|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#51 |
|
Actief Lid
|
Vol verwachting kijk ik uit naar het volgende deel, ik lach me helemaal krom als ik mij een voorstelling maak van het doortrekken van die wc.
![]() |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Forum Freak
|
Je wou toch niet zeggen dat je dit soort zaken nog nooit ben tegengekomen in Tsjechië Spooky
Dat maakt het verhaal juist zo leuk, ik moest eens voor een reisorganisatie accommodaties gaan bekijken voor een week, laat ik het zo zeggen, ik heb heeeeeel wat gezien waardoor mij tegenwoordig weinig meer verbaasd, maar verwonderd zal ik altijd blijven, heerlijk beschreven Kukel, ga verder! ![]()
|
|
|
|
#54 |
|
VIP Lid
|
Estertje,we hebben geluk gehad mischien maar wij zijn met de huisjes die we huurden altijd te vreden geweest en prima tot goed in orde
Maar we hebben inderdaad andere verhalen gehoord van vrienden,en ja als je moet inspecteren zoals jij toen dan weet je het zeker wel Het bericht naar Kukel was als grap bedoelt maar fotos zou wel leuk zijn toch![]() |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Forum Freak
|
Zeker weten, maar dat snapte ik wel hoor
![]()
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
VIP Lid
|
Misschien dat ik jouw verhaal deel 7 ,Kukel, uitprint en geplastifiveerd als leeslectuur bij het toillet hang.
Met daaronder de uitleg waar een wc-borstel voor kan dienen. Die kwam ik tegen op een Duitse camping. Want het gebruik blijkt niet voor iedereen duidelijk te zijn. ![]() Dit is niet de bedoeling. En alle andere afbeeldingen die ik vind van wc-borstels tonen er een in de standaard, Misschien dat dat de groot-gebruikers van het toillet kan uitlokken tot een terugblik. En nog beter het eigenhandig verwijderen van remsporen.Hilde |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Super Lid
|
Je hebt toch niet jouw " huiselijk geluk" in Ujzd (Planice) gehuurd? Want dan schaam ik mij rot.
Alhoewel.... hier kunnen wij als forumleden wel om lachen. Leedvermaak, maar toch. ![]()
|
|
|
|
#58 |
|
VIP Lid
|
Wanneer staat er een film van die WC op dit forum? Ik wil dat zien! Gooi mijn hond er ook maar in..
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
Forum Freak
|
Spooky, ik vrees het ergste..... :traan:
Kijk maar, dit schreef ze elders