![]() |
|
|
#221 |
|
VIP Lid
|
Dit vind ik een fantastisch initiatief. Geweldig, dit moet lukken, want het is inderdaad heel bijzonder om deze twee mensen nog eens bij elkaar te brengen.
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Forum Freak
|
Esther, ik doe met je mee, voor ome Jaap doen we tenslotte ALLES!!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Volwaardig Lid
|
Citaat:
Oom Jaap leest niet zo snel voor een beeldscherm, dus vaak print ik alles even voor hem uit. Hij verzamelt dat in een mapje. Dus bij het printen sla ik de actieberichten "gewoon" over. Bedankt voor het meedenken!! Groetjes, Chip |
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Super Lid
|
Ik ben erg benieuwd!!! En duim mee voor het goede doel.
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Volwaardig Lid
|
|
|
|
|
|
|
#226 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
En nu maar duimen: Rtl Redactie All you need is love Postbus 190 1430 AD Aalsmeer. Beste Redactie, “Ik heb een oude oom van bijna 93 jaar, Oom Jaap. Hij is in de 2e wereldoorlog door de Duitsers gedwongen tewerkgesteld in Duitsland. In Duitsland heeft hij toen een meisje ontmoet uit Tsjechië. Mila heet ze.” De openingszin van het verhaal van oom Jaap waar we u graag kennis mee willen laten maken. Nu drieënnegentig jaar met een relatie op afstand in Tsjechië. Wij zijn leden van het Tsjechisch forum, een internetforum van mensen die een warm hart dragen voor dit prachtige land en voor het verhaal van oom Jaap en Mila. Via een neef van oom Jaap kregen we het hartverwarmende verhaal te horen van oom Jaap. In de jaren na de oorlog heeft hij Mila regelmatig in Tsjechië bezocht en begin 2006 heeft hij voor het laatst de reis gemaakt.. Nu is de gezondheid van oom Jaap en Mila zo dat een zelfstandig bezoek er niet meer inzit. Het forum roept nu de hulp van uw programma. Graag zagen wij dat oom Jaap en Mila elkaar nog één keer zien. Na het lezen van het verhaal van oom Jaap en Mila, dat wij in een bijlage meesturen**, zult ook u overtuigd raken dat een weerzien van deze twee mensen meer dan de moeite waard is. Wat is er dan mooier dat in de kerstspecial van uw programma te doen. Wilt u hieraan meewerken? Dan graag contact via de neef van oom Jaap die de dagelijkse gang van zaken voor oom Jaap waarneemt. Zijn gegevens zijn: .......(door Chip ingevuld) Met vriendelijke groet, Namens de leden van het Tsjechisch forum, Jan Nauta **de reacties van de leden op de verhaaltjes van Chip heb ik weggelaten omdat anders het aantal pagina de pan uit zou rijzen. Voor een compleet overzicht kijkt u op www.tsjechie.net. Na aanmelding kijkt u op het forum “Tsjechische taal” topic Reis hoogbejaarde oom – hulp bij vertaling gezocht”. Laatst aangepast door Jan57; 16-10-07 om 16:31. |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Forum Freak
|
![]()
|
|
|
|
#228 |
|
Super Lid
|
Aan je brief ligt ´t in elk geval niet.
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Volwaardig Lid
|
Tarááaáááááaááááááaaaaaa
De brief is gepost, omstreeks deze tijd is de buslichting...dus ik neem nu een wijntje op de hopelijk goede afloop!!!![]() |
|
|
|
|
|
#230 |
|
Actief Lid
|
En ik een grolschje
![]() |
|