![]() |
|
|
#32 |
|
Forum Freak
|
Misschien wel, misschien niet...verschilt per persoon...Maar jij weet in ieder geval dat je gelijk had
![]() |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Actief Lid
|
Geachte Heer kukel ook ik zit vol ongeduld te wachten op bewijsmateriaal,gaarne had ik dit zelf aangeleverd.
Het dal der eenzamen waar ik gaarne vertoef werd bij mijn laatste bezoek overspoeld door paddestoelzoekers. De woorden die ik gewisseld hebben waren enkel Dobri den. Liefst zacht gemompeld om de rust zoveel mogelijk te behouden. De mooie zang van vogels waarmee ik dacht kontakt te hebben hoor ik als ik eraan terugdenk. Laat mij niet in t ongewisse als uit het dal iemand info geeft welke aanleiding geven om deze memory te laten heleven. Een lach en een traan vaak zijn ze er beide is mijn handtekening. Ik hoop dat ik deze binnen kort kan veranderen dat de lach overheerst. Jij en vele anderen op forum helpen mij daarmee . dank kukel
|
|
|
#34 |
|
Forum Freak
|
Ik vind het echt waar geweldig hoe mooi jullie alles weten te verwoorden, een talent dat maar weinigen bezitten
![]() Groet van een verwonderde Lukas |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Forum Freak
|
Kukel, ik geloof je, ik geloofde je en ik zal altijd in je geloven ook al zijn de verhalen nog zo "fantastisch"!!!
Dingen die je bewonderd zijn namelijk altijd "waar"!!
|
|
|
#36 |
|
Forum Freak
|
Alweer een wijze uitspraak waar ik het helemaal mee eens ben
![]() ![]() Ex falso sequitor quodlibet ![]() |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Forum Freak
|
Heer Kukel,
Toen ik je verhaal had gelezen, schreef ik dat ik geneigd was om het te geloven en dat ik het ook zo graag wilde. Het maakt me niet uit of het waar is, het is gewoon prachtig. Ik wacht verder, met spanning af, of de foto er komt, want het begint toch wel een beetje te kriebelen....Zou het nou toch.....? Geweldig!
|
|
|
#40 | |
|
Forum Freak
|
Dat weet ik zeker, ook zonder foto ben ik al tevreden
![]() Citaat:
Wat heb je het allemaal mooi verwoord in je verhaal.
|
|