het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 03-02-07, 17:41   #71
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Martina Sablikova heeft in Turijn de wereldbekerwedstrijd op de 3000 meter gewonnen, voor Wust en klasen.
Mooie overwinning een week voor het wk allround
jolanda berben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-02-07, 09:33   #72
Actief Lid

Vtipil's avatar

Nationaliteit:
A.s. weekend zal Martina haar best doen om zo hoog mogelijk te eindigen. Zo'n hoog resultaat als het Ek verwacht ze niet. Dit omdat dat de Nederlandse meiden thuis rijden,de Canadese meiden er nu bij zijn en Anni in goede vorm is.
Voor het eerst rijden er nu 2 Tsjechische meiden een WK. Andrea Jirku zal debuteren.
Op Ct Sport zal vrijdagavond (22.30), zaterdagavond (17.45) en zondagavond (19.25) een samenvatting van het wk worden uitgezonden, met commentaar van onze Mirek.
Vtipil is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 07-02-07, 09:57   #73
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan,misschien dat er toch wel verrassingen in de lucht hangen,de canadese meiden zijn dit jaar te verslaan en anni ja wat moet je daar van zeggen.Ik heb het gevoel dat het heel spannend zou kunnen gaan worden en dat sablikova toch niet geheel kansloos is.
Leuk dat Mirek weer verslag gaat doen,is altijd feest daar in heerenveen.
Oud 07-02-07, 12:48   #74
Actief Lid

Nationaliteit:
Citaat:
Vtipil schreef:
Bericht bekijken
Op Ct Sport zal vrijdagavond (22.30), zaterdagavond (17.45) en zondagavond (19.25) een samenvatting van het wk worden uitgezonden, met commentaar van onze Mirek.
Bedankt voor dit bericht! Ik baalde tijdens het EK al dat er weer niks van te zien was behalve dan bij Branky, body, vteøiny (sportjournaal). Ik zet de tijden op de kalender!
Lisa F. is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-02-07, 09:02   #75
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Judith,ik vroeg me af waarom de jongere broer van Martina niet deelneemt aan het WK.Heeft dit met het aantal deelnemers te maken of iets anders?????
Oud 08-02-07, 11:43   #76
Actief Lid

Vtipil's avatar

Nationaliteit:
Alleen Martina en Andrea hebben zich geplaatst. Om het WK allround te mogen rijden moet je op het Ek bij de beste 12 eindigen, Europa heeft 12 startplaatsen voor het WK.
Vtipil is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-02-07, 11:51   #77
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Okee,Judith, dankje.Wist wel dat het zoiets was maar niet meer precies de criteria.Jammer eigenlijk.Dan heb je hetzelfde als bij het voetbal,uit een land meerdere deelnemers.Het zal wel zo moeten,er moet natuurlijk ergens een grens getrokken worden.
Volgend jaar een nieuwe kans.
Ik heb overigens echt zin in het weekend,lekker voor de buis naar het schaatsen kijken.Ik moet wel altijd uitkijken met die 10 kilometer,is soms een beetje moeilijk om de oogjes open te houden na een heel weekend voor de buis te hebben gehangen.

Laatst aangepast door jolanda berben; 08-02-07 om 11:52.
Reden: uuuh schrijffoutjes!!
Oud 08-02-07, 16:24   #78
Nieuw Lid

NicoleVfan's avatar

Nationaliteit:
Ik vrees dat de wereldtitel te hoog gegrepen zal zijn aangezien zowel Klassen als Friesinger nog sneller sprinten dan Wust waaroor het gat te groot zal zijn. Aan de andere kant Klassen haar verval is bijzonder groot in de slotronden van de lange afstanden. Ik denk dat Friesinger dan ook de grote favoriet is.

Zal al content zijn als Martina toch één afstand (liefst beide lange afstanden natuurlijk) weet te winnen. We zullen dan wel zien waar ze eindigt.

Denk dat ze zelf ook meer wakker ligt van die twee zeges dan aan haar titelkansen te denken, ze weet zelf ook wel dat de sprint niet haar favoriete afstand is.

Ik kan in ieder geval niet wachten tot het begint.
NicoleVfan is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-02-07, 17:40   #79
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Sablikova heerst op vijf kilometer

ERFURT - Martina Sablikova heeft bij wereldbekerwedstrijden in Erfurt haar suprematie op de vijf kilometer bevestigd. De Europees allroundkampioene uit Tsjechië kwam tot een tijd van 6.50,39 en was daarmee ruim zeven tellen rapper dan de nummer twee, Claudia Pechstein uit Duitsland: 6.57,68. Het brons ging naar diens landgenote Daniela Anschütz: 7.00,49.

sportinnederland.nl
Freddy2005 is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-02-07, 18:13   #80
Nieuw Lid

NicoleVfan's avatar

Nationaliteit:
Zaterdag had ze trouwens een nieuw persoonlijk record op de 1500m en eindigde ze 4de.

Haar vorige beste prestatie op een WB was een 11de plaats.

Als ze nu ook op de kortere afstanden zo snel gaat worden, kan de allround kampioenschappen de komende jaren nog plezant gaan worden, ook al ligt ze er niet echt van wakker.
NicoleVfan is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels