het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 16-10-07, 13:53   #221
VIP Lid

RoJo's avatar

Nationaliteit:
Dit vind ik een fantastisch initiatief. Geweldig, dit moet lukken, want het is inderdaad heel bijzonder om deze twee mensen nog eens bij elkaar te brengen.
Oud 16-10-07, 13:54   #222
Forum Freak

Corrie's avatar

Nationaliteit:
Esther, ik doe met je mee, voor ome Jaap doen we tenslotte ALLES!!!!
Corrie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 13:55   #223
Volwaardig Lid

Chip's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Liesje schreef:
Bericht bekijken
Chip, wat doe je nu als Oom Jaap weer wil zien wat zijn Vrienden van de Computer de laatste tijd allemaal doen... Misschien (inderdaad) een moderator vragen alle All-you-need-is-love-berichten te verwiijderen?
Hoi Liesje,

Oom Jaap leest niet zo snel voor een beeldscherm, dus vaak print ik alles even voor hem uit. Hij verzamelt dat in een mapje. Dus bij het printen sla ik de actieberichten "gewoon" over. Bedankt voor het meedenken!!

Groetjes,

Chip
Chip is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 14:01   #224
Super Lid

Maria's avatar

Ik ben erg benieuwd!!! En duim mee voor het goede doel.
Maria is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 14:03   #225
Volwaardig Lid

Chip's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Esthertje schreef:
Bericht bekijken
Waanzinnig Chip en Jan. Ik ben trots op jullie. Ik ben zo benieuwd. Ik ga beginnen met duimen en verwacht blaren te hebben zo rond kerst
Ik heb al een lading brandzalf gekocht en 1000 zakdoekjes
Oud 16-10-07, 14:36   #226
Actief Lid

Jan57's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Chip schreef:
Bericht bekijken
Hoi Allemaal, Jan is niet meer te stuiten. Inmiddels heb ik de brief die hij namens jullie heeft gemaakt naar mij toegestuurd inclusief 8 bijlagen.
Omdat de brief ook namens jullie allen is verstuurd kun je hem hieronder lezen. De bijlagen heb ik natuurlijk weggelaten, die staan allemaal al op het forum tenslotte

En nu maar duimen:

Rtl
Redactie All you need is love
Postbus 190
1430 AD Aalsmeer.

Beste Redactie,

Ik heb een oude oom van bijna 93 jaar, Oom Jaap. Hij is in de 2e wereldoorlog door de Duitsers gedwongen tewerkgesteld in Duitsland. In Duitsland heeft hij toen een meisje ontmoet uit Tsjechië. Mila heet ze.” De openingszin van het verhaal van oom Jaap waar we u graag kennis mee willen laten maken. Nu drieënnegentig jaar met een relatie op afstand in Tsjechië. Wij zijn leden van het Tsjechisch forum, een internetforum van mensen die een warm hart dragen voor dit prachtige land en voor het verhaal van oom Jaap en Mila.

Via een neef van oom Jaap kregen we het hartverwarmende verhaal te horen van oom Jaap. In de jaren na de oorlog heeft hij Mila regelmatig in Tsjechië bezocht en begin 2006 heeft hij voor het laatst de reis gemaakt.. Nu is de gezondheid van oom Jaap en Mila zo dat een zelfstandig bezoek er niet meer inzit. Het forum roept nu de hulp van uw programma.

Graag zagen wij dat oom Jaap en Mila elkaar nog één keer zien. Na het lezen van het verhaal van oom Jaap en Mila, dat wij in een bijlage meesturen**, zult ook u overtuigd raken dat een weerzien van deze twee mensen meer dan de moeite waard is. Wat is er dan mooier dat in de kerstspecial van uw programma te doen.

Wilt u hieraan meewerken? Dan graag contact via de neef van oom Jaap die de dagelijkse gang van zaken voor oom Jaap waarneemt.

Zijn gegevens zijn:
.......(door Chip ingevuld)

Met vriendelijke groet,

Namens de leden van het Tsjechisch forum,

Jan Nauta

**de reacties van de leden op de verhaaltjes van Chip heb ik weggelaten omdat anders het aantal pagina de pan uit zou rijzen. Voor een compleet overzicht kijkt u op www.tsjechie.net. Na aanmelding kijkt u op het forum “Tsjechische taal” topic Reis hoogbejaarde oom – hulp bij vertaling gezocht”.

Laatst aangepast door Jan57; 16-10-07 om 16:31.
Jan57 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 14:43   #227
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Oud 16-10-07, 15:08   #228
Super Lid

Maria's avatar

Aan je brief ligt ´t in elk geval niet.
Maria is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 16-10-07, 16:12   #229
Volwaardig Lid

Chip's avatar

Nationaliteit:
Tarááaáááááaááááááaaaaaa

De brief is gepost, omstreeks deze tijd is de buslichting...dus ik neem nu een wijntje op de hopelijk goede afloop!!!
Oud 16-10-07, 16:19   #230
Actief Lid

Jan57's avatar

Nationaliteit:
En ik een grolschje
Jan57 is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels