![]() |
|
|
#231 |
|
Forum Freak
|
En ik duim me te pletter!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#233 |
|
Forum Freak
|
Ik zit hier met open mond en een ongelooflijk warm gevoel deze postings allemaal te lezen. Wat geweldig!! Als dit niet lukt, dan weet ik het niet meer!! Wat zou het mooi zijn! Heel veel succes en ik duim mee!
|
|
|
#234 |
|
Actief Lid
|
24 december
Ik was net even op de site van RTL en op 24 december is de uitzending gepland. Via de site kun je een aanmelding doen. Misschien is het een idee dat nog een aantal leden van het forum een oproep doen om Oom Jaap en Mila bijelkaar te brengen. Het adres is http://www.rtl.nl/shows/allyouneedislove/home/index.xml
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Actief Lid
|
Hoe zou het eigenlijk met Oom Jaap zijn?? En zou Chip al iets gehoord hebben van RtB?? Hé Chip vertel eens!
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Actief Lid
|
Ik denk dat ik onsdertussen maar stop met duimen. Ik heb geen duimen meer over
![]() |
|
|
|
|
|
#237 |
|
Forum Freak
|
Oh ik zie nu pas het bericht van Jan, dat we zouden moeten mailen met zijn allen, zou dat nu nog zin hebben... Chip, vertel, vertel!
|
|
|
|
#238 |
|
VIP Lid
|
Ik heb net nog geprobeerd om, namens mijzelf, een oproep te doen om Ome Jaap en Mila bijelkaar te krijgen. Ik kreeg een foutmelding.
Misschien ligt dat aan mij, of je kunt nu geen aanmeldingen meer doen. Voor Vrienden:...Char...
|
|
|
#239 |
|
Super Lid
|
Ik heb het gewoon via de mail gedaan en volgens mij kan het nog steeds hoor.
Dus kom op, allemaal 'n mailtje. ![]()
|
|
|
|
#240 |
|
Super Lid
|
O leuk nu krijg ik 'n hele vragenlijst die ik moet invullen en retour moet sturen, daarin word gevraagd of er meer mensen zijn die hun hebben aan gemeld, en er word gevraagd naar het hoe waarom wanneer en uhh nog heel veel dingen meer, zoals natuurlijk adressen ed, maar ja, die weet ik helemaal niet.
Het is 'n formulier in words, kan ik dat hier niet plaatsen zodat iedereen daar 'n kopie van maken kan en ook op kan sturen. Wel even aan denken dat ik helemaal geen verstand van computers heb, dus niet te moeilijk, aub. ![]()
|
|