![]() |
|
|
#13 |
|
Forum Freak
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
zo te zien is het niet Rodina Pekar...
maar ik ben benieuwd naar deel 4
|
|
|
#15 |
|
Forum Freak
|
en ook naar 5 en 6 en 7 en misschien nog meer??
![]() |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Citaat:
De ene keer zomaar, zoeken we een hotel of pension. Vorig jaar in mijn huis. Dit jaar heeft een van de mannen het huis gehuurd. Vereiste: ruim en voldoende slaapgelegenheid voor 8 man. Hij heeft deze gevonden. Er kunnen zelfs 9 man in slapen. Ik kom daar nog op terug. Groet. |
||
|
|
|
|
|
#18 |
|
Vakantieorganisatie HUISELIJK GELUK deel vier.
Plastic stoeltjes! Kerels van 1.90 meter, 95 kilo zwaar op plastic stoeltjes. Twee zijn er gesneuveld. De woonkamer/keuken is gesitueerd onder een schuin dak. Er ligt tenminste vaste vloerbedekking in de woonkamer. Glad en strak gelegd. Zo ongeveer als bij springvloed bij Scheveningen. Het keukentje past naadloos in de woonkamer. Volledig geoutilleerd voor twee personen. Zo groot was het elektrisch kooktoestel. Twee armzalige pitjes. 8 personen, meneer HUISELIJK GELUK. Daarvoor hadden we geboekt. Een koffiezetapparaat is aanwezig. De eerste die opstond die zette gelijk koffie. Doorlooptijd van een half uur. 8 man en koffie. En maar wachten. Het was niet makkelijk om aan je koffietrekken te komen. Er staat ook een waterkoker, maar theeleuten hebben we niet. Een wel heel simpel aanrechtblokje is aanwezig. En een grote koelkast die verbazend veel herrie produceerde. Echt rustig was het niet. Maar de tv pronkte in de woonkamer. Afstandbediening lag gereed in een plastic zakje. Zouden we satelliet hebben voor de ontknoping van de wedstrijden? Tv aan, afstandbediening gepakt. Het resultaat: 3 Tsjechische zenders met sneeuw, volop sneeuw. Dus die hebben we niet meer aangedaan. De radio, draagbaar, was ervan een soort van ongeveer 30 jaar geleden. Gezet op een houten plankje tegen de muur. Er kwam geluid uit………………………. Toen was geluk nog heel gewoon. Wordt vervolgd. |
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Forum Freak
|
Oh wat heerlijk Kukel, als ik over anderhalve week terug kom kan ik al jouw afleveringen achter elkaar lezen!!!
Dan heb ik dus echt kramp in mijn kaken van het lachen. ![]() |
|
|
|
|
|
#20 |
|
VIP Lid
|
Ik krijg gelijk teksten als:
`hilversum 3 bestond nog niet, maar ieder zong zijn eigen lied.` Hebben jullie zelf gezongen???? En Klonk het goed????? |
|
|
|