het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 14-01-07, 18:33   #61
Forum Freak

Citaat:
Freddy2005 schreef:
Bericht bekijken
GRATULACE OD PREZIDENTA ČESKÉ REPUBLIKY

Milá Martino,
s velkým zájmem, stejně jako celá naše sportovní veřejnost, jsem sledoval Vaše výkony na mistrovství Evropy v Collalbu. Jsem nadšen Vaším úspěchem a upřímně blahopřeji k titulu mistryně Evropy ve víceboji a k překonání světového rekordu. Přestože rychlobruslení není v naší zemi tradičním sportem, opět jste dokázala, že i v této disciplíně se naše země může prosadit. Jsme na Vás hrdí.

Václav Klaus
En daar staat iets van...

Beste Martina, van harte gefeliciteerd met je Europese Kampioenschap? En de gebruikelijke praatjes die hierbij horen?
Lukas15 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-01-07, 00:51   #62
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Heel erg leuk deze reacties,het is net of we meer Tsjechiës dan nederlands zijn en meneer Vtipil was erg verbaasd uw reactie te lezen op dit forum.Voor mij bent u een van de eerste die het Tsjechiësche schaatsen weer op de kalender hebt gezet.
Het klinkt natuurlijk raar maar toen ik tegen mijn broer zij(die is dus nog meer gek van schaatsen dan ik dat ben.Hij weet echt elke rondetijd van elke afstand) was hij stikjaloers dat ik bijna via het Tsjechiënet had gecomuniseerd met u.IK weet eigenlijk eerlijk gezegd niet of u nog meeschaatst in het hele gedoe wat betreft de kampioenschappen.Ik ben wel benieuwd wat u denk van de jongere broer van martina,heeft hij kans om ook zo groot te worden?????
jolanda berben is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-01-07, 00:55   #63
Actief Lid

C.P.'s avatar

Nationaliteit:
Wij zijn fanatieke schaatssupporters en hebben de Tsjechische Trots al mogen zien rijden! Wat is dat leuk om nieuwe talenten te zien groeien!
"Vroeger" heb ik Hilbert van der Duim nog zien rijden en Yp Kramer, ja de vader van.. Ik heb zelfs nog foto's uit die tijd, heel ongedwongen en wat waren ze makkelijk te benaderen! Mocht er iemand belangstelling hebben voor deze prehistorische foto's, dan wil ik wel proberen om ze op de site te zetten. (ik spreek nog over de onoverdekte banen, met veel Scandinaviers, rechtstreeks uit de kroeg) Koude winderige banen, maar wat was het leuk!
Schaatsupporters zijn sportief, dus hierbij van harte gefeliciteerd met de Europese titel, Tsjechie!
C.P. is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-01-07, 00:58   #64
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
jolanda berben schreef:
Bericht bekijken
...en meneer Vtipil was erg verbaasd uw reactie te lezen op dit forum.
Lees deze eens door jolanda bruiloft

en kijk ook eens hier fotogalerij
Freddy2005 is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-01-07, 01:15   #65
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Dank je Freddy voor de links,hartstikke leuk,maar nog blijft het voor mij als schaatsfan heel apart om iemand die ik jaren geleden nog aanmoedigde met het schaatsen nu zomaar voorbij te zien komen op een forum.By the way hoe zie jij de toekomst van het schaatsen in belgie,zou natuurlijk heel leuk zijn als er een soort kim clijsters op de schaats voorbij zou komen.Ik lees heel vaak dat nederlanders heel arrogant zijn wat sport betreft maar ik weet dat wij in ieder geval altijd belgie op de tweede plaats hebben staan,zou natuurlijk heel erg leuk zijn dat er in de toekomst ook belgen mee zouden doen om de schaatsprijzen
Oud 15-01-07, 01:20   #66
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Het is wel mevrouw Vtipil of Judith die schrijft onder de forumnaam "Vtipil" jolanda. Heb je er niet opgelet ?

En wat die schaatsbelgen betreft, wij hebben ooit een Bart Veldkamp gekend. Nu trouwens te zien op de tv als commentator.
Freddy2005 is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-01-07, 02:56   #67
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
Nee Freddy ik heb blijkbaar niet goed opgelet en daarbij denk ik dat Meneer Vtipil misschien ook weleens het forum bekijkt.
En wat die schaatsbelg veldkamp betreft, het zou toch wel leuk zijn als er eens een echte schaatsbelg zou opstaan niet dan??
Ik vroeg je ook hoe jij de toekomst ziet van het belgische schaatsen en niet het verleden of heb je niet goed opgelet.
Oud 15-01-07, 08:28   #68
Actief Lid

Vtipil's avatar

Nationaliteit:
Jolanda, Mirek is eigenlijk dit seizoen gestopt met schaatsen. Wat leuk om te lezen dat je En hij kijkt inderdaad ook af en toe op het forum. Maar het is geen u hoor .
Mirek was zelf ook in Collalbo en gaat nu naar Hamar. Hij helpt daar de sponsor van o.a. Andrea Jirku.
Overigens was hij tijdens de olympische spelen werkzaam bij de tsjechische tv, en zat hij in de studio om commentaar te geven in de pauzes.
Vtipil is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 15-01-07, 10:35   #69
Super Lid

jolanda berben's avatar

Nationaliteit:
hallo Judith, bedankt voor je reactie.
Het is aan de ene kant natuurlijk fijn dat hij toch nog iets doet wat met schaatsen te maken heeft,alleen moet hij nu nog veel reizen.
Ik werd trouwens gedwongen door Freddy om eerst wat meer topics te lezen voor ik vragen ga stellen of voor ik reageer ergens op.Zo had hij ook een link naar de foto's van jullie bruiloft.Zag er heel goed uit moet ik zeggen.
Oud 15-01-07, 11:22   #70
Forum Freak

mayca's avatar

Nationaliteit:
Op het puntje van de stoel zaten we toen Martina haar 5 kilometer reed. De eerste vrouw onder de 7 minuten in de buitenlucht. Ik vond het super om te zien. Natuurlijk jammer voor Ireen, maar voor zo'n mooie sportieve prestatie kan ik alleen mijn petje voor afnemen. Schaatspubliek is sportief en ik gun het haar van harte dat ze europees kampioene is geworden. Kijk uit naar de wereldkampioenschappen, dat zal zeker spannend worden.
mayca is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels