![]() |
|
|
#262 |
|
Actief Lid
|
Als ik mijn dakkoffer bij me heb is mijn schoonmoeder mee. Maar Hilde dank je voor je verslagen,en fotos.kan ik toch nog een beetje meegenieten van de omgeving,waar ik mijn hart verloren heb,en graag wil zijn.
helaas moet ik nog 6 weken wachten,voor ik af kan reizen.Veel geluk toegewenst op julie stekkie. Hopelijk ook een keertje tot ziens op meeting of andere ontmoeting.
|
|
|
#263 |
|
Actief Lid
|
hoi hilde, weer een heerlijk mooi verhaal.... zoals je merkt iedereen leest mee (y) En ik ook.
Hoe je alles beschrijft.... knap gedaan hoor. ik heb van onze 3 weken ook alles opgeschreven, in klad voor me zelf, zou het nooit zo hier kunnen verwoorden als jij. Toppie Ken het gevoel met die aanhanger.Er zijn er 2 naar ons huis gegaan. pfff wat een zooi gaat mee, mede ook gereedschap etc...... Zovelen kennen het gevoel... heerlijk!!! Zal in iedergeval binnen kort enkele foto's hier op forum laten zien hoe het tot nu toe is geworden! Nog veel werk ;-) plzier
|
|
|
#264 |
|
Super Lid
|
hilde veel plezier op vakantie met je hele gezin.
|
|
|
|
#265 |
|
VIP Lid
|
![]() Ik wordt er een beetje verlegen van. Ik schrijf niets op tijdens de vakanties,maar denk terug met als de leidraad de foto`s en hun volgorde.En zo beleef ook ik alles opnieuw. Nog een nachtje slapen dan mag ik ook. ![]() Hilde |
|
|
|
|
|
#266 |
|
VIP Lid
|
Goeie reis en wie weet vinden we tijd om elkaar nog even te zien
Jan en Akkelien |
|
|
|
|
|
#267 |
|
VIP Lid
|
aan mijn nieuwe avatar is te zien dat alles me veel tijd kost.
We zijn terug,maar helaas ,Jan, aan een bezoek zijn we niet toegekomen. Gisteren zijn we teruggereisd. En vier weken lijkt zo lang. Maar we hebben zoveel niet gedaan wat we van plan waren. Het was een heerlijke periode. Het weer was wisselend. En de start van onze vakantie was erg bijzonder. Kees vertrok al eerder met zijn vriendinnen. P1050837de vriendinnen.jpg En Saar en ik vertrokken met sky. Weggebracht en uitgezwaaid door onze oudste. Sky maakte onze verwachtingen weer waar. Geen vertragingen en vriendelijk personeel. De voor mij nieuwe vertreklocatie vond ik een voordeel. Klein en overzichtelijk. daardoor kon ik Saar wat vrijer laten. Ik moet er niet aan denken onze schat kwijt te raken. En nu kon ze ter afwisseling heerlijke chocalade voor haar papa kopen terwijl ik haar in het oog hield op afstand. Saar vond het bar interessant en was een beetje gespannen. Maar eenmaal aan het raam gezeten werden er foto`s geschoten. Ze vroeg nog even of het raam ook open kon. En hoe leg je zoiets uit? De verduistering van het raampje was vooral interessant. En natuurlijk de mensen. Het was zo voorbij en omdat we alleen handbagage hadden,verwachtte Kees ons als een van de eerste naar buiten komend. Maar na een best wel spannend reisje en een lekker flesje Matoni moest Saar erg nodig plassen. Toen een dikke knuffel voor Papa en op naar ons huisje. Onderweg sliep Saar al snel. Kees vertelde al een beginnetje te hebben gemaakt met het tegelen,maar ook af en toe even lekker niks. Ik was super nieuwsgierig. Het eerste wat je opvalt als je uit het platte dichtbevolkte Nederland terug in Tsjechie komt is dat het echt donker is en de bochtige wegen. Vanuit het vliegtuig kijk ik altijd weer naar de Nederlandse lappendeken en de meer rondere vormen van o.a. Tsjechie. In het huisje werd ik uitbundig begroet door onze vriendinnen. En natuurlijk even kijken naar het tegelwerk. P1050783badkamer1.jpg En toen lekker slapen . Nog ruim 4 weken te gaan. |
|
|
|
|
|
#268 |
|
Actief Lid
|
Heerlijk weer eens wat van je te horen Hilde.
Wat een prachtige tegels hebben jullie uitgezocht. Hoop op het verdere verslag van de 4 weken (werk)vakantie. ![]()
|
|
|
#269 |
|
Super Lid
|
Hallo vakantieganger,
![]() Gezellig dat je er weer bent en dan gelijk al met je verslag aan de slag. Leuk dat we weer mee mogen genieten. Groetjes |
|
|
|
|
|
#270 |
|
VIP Lid
|
Ik ben benieuwd naar de vorderingen!
|
|