|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#81 |
|
Forum Freak
|
Geweldig Lisa en Chip, leuk dat jullie het ons melden! Je weet dat we allemaal zeer meeleven!!
|
|
|
#83 |
|
Volwaardig Lid
|
Oeps typefout...
dank....... |
|
|
|
|
|
#84 |
|
VIP Lid
|
We zijn blij om te horen dat oom Jaap het zo naar zijn zin heeft en het is heel fijn dat jij contact met hem hebt Lisa!
|
|
|
#85 |
|
Legende
|
Even vlug op internet, leuk te horen dat oom Jaap het naar zijn zin heeft. Ikzelf zit hier ook goed, helaas er moet gewerkt worden, de beste groeten uit het zonnige Portugal.
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Volwaardig Lid
|
hallo chip
we hebben alweer een tijdje niks gehoord over oom Jaap hoe is het met hem en mila hebben ze het nog fijn daar in tsjechie . als je nog nieuws heb denk ik dat alle mensen van dit forum die zo meeleven graag nog iets horen ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Volwaardig Lid
|
Hoi allemaal,
Ik heb al even niks gehoord van Oom Jaap. Laatste contact was 9 mei via Lisa. Ik heb mij voorgenomen om eind deze maand weer eens een mailtje te sturen. Ik wil hem ook een beetje "rust" gunnen, alhoewel ik mij haast niet kan bedwingen om te schrijven. Maar: geen bericht is goed bericht zal ik maar denken! Zodra ik weer nieuws heb zet ik het direct op het forum!!! Groetjes, Chip ![]() |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Legende
|
Oom Jaap heeft het zo naar zijn zin met Mila dat hij het thuisfront volledig vergeten is ! Hij kan er maar van genieten en geen nieuws is inderdaad goed nieuws.
![]() |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Volwaardig Lid
|
Update....
Hoi Oom Jaap-fans,
Ik ben zojuist gebeld door Oom Jaap!! Hij klonk "lekker fris", hij heeft het dan ook prima naar zijn zin. Hij kan al weer beter lopen en gaat dus elke dag een stukje wandelen. Zijn gezondheid is prima, alleen het weer zit erg tegen (net als hier dus) . Normaal zit hij om deze tijd, vertelde hij, al te smullen van de kersen uit de boomgaard van Mila. Jammergenoeg zijn door de koude de kersen nu nog groen. De familie is erg lief voor Mila en Oom Jaap en koken om de beurt een lekkere maaltijd voor hen.Ik vertelde dat er hier op het forum ongeduldig gewacht wordt op bericht uit Tsjechië, hij vindt dat heel erg leuk!!!!! Jullie moeten de hartelijke groeten hebben van hem! Ik heb het mobiele nummer van Mila gekregen, dan kan ik zelf af en toe eens bellen.--wordt vervolgd-- Hartelijke groeten, Chip |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Actief Lid
|
Hoi Chip,
Leuk om te lezen dat je oom het zo naar zijn zin heeft in Tsjechië. Je zei eerder al: geen bericht is goed bericht maar toch fijn dat je nu zelf ook eens kunt bellen hoe het met hem gaat. Fijn dat ze hem daar zo vertroetelen!!! Doe maar de hartelijke groeten aan hem terug Jolanda |
|
|
|