|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#271 |
|
Forum Freak
|
Ja ik ook, Chip zal er vast nog wel mee komen hoor, daarvan ben ik overtuigd.
|
|
|
|
|
|
#272 |
|
Volwaardig Lid
|
Er komt binnenkort weer een nieuwe all you need met Valentijnsdag....Mss nogmaals een gokje wagen?
grt, Dennis ![]() |
|
|
|
|
|
#273 |
|
Volwaardig Lid
|
Update van de Oom Jaap story... :)
Hoi Allemaal,
Inmiddels ligt Kerst 2007 al weer effe achter ons. Ik ben ziek geworden en had weinig fut om jullie bij te praten... sorry.. Wij hebben met Oom Jaap een gezellige kerst gehad. Eerste kerstdag is hij verwend bij mijn schoonzus en haar gezin en tweede kerstdag hebben wij een gezellige dag met hem gehad. Hij was erg onder de indruk van jullie aktie!! Het deed hem erg goed. Helaas gaat de gezondheid van Oom Jaap achteruit. Hij is al een paar keer ziek geweest. Op dit moment zit hij in de herrie, want de flat waar hij woont wordt grondig gerenoveerd. Over twee weken is zijn huis aan de beurt. Het beste zou zijn dat hij een paar weken zijn huis uit gaat, maar hij wil niet vertrekken. Dat wordt dus flink improviseren.... De optie om te gaan logeren is niet bespreekbaar. Er was bericht uit Tsjechië, ook de gezondheid van Mila is niet helemaal jofel. Zij kan in ieder geval de reis naar Nederland niet maken. Dti is het weer eventjes, de hartelijke groeten van Oom Jaap en van ons!! Chip |
|
|
|
|
|
#274 |
|
VIP Lid
|
Hallo Chip, Mag ik het, in onvervalst Nederlands zeggen ??....
Dat is knap kloten, allemaal!!... Maar, voor jou, en zeker voor ome Jaap, jullie weten waar je ons kunt vinden!!.. Char.
|
|
|
#276 |
|
Forum Freak
|
Dank je wel Chip voor de updat en ik wens jullie allen veel beterschap en hopelijk komt het goe dmet die tijdelijke verhuizing. Het is heerlijk dat hij de kerst bij de familie gezellig heeft doorgebracht.
|
|
|
|
#277 |
|
Volwaardig Lid
|
Je gelooft het niet....!!!!
Hoi Allemaal, Inmiddels is de verbouwing in de flat van Ome Jaap achter de rug. Morgen wordt zijn keuken helemaal afgemaakt. Zijn flat is nu om te kwijlen zo mooi!! Agnes en haar zus hebben veel werk verzet om alles weer kraakhelder te krijgen en alle stofzooi opgeruimd. Mijn zwager Koos is aan de gang gegaan om het "boorwerk" enz af te maken. De ouwe baas is apetrots op zijn huis! Ome Jaap voelt zich een stuk beter dan daarvoor. Logisch want de kou, herrie en de stof en het "kamperen" in zijn woonkamer en slaapkamer compleet met chemisch toiletje, was bijna dodelijk voor hem. Zijn, badkamer, wc en keuken zijn nu gloednieuw. En nu de verklaring van de titel van dit stukje "Je gelooft het niet...!!! " Hij wil toch weer proberen naar Mila te gaan. Wij zijn daar ongerust over, want hij lijkt voor zichzelf wel "erg goed" Maar als je 5 minuten met hem wandelt merk je dat hij uitgeput raakt. Wij willen hem echter niet in de weg staan en zullen dan maar proberen om zijn reis makkelijk te maken. Wij liggen er soms wel wakker van!!
Hij wil eind mei gaan tot eind juli...... Dat wordt nog aanpoten om alles geregeld te krijgen. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte en roep misschien jullie hulp nog wel in....... als dat mag. Groetjes, Chip ![]() |
|
|
|
|
|
#278 |
|
Forum Freak
|
Hoi Chip,
Ja, ik geloof het en had het eerlijk gezegd ook wel verwacht, tenminste, als hij "goed" blijft! Ik wens hem veel succes en jullie ook!!! ![]()
|
|
|
#279 |
|
Super Lid
|
Hoi Chip,
'N autorit lukt niet meer voor hem, of wel??? Want dan zou het toch mogelijk moeten zijn dat hij met een van ons mee zou kunnen rijden??? Ik weet niet precies de datum dat wij weer naar huis gaan, maar als het mogelijk is willen wij hem natuurlijk heel graag mee naar huis toe nemen.
|
|