![]() |
|
|
#121 |
|
Volwaardig Lid
|
Hilde en Kees, van harte gefeliciteerd met jullie aanwinst. Wat een energie hebben jullie moeten steken in de zoektocht naar je huis, alvorens dit je eigendom is.
We hebben je verhalen met spanning gevolgd. Veel succes want er zal nog wel het nodige gedaan moeten worden. Ben benieuwd naar het resultaat. groetjes, Betty Laatst aangepast door algera; 28-11-07 om 22:28. Reden: foutje |
|
|
|
|
|
#122 |
|
Super Lid
|
Hilde en famillie, van harte met de aankoop, het huisje vind ik moeilijk te zeggen, maar ik denk dat de omgeving, geweldig zal zijn.
Hilde nogmaals bedankt voor je verhaal tot zo ver, want ik geloof dat er nog heel wat zal volgen. ![]()
|
|
|
|
#123 |
|
Super Lid
|
Hilde en Kees,
Nogmaals van harte gefeliciteerd. Je hebt er een spannend verhaal van gemaakt. Elke keer was het weer even kijken of er wat nieuws was bijgekomen. Heel veel plezier en geluk in jullie tweede onderkomen ( of is het derde onderkomen, na jullie huis in Nederland en de caravan?? ) |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Actief Lid
|
Gefeliciteerd met het huisjes wat jullie hebben gevonden en nu(eigenelijk al een tijdje trug haha) eindelijk kunnen zeggen van "ja dat is hem pff, tis van ons!!"We hebben allemaal jullie verhalen met veel plezier gelezen, en afwachtend wat er de volgende keer weer komt, Het is allemaal zo begrijpelijk.. denk ik voor de meesten die nog een huis gaan kopen of een huis hebben gekocht Maar jullie zoektocht is geslaagd toppie We zijn heel blij voor jullie. Geniet ervan...... Gr ![]() |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Super Lid
|
Hilde en Kees. Gefeliciteerd. Het kan nu echt beginnen. Ik hoop dat jullie evenveel plezier aan jullie stulpje hebben als dat wij hebben met de onze in Zbyslav.
Leuk dat we mee hebben kijken op jullie zoektocht. Ik denk dat potentiele koers van een huis in Tsjechie veel aan jullie verhaal kunnen hebben. En mooie foto's erbij.
|
|
|
|
#126 |
|
De romantiek komt je tegemoed
Als je het tuinhekje open doet. De handen uit de mouwen. Maak er iets moois van. Gelukgewenst met de aankoop. Vele gezonde en gelukkige jaren zonder fijnstof toegewenst. Een huiselijke groet van Kukel. |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Super Lid
|
van harte gefeliciteerd met jullie huisje
![]()
|
|
|
|
#128 |
|
Super Lid
|
Hartstikke leuk Hilde en familie! Gefeliciteerd! Het huis ziet er mooi, knus, gemütlich, romantisch uit en wordt vast helemaal geweldig. Qua grootte ook nog te overzien, je wilt tenslotte ook niet elke keer als je er bent eerst een week aan ´t poetsen zijn om je huis netjes te hebben...(om van het kluswerk nu nog maar niet te spreken). Ik wens jullie heel veel plezier en geluk daar met z´n allen, en je dochter heeft dus dat leuke huisdiertje gekregen! groetjes, Maria
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
Actief Lid
|
Van harte gefeliciteerd!! Geweldig dat het toch gelukt is.
![]() Maar waar staat het huis nu precies?? |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Actief Lid
|
Hilde en Kees. Van harte met jullie aanschaf. Ik heb genoten van jullie zoektocht.
Laatst aangepast door Jan57; 30-11-07 om 16:24. |
|
|
|