Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Tsjechie.net - Het Archief
IJshockey

IJshockey

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 22-03-07, 18:12   #101
Gerrit Fortuin
Actief Lid

Gerrit Fortuin's avatar

Nationaliteit:
3-1, dat gaat lekker zo, herhaling van gisteren?:traan:
Gerrit Fortuin is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-03-07, 18:47   #102
stef
VIP Lid

Nationaliteit:
herhaling van gisteren? 4-2 is het geworden, dus budejky heeft iets beter gepresteerd.
2-0 in het voordeel van pardubice, nu volgen er 2 verplaatsingen naar ceske budejovice... . 2 zeer moeilijke uitmatchen... 2 overwinning voor budejky zitten er dus zeker in, ik hoop toch op 1 overwinning voor pardubice,en het dan thuis afmaken.
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-03-07, 18:54   #103
Gerrit Fortuin
Actief Lid

Gerrit Fortuin's avatar

Nationaliteit:
Verloren:traan: 4-2. In ieder geval één doelpuntje meer als gisteren. Weer zo lang gespeeld. Stef en Ricardo, gefeliciteerd. Als dat zo verder gaat.....

Prettige avond nog
Gerrit Fortuin is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-03-07, 19:04   #104
stef
VIP Lid

Nationaliteit:
Waarvoor dank Gerrit.

en uiteraard zal dit door onze duhova-arena galmen:

http://fanklub.hcpce.cz/choraly/hymna.mp3
Oud 22-03-07, 19:04   #105
Gambrinus
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Helaas Gerrit, maar ik moet zeggen dat Budejice met veel inzet heeft gespeeld, daar mag ook respect voor zijn. Bijvoorbeeld halverwege de 2e periode waar ze lange tijd 3 tegen 5 of met 4 tegen 5 moesten overleven.

Maar over het algemeen heeft Moeller terecht gewonnen, met mooi hockey! Ook de fans waren weer goed bezig... maar ja... de stemming in de T-Mobile arena is natuurlijk beter
Gambrinus is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-03-07, 19:23   #106
stef
VIP Lid

Nationaliteit:
Citaat:
Gambrinus schreef:
Bericht bekijken
Helaas Gerrit, maar ik moet zeggen dat Budejice met veel inzet heeft gespeeld, daar mag ook respect voor zijn. Bijvoorbeeld halverwege de 2e periode waar ze lange tijd 3 tegen 5 of met 4 tegen 5 moesten overleven.

Maar over het algemeen heeft Moeller terecht gewonnen, met mooi hockey! Ook de fans waren weer goed bezig... maar ja... de stemming in de T-Mobile arena is natuurlijk beter
Hoezo gambrinus,is dat die arena die alleen maar vol loopt voor de play-offs en de derbies tegen slavia,en voor de rest maar magertjes?

motor kolin pardubice nejlepsi jsou republice!
Oud 22-03-07, 19:41   #107
Ricardo
Actief Lid

Ricardo's avatar

Nationaliteit:
Zo, dat is lekker thuiskomen met een 2-0 voorsprong in de broekzak. (Maar dit ging ook zo in de kwart finale) Vanavond in het stadion geweest en van de inderdaad luidruchtige fans mogen genieten, maar ook van het ijshockey natuurlijk. Geweldig om in het stadion de wedstrijd te kunnen volgen. Ik was met mijn schoonvader die van origine uit Praag komt, dus Sparta en/of Slavia zijn eigenlijk zijn favorieten. (geen voorkeur).

Hij ging potver**** juichen toen Budjovice scoorde. Gelukkig maar 2 keer, maar ik stond wel raar te kijken. Ook als spelen de clubs uit Praag niet tegen Pardubice, toch blijft hij tegen PCE. Dat viel me tegen.

Budjovice ging met nog 2 minuten te spelen en de stand 3-2 zonder keeper spelen. En dat moet je met een speler als Sykora niet doen. Die ging er razendsnel vandoor.

En na afloop al die perniky(In Pardubice gemaakt taai-taai koek) op de ijsvloer voor een goed doel. Geweldig. Na 5 minuten kwamen de spelers weer terug en kregen nog een staande ovatie. Wat een ploeg en wat een sfeer. Ook 2 keer de wave door het stadion heen.

Tot de volgende keer.
Bijgesloten afbeelding
Bestandstype: jpg po.jpg (54,8 KB, 0x bekeken)
Ricardo is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-03-07, 19:47   #108
stef
VIP Lid

Nationaliteit:
Ricardo, er ook niet opgelet hoe vriendschappelijk de beide supporterclans met elkaar omgingen(zowel in het stadion als erbuiten)?
Pajky(voorzitter fanclub budejky) niet opgemerkt: die is wat gekend overal int sjechie: gaat naar matchen met een soort van 'mexicaanse' jas:allemaal sjaals aan elkaar gebreid,schitterend gewoon.

Waren er ook weer fans van hc kolin(blauwe shirts) aanwezig in de budejky sector?
Oud 22-03-07, 19:58   #109
Ricardo
Actief Lid

Ricardo's avatar

Nationaliteit:
Stef, Wij zaten aan de lange zijde bijna schuin tegenover het uitvak op de 2e ring. Ze waren te ver weg om ze goed te kunnen zien. Maar horen kon ik ze wel. Dan begint Budejovice met de trommels en gezang, de Pardubicans laten dit even toe, en dan komen zij met nog een keer zoveel trommels er overheen en beginnen Pardubice ole ole, Pardubice ole ole met een overtreffende trap.

Maar met de wave gingen ze, onder aanvoering van de Pardubice supporters, wel goed mee. Geweldig om 2 ringen synchroon de wave te zien doen.
Ik heb dit ook wel gezien met 50.000 man in de Amsterdam Arena, maar dit is zo compact en gezellig. Met voetballen kan het a.s. zaterdag weer, maar dan in Rotterdam.

Bij de wave eerst de handen voorje uit schuddend en met hhhhhhhhhhheeeeeeeeeeyyyyyyy geroep de spanning opvoeren en dan begint het.

Goede einduitslag. Veel powerplays en veel gebroken ijshockey sticks.
Ricardo is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-03-07, 20:40   #110
Gambrinus
CZ Moderator

Gambrinus's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
stef schreef:
Bericht bekijken
Hoezo gambrinus,is dat die arena die alleen maar vol loopt voor de play-offs en de derbies tegen slavia,en voor de rest maar magertjes?

motor kolin pardubice nejlepsi jsou republice!
Magertjes... jouw woorden, maar het gaat om de stemming, en die is er... met veel of weinig mensen.

HC Sparta voe!
Gambrinus is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed