![]() |
|
|
#161 |
|
Lid
|
Schaatser Milan Sablik is in Kolomna (EK Allround Rus) de 21ste geworden op de 5.000 m.
Na de eerste dag van het EK Alround staat schaatser Milan Sablik 22ste. Laatst aangepast door Gorrit; 12-01-08 om 17:54. Reden: Berichten samengevoegd |
|
|
|
|
|
#163 |
|
Super Lid
|
ik heb net zijn race op de 1500 Meter gezien en voor iemand van 16 was dit best wel goed. hij word vast even goed als zijn zus
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Moderator
|
Sábliková wint 5000 m, Wüst Europees Kampioen
Uit www.nu.nl
Martina Sabliková heeft de afsluitende 5000 meter gewonnen in een tijd van 6.53,42 en bleef daarmee Wüst ruim voor: 6.57,87 De onttroonde kampioene Sábliková werd daarmee derde in de eindrangschikking achter Wüst en van Deutekom Zie hier de volledige uitslag bij de dames. |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Moderator
|
Na een enigszins teleurstellende 1.500 meter -hij werd 24e in 1:51.92- vond Milan Sáblik zich terug op een 22e plaats in het tussenklassement.
Deze rangschikking was niet voldoende voor deelname aan de slotafstand (10.000 m). |
|
|
|
|
|
#167 |
|
Legende
|
WB schaatsen Baselga: Martina Sablikova tweede op 1500 meter
Kristina Groves heeft de 1.500 meter tijdens het WB-weekend in het Italiaanse Baselga gewonnen. De Canadese klokte in een besneeuwd Baselga een tijd van 2.01.06. Martina Sablikova werd tweede in 2.02.93. De Canadese Christine Nesbitt werd derde met 2.02.98.
sport1.nl |
|
|
|
|
|
#168 |
|
Legende
|
WB schaatsen: Sablikova pakt wereldbeker
Martina Sablikova heeft het gecombineerde wereldbekerklassement over 3 en 5 kilometer vroegtijdig op haar naam geschreven. De Tsjechische, die dit seizoen pas één keer een wereldbekerwedstrijd verloor, won vanochtend in alle vroegte de 3 kilometer in het Italiaanse Baselga.
Sablikova reed haar rondjes in een tijd van 4.11,09 en bleef de Duitse Claudia Pechstein daarmee ruim drie seconden voor. Een andere Duitse, Katrin Mattscherodt, werd derde. Door haar overwinning is Sablikova tijdens de laatste wereldbekerwedstrijd in Heerenveen niet meer van de eerste plaats te verdrijven. sport1.nl |
|
|
|
|
|
#169 |
|
Super Lid
|
Dit weekend is de finale van de wereldbeker schaatsen in Heerenveen.
Er zijn nog kaarten beschikbaar, dus wie Martina in levende lijven in aktie wil zien, dit is je kans.En ik kan het van harte aanbevelen. Voor wie niet gaat en toch alles wil volgen: http://www.wcheerenveen.org/live-200...e/index_nl.asp |
|
|
|
|
|
#170 |
|
Super Lid
|
Vanavond nog even genoten van het schaatsen, maar ik moet wel even zeggen dat de info die ik op de site las, niet klopte, want er zijn blijkbaar geen kaarten meer te verkrijgen, en zijn alle drie de dagen uitverkocht.Maar Martina heeft maar mooi de drie kilometer weer gewonnen. ![]() |
|
|
|