![]() |
|
|
#91 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Maar als nou niemand die dit huis huurt hun klachten laat horen, verandert er ook niks aan de omschrijving... Ik weet wel dat jij het naar je zin hebt gehad en dat je met je mannen-vrienden de grootste lol erom gehad hebben. Wij hebben hier de grootste lol om je verhalen gehad, je kan het heerlijk omschrijven, kortom ik kan niet wachten tot jij weer een huisje huurt ![]()
|
|
|
|
|
#93 |
|
Volwaardig Lid
|
Een veroorzaker moet ook weten dat hij veroorzaakt want anders zitten de volgende huurders met hetzelfde probleem.
Als iemand in jou ogen iets fout doet moet hij zich ook kunnen verdedigen of het gemaakte probleem herstellen, die kans geef je hun niet. Fouten maken is namelijk iets menselijk, gebeurt iedereen en ook elke organisatie. Ik zag laatst op radar een stukje over KPN dan zou je ook denken die doen niets goed, terwijl ik persoonlijk er dik tevreden over ben.
|
|
|
#95 |
|
Volwaardig Lid
|
Hij zij doet iets fout
jij constateert hij zij doet het nog steeds fout want ze weten het niet zo kun je steeds verder gaan en wordt er niets opgelost. het gaat er niet om of je een vergoeding krijgt of niet. het gaat er om dat je een fout meldt, je kunt niets meer leren dan van je fouten, maar dan moet je ze wel weten.
|
|
|
#96 |
|
Super Lid
|
Wij huren al jaren huisjes bij 2 verschillende organisaties, nog nooit klachten gehad over de huisjes.
Maar nog nooit 'n helemaal goede beschrijving gekregen van de route naar zo'n huisje. Elk jaar weer vul ik netjes het formulier in wat we na onze vakantie krijgen met vragen of er iets niet goed was of niet helemaal klopte. En elk jaar kan ik weer hetzelfde invullen, maar of het ook echt helpt??? Zo huurde we ooit 'n huisje waar 'n winkeltje zou zijn op 'n paar meter van ons huis, niet dat me dat nou zo veel kon schelen, maar dat winkeltje dat was blijkbaar al 'n enkele jaren terug opgedoekt, dus ook de routebeschrijving naar ons huisje klopte niet. " sla na het winkeltje de eerste weg links in". Zo lullig dat je helemaal naar Tsjechie rijd, moe bent, eigenlijk altijd alles zonder moeite weet te vinden, en dan eenmaal daar gekomen je rot zoekt naar dat vedomde winkeltje wat er dus helemaal niet meer is. En ik ben dan nog heeeeeeel erg rustig maar geloof me op dat moment is manlief echt niet zo lief meer. Dat is nu 3 jaar terug en volgens het boek is er nog steeds 'n winkeltje vlak bij het huisje. Als ik dat lees, zie ik steevast de volgende gasten alweer zoeken naar dat winkeltje, stiekem lach ik erom. Ik heb het netjes doorgegeven en blijkbaar word er niets aan gedaan. Ik weet het dit is maar 'n kleinigheidje, maar ik erger me er ieder jaar weer opnieuw aan, die route beschrijvingen.
|
|
|
|
#97 | |
|
Citaat:
Denk je nou echt dat ze niet weten dat de waarheid geweld wordt aan gedaan? Nogmaals, ik ben niet de veroorzaker. Ik laat de problemen daar waar ze horen: bij de verhuurder. |
||
|
|
|
|
|
#98 |
|
Volwaardig Lid
|
Natuurlijk ben je de veroorzaker niet, en het probleem moet ook zeker bij de verhuurder blijven maar ik zou toch erg benieuwd zijn naar de reactie van
happy home
op zo'n klacht, ik bedoel hoe ze er mee om gaan
want er staan toch meer positieve dan negatieve berichten over happy home . de kwaliteit van de organisatie is sterk afhankelijk van hoe ze met hun klachten omgaan en dat weet je nu niet omdat je geen klacht hebt ingediend
|
|
|
#99 |
|
Forum Freak
|
Kuuk, wat er ook gebeurd, je blijft wel een lekker ding, dan wel een eigenwijs lekker ding
We geven je gewoon gelijk bij deze, wat kan ons het schelen, de zon schijnt ![]()
|
|
|
|
#100 |
|
Super Lid
|
OK Esther, nu gaat het spetteren bij jou (las ik zojuist elders):
hoe denk je er nu over? Kukel, hoe lang geleden is dit eigenlijk voorgevallen? |
|
|
|