![]() |
|
|
#111 |
|
Legende
|
Sáblikova pakt tweede goud met wereldrecord
SALT LAKE CITY - Martina Sáblikova heeft zondag in Salt Lake City haar tweede gouden medaille tijdens het WK afstanden behaald. In een nieuwe wereldrecordtijd (6.45,61) troefde de Tsjechische schaatsster op de vijf kilometer alle concurrenten af. Eerder won zij al de 3000 meter.
Claudia Pechstein legde beslag op de tweede plaats. De Duitse rijdster moest bijna vier seconden toegeven op Sáblikova. Pechstein noteerde een tijd van 6.50,79. Zij had tot aan zondag het wereldrecord (6.46,91) in handen. De Canadese Kristina Groves (6.58,41) completeerde het podium. telesport.nl Laatst aangepast door Freddy2005; 11-03-07 om 22:31. |
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Moderator
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Pivonist
|
Maar een geweldige prestatie en van Freddy een mooie reportage, die rekenfoutjes vergeef ik hem, Bob Spaak enTheo Koomen ouwehoerden vaker onzin!
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Legende
|
Deze artikels zijn letterlijk overgenomen van de krant, reken- of schrijffoutjes komen niet op mijn rekening.
Terloops: we zullen in de komende jaren hopelijk nog veel plezier beleven aan dit jeugdige talent. Laat dit pas een begin zijn. ![]() |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Super Lid
|
En ja ik weet het dit topic gaat over Martina Sablikova, maar laten we ook Andrea Jirku niet vergeteh, ook van haar rit op de 5000 heb ik genoten, en wie weet dat Sablik het broertje van Martina ook nog uitgroeid tot 'n topper.
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Actief Lid
|
Zoals de commentatoren al vertelden: Als Andrea onder 7.10 zou rijden, zou ze op hetzelfde niveau zitten als Martina op die leeftijd. Andrea reedt zelfs 7.07nog wat. Peter Mueller vindt Andrea een nog groter talent dan Martina (Niet dat Peter altijd gelijk heeft).
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Super Lid
|
Wie Peter Meuller niet altijd gelijk, hoe kom je erbij
Nou ja, hopelijk deze keer dan toch. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
VIP Lid
|
waar traint(de) Martina Sablikova altijd Vtipil? in Svratka? ze komt toch uit Zdar nad Sazavou? of is daar ook een ijsbaan?
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Legende
|
Martina Sablikova heeft bij de seizoenafsluitmeeting in Calgary een wereldtijd geschaatst op de 10 km. Deze afstand, die bij de vrouwen niet gereden wordt op kampioenschappen en Olympische spelen, legde ze af in 13:48,33 Minuten. Dit is een verbetering van haar beste prestatie van vorig jaar met 20 seconden.
radio.cz |
|
|
|