Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Algemeen - Sport & Ontspanning - Tsjechische Topsport
Tennis

Tennis

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 21-07-08, 20:12   #81
Aad Piekaar
Actief Lid

Aad Piekaar's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Arno schreef:
Bericht bekijken
Wat een onzin... zolang ze toch niet op eigen wedstrijden gokken (en de uitslag zo kunnen beïnvloeden) moet het toch kunnen ?
Maar ze zouden wel over zgn insideinformation (blessures ed) kunnen beschikken, omdat ze in de "tenniswereld" vertoeven.
Denk maar eens aan de Dick Jol affaire die bij zijn groenteboer gokte op wedstrijden (nooit bewezen trouwens, maar toch).

Maar het is inderdaad wel ver gezocht!
Aad Piekaar is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-07-08, 21:21   #82
Arno
Moderator

Arno's avatar

Nationaliteit:
Tja, dan zouden familieleden van tenissers en de buren van tenissers ook niet mogen gokken...
Als mijn buurman een bekende tenisser was, kon ik wel eens wat slordig met banenenschillen omgaan als ik op wedstijden van hem ga gokken...
Arno is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-07-08, 13:52   #83
Freddy2005
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Stepanek verliest in Toronto

Radek Stepanek heeft de eerste ronde van het Masters Series-toernooi in Toronto verloren van Feliciano Lopez. De Spanjaard was in drie sets te sterk voor de als elfde geplaatste Tsjech: 4-6 6-4 6-3.

telegraaf.nl
Freddy2005 is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed