|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
VIP Lid
|
Hallo Tabe,
Met lichte afgunst las ik je verhaal, Dat missen wij nu allemaal. Na Sint en de Kerst kunnen wij pas gaan, Dan zullen wij genieten, daar kun je van op aan! Groeten van S.. eh |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Forum Freak
|
Hé lekker Tabe, ik ben helemaal opgefrist van je verhaal!!
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
Als je dit leest, dan wou ik dat de aankomende 4 weken al voorbij waren.....Prachtig,mooi .....
Ikke dan ook lopen.wandelen,skieen hopelijk..............WoW |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
Wauw Tabe,
ben ik effe jaloers op jou en loek. Het is zoals heer Kukel het zegt, als je je verhaa leest, voel, proef en ruik je de sfeer. Tjee, nu realiseer ik me pas hoe zeer ik dat mis...... Aliën. p.s. Ja, ongelooflijk stom om zo'n klein rot kabeltje te vergeten.....nu moet ik wachten......en ik ben een beetje ongeduldig en druk, dat brengt dus weer stressss en om te ontstressen, moet ik zo'n wandeling maken.... ik kijk naar buiten, donker, regen, 3 graden......zelfs onze poes draait haar hoofd om, "daar ga ik toch niet in lopen ?" lijkt ze te denken. balen dus.....
|
|
|
#17 |
|
VIP Lid
|
wat een mooi verhaal, veel plezier daar nog
![]()
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
winterwandeling in Tsjechie
Dat was inderdaad een heerlijke wandeling
, Echt spontaan geschreven. Ook ik die in dit schitterende sprookje woon, heb er van genoten.Hier werd nou echt beschreven hoe je je voelt als je nu buiten koopt te wandelen in dit witte sprookje En sorry ik ga er morgen weer volop van genieten, en voor iedereen duimen dat het zo door blijft sneeuwen. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Legende
|
Fotootje graag coosnaampje.
![]()
|
|
|
#20 |
|
Actief Lid
|
Geweldig Tabe, ik heb daadwerkelijk meegelopen en genoten. Je hebt het zo goed en mooi geschreven dat de lezer (zoals ik dus) het écht beleeft.
Precies over 3 weken vertrekken wij ook weer richting Tsjechie. Wat hoop ik dat ik dan hetzelfde kan meemaken....en dan in het echt.
|