|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
Re: Drs. P.
Ken je "Drs. P" echt niet, Elke?
Ik geloof dat deze man inmiddels al 85 jaar oud is, en z'n gloriedagen in de jaren 60 en 70 heeft gehad. Hij staat hier in nederland vooral bekend om z'n mooi, nederlands taalgebruik. (ps.. als ik het goed heb, is Drs. P. een zwitser) * zo hollen we van de tsjechische nationale sport, naar de grootheden van het nederlandse lied! |
|
|
|
|
|
#14 | ||
|
VIP Lid
|
Re: Drs. P.
Citaat:
Citaat:
![]() maar nu zitten we gans ![]() [/ QUOTE ] |
||
|
|
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
Re: IJshockey
heb elke dag de sportkrant gekocht de voorbij 10 dagen.... paginas zijn er gespendeert aan jarda jagr-omsk en abrahimovich..... . ben eens benieuwd hoe rabat kladno het er vanaf zal brengen zonder hem.....
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nieuw Lid
|
omsk is toch helaas een beetje te ver weg brenda hahahaa dan maar naar sphartak tegem slavia praag kijken is ook altijd wel leuk
![]() |
|
|
|
|
|
#18 |
|
VIP Lid
|
eind december ga ik karlovy vary-hc moeller bekijken en pardubice-jihlava.... uit de eerste liga moet ik enkel nog mee naar vitkovice en kladno,dan heb ik met pardubice overal 1 x geweest op verplaatsing
)) |
|
|
|
|
|
#19 |
|
VIP Lid
|
pardubice - zlin: 4-6
( (proficiat waelkens,weeral die duivelse balastik (( ) |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Super Lid
|
Hoe vergaat het Jagr in Omsk? Hebben ze daar niet het hele jaar door hokej-seizoen (is nogal koud daar, toch?)
Volgens mijn schoonvader (groot hokej-fan) heeft Jagr zich bekeerd tot het Russisch-orthodoxe geloof (Pravoslavny); heeft dat een rol gespeeld bij z'n keuze om verder oostwaarts te keren, of is 't zo dat alleen in Omsk en Omstreken genoeg dollars te halen zijn? En als de NHL weer 'ns draait, gaat hij dan weer terug naar USA? |
|
|
|