek wil volgend tennisseizoen een grote stap voorwaarts maken. De doelstelling van de Nederlandse speelster is het bereiken van de toptwintig op de wereldranglijst. "Ik denk dat de toptwintig volgend jaar haalbaar is", aldus Krajicek in het tv-programma Holland Sport.
Momenteel bezet Krajicek de 33e plaats op de wereldranglijst. telesport.nl |
|
|
|
|
|
#142 |
|
Actief Lid
|
met alle respect voor haar, dromen dromen zijn bedrog.
zij wordt 19 jaar,in vergelijking met haar leeftijdsgenoten en jongere dames komt ze nauwelijks verder,goed dat ze Pa buiten Europa aan de zijlijn houd. Zij vindt ook dat ze geen tennistrainer meer nodig heeft, maar alleen een fitnesstrainer,vreemde gedachte dat je geen techniek hoeft bijte schaven. Misja heeft een leuke lach dat is zeker waar en wie weet !!!!!! |
|
|
|
|
|
#143 |
|
Legende
|
Kerkhove maakt het Krajicek lastig
ROTTERDAM - Michaëlla Krajicek ondervond woensdag in de eerste ronde van de nationale Tennis Masters verrassend veel tegenstand. De als eerste geplaatste Nederlandse stond in totaal negen games af aan de onbekende Lesley Kerkhove: 7-5 6-4.
telesport.nl |
|
|
|
|
|
#144 |
|
Legende
|
Overbelaste pols hindert Krajicek
Michaëlla Krajicek heeft last van een overbelaste linkerpols. „Het beste voor mij zou nu rust zijn, maar ik wil de Masters niet missen”, zei ze woensdag na haar met 7-5, 6-4 gewonnen partij in de eerste ronde tegen de 16-jarige Lesley Kerkhove.
Krajicek, die met een brace speelde, liep de blessure op tijdens de training. „Ik heb moeite om door te slaan, ik kan niet over de bal heen gaan. Ik moet nu een paar keer ijs op mijn pols doen. Als mijn pols dik wordt, kan ik donderdag de kwartfinale niet spelen.” Krajicek neemt na de Masters één week rust en speelt begin januari haar eerste toernooi, ter voorbereiding op de Australian Open. telesport.nl |
|
|
|
|
|
|
|
#145 |
|
Pivonist
|
Met alle respect Freddy, maar in verhouding tot jouw landgenote, Justin Henin, is Krajicek maar een verwend mispoge, het wordt nooit iets meer dan de grijze middenmoot.
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Super Lid
|
Echt wel!
|
|
|
|
|
|
#147 |
|
Legende
|
Krajicek naar halve finale Masters
Michaëlla Krajicek heeft zich eenvoudig geplaatst voor de halve finale van de nationale Masters. De toernooifavoriete rekende donderdagavond in Rotterdam snel af met Chayenne Ewijk: 6-4 6-1. In de halve finale speelt Krajicek tegen Pauline Wong.
telesport.nl |
|
|
|
|
|
#148 |
|
Legende
|
Krajicek simpel naar eindstrijd
Michaella Krajicek heeft de finale bereikt van bij de nationale Masters in Rotterdam. De 'kleine Kraai' als eerste geplaatst, won in in twee sets van Pauline Wong (7): 6-3 en 7-5.
In de finale speelt Krajicek nu tegen Arantxa Rus of Renée Reinhard. telesport.nl |
|
|
|
|
|
#149 |
|
Legende
|
Renée Reinhard heeft bij de Tennis Masters in Rotterdam voor een daverende verrassing gezorgd. De zeventienjarige tennisster greep de nationale indoortitel ten koste van de torenhoge favoriete Michaëlla Krajicek. De titelverdedigster wist nog wel de eerste set via een tiebreak naar zich toe te trekken, maar was daarna volstrekt kansloos: 7-6, 3-6, 2-6.
Krajicek had de afgelopen drie edities van de Masters gewonnen. De 17-jarige Reinhard koos vanaf de eerste slagenwisseling de aanval op de backhand van Krajicek, die de hele week met een brace speelde vanwege een pijnlijke linkerpols. Reinhard brak Krajicek in de negende game maar verloor meteen daarna haar eigen opslag. In de tiebreak was Krajicek de gelukkigste. Een vroege break besliste de tweede set in het voordeel van de in Alkmaar woonachtige Reinhard waarna Krajicek er in het derde bedrijf amper meer aan te pas kwam. Na een blessurebehandeling bij 1-4 won ze nog één game, maar bij 2-6 kwam aan haar lijdensweg een einde. Krajicek had geen spijt van haar optreden in Rotterdam. "Ik heb met een handicap toch de finale gehaald. Natuurlijk is het vervelend dat je de hele week moet afwachten of je kunt spelen. Maar ik wilde graag, zo veel toernooien speel ik niet in Nederland.” Krajicek speelde in Rotterdam met een brace om haar linkerpols, die wat overbelast was. telesport.nl |
|
|
|