![]() |
|
|
#131 |
|
Actief Lid
|
De beker is natuurlijk verbonden aan die cheque van 10000 dollar, dus daar doelde ik op hoor! ;-).
Waar de nederlandse schaatsers liever niet naar Moskou gaan, gaat Martina wel omdat ze daar weer extra punten kan scoren voor de beker en dus uit kan lopen op haar concurrenten. |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Super Lid
|
He judith,het is toch wat, het seizoen is nog maar net begonnen en Mirek is alweer aan de andere kant van de wereld.
Maar je hebt ook wel gelijk wat de beker en het bijkomende geld betrefd, dat is tenslotte ook heel belangrijk. Ik ben trouwens blij dat het vandaag weer gaat beginnen, en ik kijk er heel erg naar uit. ![]() |
|
|
|
|
|
#138 | |||
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Citaat:
Wordt iets om naar uit te kijken, hoop alleen dat ze haar sleutelbeen niet te veel geforceerd heeft door dit risico te nemen toch raar dat ze niet wou laten onderzoeken Citaat:
In de voorbereiding waren haar tijden ook al niet super en nu dit. Misschien nog niet fit voor het nieuwe seizoen, weet niet of ze in de zomer een blessure had , maar denk dat ze pas betere resultaten zal neerzetten na nieuwjaar |
|||
|
|
|
|
|
#139 |
|
Actief Lid
|
Wordt iets om naar uit te kijken, hoop alleen dat ze haar sleutelbeen niet te veel geforceerd heeft door dit risico te nemen
toch raar dat ze niet wou laten onderzoeken <<<<<< citaat Nicole. In de commercieele sport is niets raar meer,was Marina een wielrenster zou men gebruik van doping of iets dergelijks sugereren,de nederlandse schaatsers worden vaak gecontroleerd door de bond. ![]() |
|
|
|
|
|
#140 |
|
Actief Lid
|
De tsjechen worden ook vaak genoeg gecontroleerd. Mirek werd in het seizoen dat hij stopte 3 keer gecontroleerd zelfs buiten het seizoen.
Hij werd in september op de ochtend van zijn vrijgezellefeest gecontroleerd door de waadi, in oktober in tsjechie door de tsjechische dopingsbureau en op onze bruiloft op zaterdag kwam de ISU langs. Mocht hij na de huwelijksvoltrekking zijn plasje inleveren! Bij elke (afstand) wedstrijd worden er minimaal 2 schaatsers gecontroleerd en altijd degene die gewonnen heeft. De verklaring die ik geef aan Martina's wedstrijd is de kwetsuur viel mee en ze is net als Mirek heel hard en negeert de pijn. Dat laatste krijgen ze mee in de trainingen. |
|
|
|